Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní uzel ve Zlíně připadne podnikateli Zemkovi, opozice to kritizuje

Potřebný dopravní terminál ve Zlíně má konkrétnější obrysy, vznikat začne v roce 2019. Majitelem tří hlavních staveb bude podnikatel Zdeněk Zemek, město se postará o cesty. Někteří zastupitelé ale tento model kritizují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M98i15l98o23s 47L47a58j13d76a 8176338578256

si město a hlavně radní dělají srandu...? Tak co kdyby jste mi prodali radnici...seženete mi na to ještě dotace a já vám to budu pronajímat, berete...?

+4/0
19.2.2017 8:38

Š96t51ě49p73á63n11k53a 11P58a25v26l80í13k36o38v78á 1189379284931

Jestli chce město udržet transparentnost hospodaření s majetkem a jestli chce mít kontrolu samo nad sebou, tak se nemůže a nesmí zbavovat kontroly nad jedním z nejdůležitějších objektů! Zlín nepotřebuje bombastické nádraží a čtyřpatrovou budovu, ale prostě budovu, o níž může rozhodovat sám. Riziko neshod města se soukromníkem je tak velké, že by o něm město nemělo uvažovat ani na vteřinu.

+13/0
18.2.2017 11:19

M68a40r33t90i42n 47L48a90v55a62y 9547577732

Trochu mi to připomíná případ hlavní pošty na náměstí Míru. Veřejná instituce, která před rokem 1989 patřila všem, se "záhadným způsobem" dostala do rukou soukromníkům, město přestalo mít právo o ní rozhodovat a... výsledek znáte.

Taky mě napadá: proč zlínská radnice už dlouhá léta tvrdě netlačí na majitele zlínského autobusového nádraží, kteří autobusové nádraží nechali zpustnout a průběžně se o něj nestarali? Tenhle systém, kdy se nějaký objekt ve městě nechá sejít stářím, pak se strhne a na jeho místě se postaví zbrusu nový (nejlépe z nejrůznějších dotací) je pro město ostudný.

+16/0
18.2.2017 9:41

V50l24a85s21t42a 62H95l43i28s97n56i82k95o65v44s31k74á 9979983950

Nevím, ale nějak mi to začíná zavánět Úlehlovštinou. Také se zbavil vodovodů jen na půl a Zlín na to doplácí dodnes. Také se zbavil výnosnější části. A Úlehla je vysmátý.

+9/0
18.2.2017 6:16

V38l31a38s20t25a 82H30l63i15s19n12i62k71o33v38s84k23á 9919953940

25 let nezájmu o majetek. Za tu dobu do něj neinvestoval ani korunu. Jediné co majitele zajímalo byly nájmy. Výsledek? Smradlavé, špinavé, zpustlé nádraží, ostuda města. A tento člověk se bude starat i o vlakové. To opravdu naši radní jsou slepí? Za co pořád zlíňáky trestají? Jak asi bude onen dopravní uzel vypadat za pár let?

+15/−1
17.2.2017 19:07
Foto

J35a44n 58A50d81l56e33r 2876561576776

On na to dostane určitě nějakou dotaci na zlepšení dopravní infrastruktury. Zaplatíme mu zvelebení zanedbaného a ještě budeme přispívat na provoz.

+2/0
18.2.2017 19:09

J21i92ř57í 10K26o78c74u79r23e87k 6535304345428

Tady je Zemkovo. Doufám, že radní si dají do podmínek povinnost umožnit vjezd kterémukoliv dopravci. Aby se následně nestalo, že linku Bystřice p. H. - Zlín vyhraje Arriva a nebude mít, kde by zastavovala. Protože tady je Zemkovo.

+13/0
17.2.2017 18:09
Foto

J15a46n 60A16d13l10e72r 2336131986886

A je to venku.

Odmyslím-li vzhled majetku páně Zemka dnes (zdali už vrátil miliardy, co za jeho firmy dali daňoví poplatníci v devadesátých letech?), nevzbuzuje tato akce důvěru.

Po pohlcení Housacaru, nejlevnějšího dopravce v oblasti, ceny jízdy vyletěly na vysoké sazby ČSAD Vsetín. Obstárlé autobusy se ovšem za vyšší ceny plazí statečně dál.

Pokud má být cestující v hromadné dopravě závislý na tomto podnikavci, pak bude raději cestovat individuálně. Nehodlám za každé vlezení do vlaku/autobusu platit v ceně ještě výpalné nějakému individuu.

Špatné rozhodnutí pro budoucnost, dané neprozíravostí politiků, tradiční úřednickou leností a povýšeností + něčím možným, co bez důkazů nelze uvésti. Tak bačují kolektivy spjaté s ANOfertem.

+13/0
17.2.2017 17:29

K48a71r22e32l 62C77h74r25a74s60t73i30n43a 4943774850325

Nastává soumrak zlínské dopravy. Nejviditelnější ostudu Zlína - autobusové nádraží - bude spravovat stejný majitel jako železniční terminál. Pana Zemka neznám, ale po zkušenostech se správou AN nejsou důvody věřit, že obě zařízení se stanou ozdobou krajského města. To, že magistrát se zbavuje kontroly tak důležitých zařízení, je dokladem, že nechápe, co se může v budoucnu stát.

