- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
si město a hlavně radní dělají srandu...? Tak co kdyby jste mi prodali radnici...seženete mi na to ještě dotace a já vám to budu pronajímat, berete...?
Jestli chce město udržet transparentnost hospodaření s majetkem a jestli chce mít kontrolu samo nad sebou, tak se nemůže a nesmí zbavovat kontroly nad jedním z nejdůležitějších objektů! Zlín nepotřebuje bombastické nádraží a čtyřpatrovou budovu, ale prostě budovu, o níž může rozhodovat sám. Riziko neshod města se soukromníkem je tak velké, že by o něm město nemělo uvažovat ani na vteřinu.
Trochu mi to připomíná případ hlavní pošty na náměstí Míru. Veřejná instituce, která před rokem 1989 patřila všem, se "záhadným způsobem" dostala do rukou soukromníkům, město přestalo mít právo o ní rozhodovat a... výsledek znáte.
Taky mě napadá: proč zlínská radnice už dlouhá léta tvrdě netlačí na majitele zlínského autobusového nádraží, kteří autobusové nádraží nechali zpustnout a průběžně se o něj nestarali? Tenhle systém, kdy se nějaký objekt ve městě nechá sejít stářím, pak se strhne a na jeho místě se postaví zbrusu nový (nejlépe z nejrůznějších dotací) je pro město ostudný.
Nevím, ale nějak mi to začíná zavánět Úlehlovštinou. Také se zbavil vodovodů jen na půl a Zlín na to doplácí dodnes. Také se zbavil výnosnější části. A Úlehla je vysmátý.
25 let nezájmu o majetek. Za tu dobu do něj neinvestoval ani korunu. Jediné co majitele zajímalo byly nájmy. Výsledek? Smradlavé, špinavé, zpustlé nádraží, ostuda města. A tento člověk se bude starat i o vlakové. To opravdu naši radní jsou slepí? Za co pořád zlíňáky trestají? Jak asi bude onen dopravní uzel vypadat za pár let?
On na to dostane určitě nějakou dotaci na zlepšení dopravní infrastruktury. Zaplatíme mu zvelebení zanedbaného a ještě budeme přispívat na provoz.
Tady je Zemkovo. Doufám, že radní si dají do podmínek povinnost umožnit vjezd kterémukoliv dopravci. Aby se následně nestalo, že linku Bystřice p. H. - Zlín vyhraje Arriva a nebude mít, kde by zastavovala. Protože tady je Zemkovo.
A je to venku.
Odmyslím-li vzhled majetku páně Zemka dnes (zdali už vrátil miliardy, co za jeho firmy dali daňoví poplatníci v devadesátých letech?), nevzbuzuje tato akce důvěru.
Po pohlcení Housacaru, nejlevnějšího dopravce v oblasti, ceny jízdy vyletěly na vysoké sazby ČSAD Vsetín. Obstárlé autobusy se ovšem za vyšší ceny plazí statečně dál.
Pokud má být cestující v hromadné dopravě závislý na tomto podnikavci, pak bude raději cestovat individuálně. Nehodlám za každé vlezení do vlaku/autobusu platit v ceně ještě výpalné nějakému individuu.
Špatné rozhodnutí pro budoucnost, dané neprozíravostí politiků, tradiční úřednickou leností a povýšeností + něčím možným, co bez důkazů nelze uvésti. Tak bačují kolektivy spjaté s ANOfertem.
Nastává soumrak zlínské dopravy. Nejviditelnější ostudu Zlína - autobusové nádraží - bude spravovat stejný majitel jako železniční terminál. Pana Zemka neznám, ale po zkušenostech se správou AN nejsou důvody věřit, že obě zařízení se stanou ozdobou krajského města. To, že magistrát se zbavuje kontroly tak důležitých zařízení, je dokladem, že nechápe, co se může v budoucnu stát.
Za nějakou vkusnou dotaci (zlepšení dopravní infrastruktury) nechá svůj zchátralý majetek na naše náklady opravit. A bude z něj těžit dále. Jásejme.
No nevím, snažil bych se posunout nádraží co nejvíc k nadjezdu. Ví se vůbec kolik lidí přestupuje na MHD a kolik na autobusy dále do kraje?
Solární podvodník je určitě vhodná osoba...