- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Se mi to vubec nelibi. Ridic potrebuje mit 100% rozhled. V tomhle stroji vidi prd kolem. Bude na silnici jezek nebo maly pejsek, tak ho v 50km/h prejede, pichne a v desti musi vystoupit. Navic je to nizke, dospely clovek to snadno prehlidne, jako male dite. Zvlast, kdyz se to pririti zprava tech 50km/h. Tahle vec by rozhodne nemela jezdit tam, kde jsou lide nechraneni, jako chodniky, cyklostesky a pod. Ohrozila by tim zivoty. Uz vidim ty bohate kluky, jak se s tim prohaneji bez zabran mezi lidma...
Takhle, kolik kol ve meste, co jezdi, podle vas, ma zvonek, poradna svetla, odrazky, blatniky? 5%? Ani to ne. Napravte nejdriv tohle a pak reste elektrokola, at uz kryta nebo ne.
Dopadne to jako další pokusy o kapotování bicyklů a motocyklů v historii - nyní trocha humbuku, pak zůstane model, na který se bude poukazovat při exkursích.
Roztomilá hra - cyclecary se držely asi deset let, ostatní pokusy zanikly po svém zrodu.
Já vím co to je. Rakev pro pumpičkáře.
presne to me napadlo. takova mala, pekna rakvicka.
Takový potenciál - byl jsem natěšenej - a video o ničem.
Tak buď udělali jen skořápku a je to fake, nefunkční podvod.
A nebo jsou totální jelita...
Video o tom, jak umývaj okýnko...
Univerzita průmyslového designu dělá logicky design. Nemá za cíl dělat funkční prototypy. Takže nutně nemusí jít o podvod. Je to prostě jen model 1:1.
Tříkolka s pláštěnkou vyjde asi levněji.
Dokud k tomu nebudou v ČR odpovídající cyklostezky jako např. v Německu, tak to nemá šanci. Po silnici s tím jezdit nechci, mj. kromě horšího výhledu z kabiny. V ní se neotočím tak snadno jako na kole. A tím, jak je to nízké, mne řidiči na silnici snadno přehlédnou.
Díky, nechci. Když prší, jedu busem nebo autem. Když je hezky, nepotřebuju karoserii.
Proč nepředvedli, jak se do toho nasedá a jestli to opravdu jezdí?
Taky mi připadá, že to video bylo natočeno jako reklama na leštěnku.
Hezká práce, jenom bych si dal pozor na ten motor a rychlost 50 km/hod. To je již jiný segment, který by výbavou a schvalováním vozidlo značně prodražil.
Základ je lehokolo které se již vyrábí a jízdní kola... ty jedou jak kdo šlape, včetně eketrických :-) Většinou je elektrický pohon brán spíše jako pomocný, než hlavní zdroj pohonu a i ty rychlosti jsou tak spíše teoretické :-)