Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní uzel ve Zlíně připadne podnikateli Zemkovi, opozice to kritizuje

Potřebný dopravní terminál ve Zlíně má konkrétnější obrysy, vznikat začne v roce 2019. Majitelem tří hlavních staveb bude podnikatel Zdeněk Zemek, město se postará o cesty. Někteří zastupitelé ale tento model kritizují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M24i61l13o33s 49L75a66j88d16a 8986148738536

si město a hlavně radní dělají srandu...? Tak co kdyby jste mi prodali radnici...seženete mi na to ještě dotace a já vám to budu pronajímat, berete...?

+4/0
19.2.2017 8:38

Š38t82ě20p55á47n42k14a 98P82a16v24l58í86k10o53v16á 1119689914901

Jestli chce město udržet transparentnost hospodaření s majetkem a jestli chce mít kontrolu samo nad sebou, tak se nemůže a nesmí zbavovat kontroly nad jedním z nejdůležitějších objektů! Zlín nepotřebuje bombastické nádraží a čtyřpatrovou budovu, ale prostě budovu, o níž může rozhodovat sám. Riziko neshod města se soukromníkem je tak velké, že by o něm město nemělo uvažovat ani na vteřinu.

+13/0
18.2.2017 11:19

M89a46r47t90i65n 24L52a41v71a81y 9877427472

Trochu mi to připomíná případ hlavní pošty na náměstí Míru. Veřejná instituce, která před rokem 1989 patřila všem, se "záhadným způsobem" dostala do rukou soukromníkům, město přestalo mít právo o ní rozhodovat a... výsledek znáte.

Taky mě napadá: proč zlínská radnice už dlouhá léta tvrdě netlačí na majitele zlínského autobusového nádraží, kteří autobusové nádraží nechali zpustnout a průběžně se o něj nestarali? Tenhle systém, kdy se nějaký objekt ve městě nechá sejít stářím, pak se strhne a na jeho místě se postaví zbrusu nový (nejlépe z nejrůznějších dotací) je pro město ostudný.

+16/0
18.2.2017 9:41

V85l63a46s95t33a 24H58l76i86s18n47i54k45o49v32s59k86á 9469163230

Nevím, ale nějak mi to začíná zavánět Úlehlovštinou. Také se zbavil vodovodů jen na půl a Zlín na to doplácí dodnes. Také se zbavil výnosnější části. A Úlehla je vysmátý.

+9/0
18.2.2017 6:16

V83l17a89s90t54a 40H93l10i41s27n93i72k75o71v32s62k56á 9829863200

25 let nezájmu o majetek. Za tu dobu do něj neinvestoval ani korunu. Jediné co majitele zajímalo byly nájmy. Výsledek? Smradlavé, špinavé, zpustlé nádraží, ostuda města. A tento člověk se bude starat i o vlakové. To opravdu naši radní jsou slepí? Za co pořád zlíňáky trestají? Jak asi bude onen dopravní uzel vypadat za pár let?

+15/−1
17.2.2017 19:07
Foto

J25a13n 81A97d92l54e26r 2906921536346

On na to dostane určitě nějakou dotaci na zlepšení dopravní infrastruktury. Zaplatíme mu zvelebení zanedbaného a ještě budeme přispívat na provoz.

+2/0
18.2.2017 19:09

J74i74ř58í 40K95o71c91u64r38e23k 6265594925448

Tady je Zemkovo. Doufám, že radní si dají do podmínek povinnost umožnit vjezd kterémukoliv dopravci. Aby se následně nestalo, že linku Bystřice p. H. - Zlín vyhraje Arriva a nebude mít, kde by zastavovala. Protože tady je Zemkovo.

+13/0
17.2.2017 18:09
Foto

J70a81n 22A85d74l76e10r 2366901196126

A je to venku.

Odmyslím-li vzhled majetku páně Zemka dnes (zdali už vrátil miliardy, co za jeho firmy dali daňoví poplatníci v devadesátých letech?), nevzbuzuje tato akce důvěru.

Po pohlcení Housacaru, nejlevnějšího dopravce v oblasti, ceny jízdy vyletěly na vysoké sazby ČSAD Vsetín. Obstárlé autobusy se ovšem za vyšší ceny plazí statečně dál.

Pokud má být cestující v hromadné dopravě závislý na tomto podnikavci, pak bude raději cestovat individuálně. Nehodlám za každé vlezení do vlaku/autobusu platit v ceně ještě výpalné nějakému individuu.

Špatné rozhodnutí pro budoucnost, dané neprozíravostí politiků, tradiční úřednickou leností a povýšeností + něčím možným, co bez důkazů nelze uvésti. Tak bačují kolektivy spjaté s ANOfertem.

+13/0
17.2.2017 17:29

K18a96r46e38l 48C11h55r16a51s28t24i45n75a 4603704900545

Nastává soumrak zlínské dopravy. Nejviditelnější ostudu Zlína - autobusové nádraží - bude spravovat stejný majitel jako železniční terminál. Pana Zemka neznám, ale po zkušenostech se správou AN nejsou důvody věřit, že obě zařízení se stanou ozdobou krajského města. To, že magistrát se zbavuje kontroly tak důležitých zařízení, je dokladem, že nechápe, co se může v budoucnu stát.

