Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní uzel ve Zlíně připadne podnikateli Zemkovi, opozice to kritizuje

Potřebný dopravní terminál ve Zlíně má konkrétnější obrysy, vznikat začne v roce 2019. Majitelem tří hlavních staveb bude podnikatel Zdeněk Zemek, město se postará o cesty. Někteří zastupitelé ale tento model kritizují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M74i53l50o25s 74L39a81j50d34a 8146388718286

si město a hlavně radní dělají srandu...? Tak co kdyby jste mi prodali radnici...seženete mi na to ještě dotace a já vám to budu pronajímat, berete...?

+4/0
19.2.2017 8:38

Š82t84ě78p73á14n79k37a 69P53a79v90l27í31k15o55v36á 1969499324221

Jestli chce město udržet transparentnost hospodaření s majetkem a jestli chce mít kontrolu samo nad sebou, tak se nemůže a nesmí zbavovat kontroly nad jedním z nejdůležitějších objektů! Zlín nepotřebuje bombastické nádraží a čtyřpatrovou budovu, ale prostě budovu, o níž může rozhodovat sám. Riziko neshod města se soukromníkem je tak velké, že by o něm město nemělo uvažovat ani na vteřinu.

+13/0
18.2.2017 11:19

M48a69r55t76i49n 18L35a48v27a34y 9487617432

Trochu mi to připomíná případ hlavní pošty na náměstí Míru. Veřejná instituce, která před rokem 1989 patřila všem, se "záhadným způsobem" dostala do rukou soukromníkům, město přestalo mít právo o ní rozhodovat a... výsledek znáte.

Taky mě napadá: proč zlínská radnice už dlouhá léta tvrdě netlačí na majitele zlínského autobusového nádraží, kteří autobusové nádraží nechali zpustnout a průběžně se o něj nestarali? Tenhle systém, kdy se nějaký objekt ve městě nechá sejít stářím, pak se strhne a na jeho místě se postaví zbrusu nový (nejlépe z nejrůznějších dotací) je pro město ostudný.

+16/0
18.2.2017 9:41

V14l56a34s37t55a 51H94l69i53s30n73i59k97o52v33s35k23á 9379633150

Nevím, ale nějak mi to začíná zavánět Úlehlovštinou. Také se zbavil vodovodů jen na půl a Zlín na to doplácí dodnes. Také se zbavil výnosnější části. A Úlehla je vysmátý.

+9/0
18.2.2017 6:16

V58l78a22s39t11a 34H95l53i88s52n28i40k38o82v27s58k31á 9989513960

25 let nezájmu o majetek. Za tu dobu do něj neinvestoval ani korunu. Jediné co majitele zajímalo byly nájmy. Výsledek? Smradlavé, špinavé, zpustlé nádraží, ostuda města. A tento člověk se bude starat i o vlakové. To opravdu naši radní jsou slepí? Za co pořád zlíňáky trestají? Jak asi bude onen dopravní uzel vypadat za pár let?

+15/−1
17.2.2017 19:07
Foto

J37a52n 94A48d81l27e51r 2656121226136

On na to dostane určitě nějakou dotaci na zlepšení dopravní infrastruktury. Zaplatíme mu zvelebení zanedbaného a ještě budeme přispívat na provoz.

+2/0
18.2.2017 19:09

J95i83ř56í 83K34o44c93u36r30e55k 6505804105128

Tady je Zemkovo. Doufám, že radní si dají do podmínek povinnost umožnit vjezd kterémukoliv dopravci. Aby se následně nestalo, že linku Bystřice p. H. - Zlín vyhraje Arriva a nebude mít, kde by zastavovala. Protože tady je Zemkovo.

+13/0
17.2.2017 18:09
Foto

J42a31n 24A35d73l14e24r 2856661776166

A je to venku.

Odmyslím-li vzhled majetku páně Zemka dnes (zdali už vrátil miliardy, co za jeho firmy dali daňoví poplatníci v devadesátých letech?), nevzbuzuje tato akce důvěru.

Po pohlcení Housacaru, nejlevnějšího dopravce v oblasti, ceny jízdy vyletěly na vysoké sazby ČSAD Vsetín. Obstárlé autobusy se ovšem za vyšší ceny plazí statečně dál.

Pokud má být cestující v hromadné dopravě závislý na tomto podnikavci, pak bude raději cestovat individuálně. Nehodlám za každé vlezení do vlaku/autobusu platit v ceně ještě výpalné nějakému individuu.

Špatné rozhodnutí pro budoucnost, dané neprozíravostí politiků, tradiční úřednickou leností a povýšeností + něčím možným, co bez důkazů nelze uvésti. Tak bačují kolektivy spjaté s ANOfertem.

+13/0
17.2.2017 17:29

K83a72r57e82l 82C40h51r75a48s31t55i81n98a 4913244360715

Nastává soumrak zlínské dopravy. Nejviditelnější ostudu Zlína - autobusové nádraží - bude spravovat stejný majitel jako železniční terminál. Pana Zemka neznám, ale po zkušenostech se správou AN nejsou důvody věřit, že obě zařízení se stanou ozdobou krajského města. To, že magistrát se zbavuje kontroly tak důležitých zařízení, je dokladem, že nechápe, co se může v budoucnu stát.