+18/0
17.2.2017 16:55
Foto

J54a97n 47A89d37l26e49r 2506861366496

Za nějakou vkusnou dotaci (zlepšení dopravní infrastruktury) nechá svůj zchátralý majetek na naše náklady opravit. A bude z něj těžit dále. Jásejme.

+2/0
18.2.2017 19:08

K54a76r48e68l 54C11h36r40a13s66t89i34n74a 4553194670545

To je jedno z možných negativ, která mohou nastat. Moc těžko však chápu, kam dali zastupitelé rozum, když se rozhodli pro správu zařízení nedůvěryhodné společnosti, která přivedla AN k devastaci, a to i v případě, že neměla v úmyslu vkládat prostředky do neperspektivních prostor. Minimální údržba je nutná v každém případě.

+3/0
18.2.2017 19:23
Foto

J72a40n 71A17d32l85e10r 2576111516576

Pane Chrastino, jistě si pamatujete na causu Vaškůj z přelomu století. Tohle má drobný rozdíl - financování je zajištěno z našich společných prostředků (Vaškůj byl kecal bez disponobilního kapitálu).

Také si asi vybavíte, kdo na vše doplatil - Vaškůj to nebyl, pár lokálních

politiků šlo od koryta. Ostrouhali dodavatelé, kteří skončili.

+1/0
19.2.2017 13:41

K43a95r82e21l 90C47h74r29a82s34t60i88n93a 4503554280875

Pane Adlere, o tom mám jen velmi omezené informace a navíc z druhé ruky, proto mohu těžko dělat nějaké relevantní závěry.

0/0
19.2.2017 15:20
Foto

J17a22n 25A81d17l80e95r 2246951776476

Vaškůjových caus bylo více, tak upřesním - Obchodní dům - nadměstské centrum na Čepkově jsem měl na mysli.

0/−1
19.2.2017 13:42

K54a62r68e95l 10C84h82r69a70s17t23i82n17a 4443474710475

Platí, co bylo řečeno. Tyto kauzy jsou věcí kompetentních státních úřadů, osobně se o ně nezajímám, ne vždycky je dobré vědět hodně.

0/0
19.2.2017 15:25

D78a82n22i80e39l 80V69a92h38a42l60a 3888114248

No nevím, snažil bych se posunout nádraží co nejvíc k nadjezdu. Ví se vůbec kolik lidí přestupuje na MHD a kolik na autobusy dále do kraje?

0/0
17.2.2017 15:27

D76u51š95a80n 37P70e91t91ř93í64k 9720583275981

Solární podvodník je určitě vhodná osoba...

+7/0
17.2.2017 14:24
Foto

J98a41n 74A72d43l34e75r 2266941346736

A co Železárny Veselí, oddlužené za 1,5 mld?

+4/0
17.2.2017 17:30

V32e86r36o16n56i49k18a 81M16a97r16t64í47n66k43o75v86á 1893283250

Zrušit zastávky a tím pádem i důvod cestovat vlakem určitě dopravě pomůže R^ Roszhodně každému se chce super rychle přesunout vlakem a pak čekat na trolejbus na zbytek cesty, to už rovnou může jet tím trolejbusem na jednu jízdenku. Otázkou tedy je, kolik lidí jezdí jen vyloženě mezi Otrokovicemi a Zlínem???

+6/0
17.2.2017 14:20

M66i32r51o93s39l10a85v 25T67i89š10e35r 4119559634482

Kdo chce jet dva kilometry, může jet trolejbusem. Vlak má zrychlit dopravu pro ty, co jedou delší trasy. ;-) Na trase Ot-Zl je zastávek opravdu hodně a řeba v Loukách jsem viděl nastupovat/vystupovat víc, jak 5 lidí, jen jednou - opravdu jen jednou, byla to nějaká skupina skautů asi. Jezdil jsem několik let v páteční odpolední špičce.

+5/0
17.2.2017 14:55

J86i18ř32í 49K45o92c10u34r19e34k 6765904985398

Ty osobáky mají v budoucnu jezdit až do Kroměříže (taky tam chybí dráty) což je celkem běžné denní dojíždění v kraji. Dnes na dva přestupy a nepoužitelné. Stejně tak do Starého města. Tím pádem to nemůže stát u každé vrby, jako by to byla tramvaj.

Některé zastávky jsou dnes potřeba jen z toho důvodu, aby si protijedoucí vlaky vyhnuly. Na jednokolejce to jinak nejde.

+1/0
17.2.2017 18:04

M15i16r57o65s64l83a22v 27T48i32š65e48r 4189169394452

hehe, vsetíňák vsetíňákovi ;-D

+1/0
17.2.2017 14:15

J15a82n 50J80a74n89o82s27l79a53v 4912284786885

Vsetíňák mongolovi. :-P

+6/0
17.2.2017 14:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.