+18/0
17.2.2017 16:55
Foto

J72a92n 64A20d46l37e21r 2416401266256

Za nějakou vkusnou dotaci (zlepšení dopravní infrastruktury) nechá svůj zchátralý majetek na naše náklady opravit. A bude z něj těžit dále. Jásejme.

+2/0
18.2.2017 19:08

K53a97r83e65l 55C31h97r34a63s25t36i67n20a 4183734290355

To je jedno z možných negativ, která mohou nastat. Moc těžko však chápu, kam dali zastupitelé rozum, když se rozhodli pro správu zařízení nedůvěryhodné společnosti, která přivedla AN k devastaci, a to i v případě, že neměla v úmyslu vkládat prostředky do neperspektivních prostor. Minimální údržba je nutná v každém případě.

+3/0
18.2.2017 19:23
Foto

J15a61n 24A82d32l37e42r 2356981646806

Pane Chrastino, jistě si pamatujete na causu Vaškůj z přelomu století. Tohle má drobný rozdíl - financování je zajištěno z našich společných prostředků (Vaškůj byl kecal bez disponobilního kapitálu).

Také si asi vybavíte, kdo na vše doplatil - Vaškůj to nebyl, pár lokálních

politiků šlo od koryta. Ostrouhali dodavatelé, kteří skončili.

+1/0
19.2.2017 13:41

K85a15r97e32l 85C12h17r66a62s67t23i76n35a 4173744270155

Pane Adlere, o tom mám jen velmi omezené informace a navíc z druhé ruky, proto mohu těžko dělat nějaké relevantní závěry.

0/0
19.2.2017 15:20
Foto

J82a56n 45A27d11l15e79r 2256421926266

Vaškůjových caus bylo více, tak upřesním - Obchodní dům - nadměstské centrum na Čepkově jsem měl na mysli.

0/−1
19.2.2017 13:42

K65a58r66e90l 50C22h29r65a92s50t64i12n50a 4213604220385

Platí, co bylo řečeno. Tyto kauzy jsou věcí kompetentních státních úřadů, osobně se o ně nezajímám, ne vždycky je dobré vědět hodně.

0/0
19.2.2017 15:25

D35a17n17i14e31l 58V77a62h46a78l79a 3348824898

No nevím, snažil bych se posunout nádraží co nejvíc k nadjezdu. Ví se vůbec kolik lidí přestupuje na MHD a kolik na autobusy dále do kraje?

0/0
17.2.2017 15:27

D92u85š51a18n 95P76e71t63ř16í50k 9810763495801

Solární podvodník je určitě vhodná osoba...

+7/0
17.2.2017 14:24
Foto

J16a34n 65A88d75l53e17r 2346871936166

A co Železárny Veselí, oddlužené za 1,5 mld?

+4/0
17.2.2017 17:30

V79e13r53o70n41i93k82a 12M56a78r59t41í24n83k49o73v29á 1663353370

Zrušit zastávky a tím pádem i důvod cestovat vlakem určitě dopravě pomůže R^ Roszhodně každému se chce super rychle přesunout vlakem a pak čekat na trolejbus na zbytek cesty, to už rovnou může jet tím trolejbusem na jednu jízdenku. Otázkou tedy je, kolik lidí jezdí jen vyloženě mezi Otrokovicemi a Zlínem???

+6/0
17.2.2017 14:20

M81i77r71o38s80l89a14v 80T75i65š14e91r 4459379924322

Kdo chce jet dva kilometry, může jet trolejbusem. Vlak má zrychlit dopravu pro ty, co jedou delší trasy. ;-) Na trase Ot-Zl je zastávek opravdu hodně a řeba v Loukách jsem viděl nastupovat/vystupovat víc, jak 5 lidí, jen jednou - opravdu jen jednou, byla to nějaká skupina skautů asi. Jezdil jsem několik let v páteční odpolední špičce.

+5/0
17.2.2017 14:55

J11i31ř21í 67K78o29c70u30r73e19k 6815484115348

Ty osobáky mají v budoucnu jezdit až do Kroměříže (taky tam chybí dráty) což je celkem běžné denní dojíždění v kraji. Dnes na dva přestupy a nepoužitelné. Stejně tak do Starého města. Tím pádem to nemůže stát u každé vrby, jako by to byla tramvaj.

Některé zastávky jsou dnes potřeba jen z toho důvodu, aby si protijedoucí vlaky vyhnuly. Na jednokolejce to jinak nejde.

+1/0
17.2.2017 18:04

M49i98r60o21s37l18a73v 72T79i37š23e17r 4469519864242

hehe, vsetíňák vsetíňákovi ;-D

+1/0
17.2.2017 14:15

J13a31n 61J48a52n17o97s55l17a20v 4562964296985

Vsetíňák mongolovi. :-P

+6/0
17.2.2017 14:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.