+18/0
17.2.2017 16:55
Foto

J30a51n 85A71d93l46e48r 2956361406376

Za nějakou vkusnou dotaci (zlepšení dopravní infrastruktury) nechá svůj zchátralý majetek na naše náklady opravit. A bude z něj těžit dále. Jásejme.

+2/0
18.2.2017 19:08

K17a88r20e27l 77C77h50r70a46s52t47i25n98a 4143614790855

To je jedno z možných negativ, která mohou nastat. Moc těžko však chápu, kam dali zastupitelé rozum, když se rozhodli pro správu zařízení nedůvěryhodné společnosti, která přivedla AN k devastaci, a to i v případě, že neměla v úmyslu vkládat prostředky do neperspektivních prostor. Minimální údržba je nutná v každém případě.

+3/0
18.2.2017 19:23
Foto

J49a24n 42A59d76l51e64r 2246901436886

Pane Chrastino, jistě si pamatujete na causu Vaškůj z přelomu století. Tohle má drobný rozdíl - financování je zajištěno z našich společných prostředků (Vaškůj byl kecal bez disponobilního kapitálu).

Také si asi vybavíte, kdo na vše doplatil - Vaškůj to nebyl, pár lokálních

politiků šlo od koryta. Ostrouhali dodavatelé, kteří skončili.

+1/0
19.2.2017 13:41

K35a19r86e55l 10C23h68r59a21s38t13i31n50a 4523894280825

Pane Adlere, o tom mám jen velmi omezené informace a navíc z druhé ruky, proto mohu těžko dělat nějaké relevantní závěry.

0/0
19.2.2017 15:20
Foto

J35a86n 67A42d66l61e56r 2216961776396

Vaškůjových caus bylo více, tak upřesním - Obchodní dům - nadměstské centrum na Čepkově jsem měl na mysli.

0/−1
19.2.2017 13:42

K46a55r12e86l 43C61h45r37a65s90t25i84n44a 4123674570455

Platí, co bylo řečeno. Tyto kauzy jsou věcí kompetentních státních úřadů, osobně se o ně nezajímám, ne vždycky je dobré vědět hodně.

0/0
19.2.2017 15:25

D92a90n16i86e32l 81V88a13h75a56l67a 3568394438

No nevím, snažil bych se posunout nádraží co nejvíc k nadjezdu. Ví se vůbec kolik lidí přestupuje na MHD a kolik na autobusy dále do kraje?

0/0
17.2.2017 15:27

D12u45š38a22n 64P35e25t87ř88í17k 9620623905201

Solární podvodník je určitě vhodná osoba...

+7/0
17.2.2017 14:24
Foto

J11a32n 39A97d14l20e28r 2156701526246

A co Železárny Veselí, oddlužené za 1,5 mld?

+4/0
17.2.2017 17:30

V72e23r82o66n14i76k79a 36M57a22r49t16í89n13k31o30v15á 1123983340

Zrušit zastávky a tím pádem i důvod cestovat vlakem určitě dopravě pomůže R^ Roszhodně každému se chce super rychle přesunout vlakem a pak čekat na trolejbus na zbytek cesty, to už rovnou může jet tím trolejbusem na jednu jízdenku. Otázkou tedy je, kolik lidí jezdí jen vyloženě mezi Otrokovicemi a Zlínem???

+6/0
17.2.2017 14:20

M69i89r77o12s52l26a68v 51T29i25š96e74r 4859969904222

Kdo chce jet dva kilometry, může jet trolejbusem. Vlak má zrychlit dopravu pro ty, co jedou delší trasy. ;-) Na trase Ot-Zl je zastávek opravdu hodně a řeba v Loukách jsem viděl nastupovat/vystupovat víc, jak 5 lidí, jen jednou - opravdu jen jednou, byla to nějaká skupina skautů asi. Jezdil jsem několik let v páteční odpolední špičce.

+5/0
17.2.2017 14:55

J42i30ř84í 39K81o36c43u96r61e25k 6495944815898

Ty osobáky mají v budoucnu jezdit až do Kroměříže (taky tam chybí dráty) což je celkem běžné denní dojíždění v kraji. Dnes na dva přestupy a nepoužitelné. Stejně tak do Starého města. Tím pádem to nemůže stát u každé vrby, jako by to byla tramvaj.

Některé zastávky jsou dnes potřeba jen z toho důvodu, aby si protijedoucí vlaky vyhnuly. Na jednokolejce to jinak nejde.

+1/0
17.2.2017 18:04

M23i13r70o27s53l82a44v 80T23i87š18e37r 4169419254742

hehe, vsetíňák vsetíňákovi ;-D

+1/0
17.2.2017 14:15

J30a91n 21J19a87n83o27s69l52a43v 4562804496375

Vsetíňák mongolovi. :-P

+6/0
17.2.2017 14:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.