Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič, který s trolejbusem vyjel na sloup, se trestu vyhne. Byl v bezvědomí

Šestapadesátiletý řidič, který loni v srpnu v Otrokovicích najel trolejbusem na sloup trakčního vedení, přičemž uvnitř se zranilo třináct lidí, potrestaný nebude. Podle informací MF DNES totiž nehodu způsobily řidičovy zdravotní potíže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V13á27c18l10a95v 39P65ř57í40v80o56r83a 5222450685480

Že by vyjímečně zvítězil zdravý rozum?8-o

+2/0
9.2.2017 15:40

P44e14t40r 58T50i65c82h83ý 4360981405894

Snad napisu, ze je ridic nevinen, nebo neco podobneho. Takhle to vypada, ze zdrhnul. Ach ten cestin...Rv

+6/0
9.2.2017 14:36

J95a37r19o72m43í26r 81Š80r46á12m34e32k 3277206787552

Titulkář by měl jít dělat svačináře. Lepší titulky by nejspíš generoval i opuštěný automat na kávu...

Chápu, že myšlenka, že se jednalo o nehodu, které nebylo možné zabránit, takže je nepřijatelné někoho za ni trestat, se do formy úderného titulku zpracuje hůře. Ale řekl bych, že méně úderný titulek je menší zlo než zavádějící bulvární škvár...

+5/0
9.2.2017 14:30

R59o65m16a85n73a 73K62o59n16e38c46n44a 6344725963981

A nechtel ridic nahodou jen vztycit sochu z trolejbusu? :-P

+1/0
9.2.2017 14:20

P74a76v43e52l 47N20o77v29á86k 2675967112152

Co to je za blbost psát, že se vyhne trestu, když za to kvůli zdravotním komplikacím nemohl?!?

Trestu se vyhýbají ti, co nenastoupí do basy, stále se odvolávají, hrají to na hlavu, utíkají do zahraničí, oddalují výkon trestu zdravotními problémy apod., ALE NE KDYŽ ZA TO NEMOHL.

+21/−1
9.2.2017 13:12

J35a33n 55W13a38c75l42a33v 7144165327748

sorry za minus, byl to tlusty prst na malem mobilu

0/0
10.2.2017 18:00

M58a65r15t78i46n 55Š72t15ě35p56á49n75e36k 3177493863861

Psat, ze se trestu vyhne evokuje, ze je sice vinen, ale justice je na nej kratka. Ne to, ze se to stalo bez jeho pricineni vinou zdravotniho stavu a ze HOLT za to nikdo nemuze. Jste tupa, deprimovana, po senzaci bazici hovada, mila Lupo.

+25/0
9.2.2017 12:51

M98o15j75m60í53r 79O14n90d41e95r96k63a 2744707701216

Presne tak, zrovna jsem to chtel napsat

0/0
9.2.2017 13:32

R77i87c53h72a49r49d 21G34e95n79š78e83r78o75v30s36k54ý 2465145104566

v bezvědomí takhle pěkně zaparkovat. To chce skill 8-oR^

+3/0
9.2.2017 12:49

D24a15v85i11d 87R15y59c75h50e59t84s77k64ý 9586281940240

Všichni se chlubili jakého nemají frajera že vyjel na sloup a on u toho ani nebyl při sobě. Levou zadní..

+2/0
9.2.2017 12:44

I46v58o 93P51r63o72c11h30á22z64k74a 3699189389665

Dobře "udělaný"sloup..,kdyby spadl,zlomil se..kdo ví,jak by to dopadlo..

+3/0
9.2.2017 12:17

V69i64l62é82m 67B70a61r43á60k 4576547309926

V Německu jsou autobusy na zadku umělecké dílo a chválí autora a tady byl autor málem trestán.:-)

+8/−1
9.2.2017 11:27

P15e23t27r 11V40o40n10d54r16a15c59e41k 7845801753500

Řidič 56 let - no podle Kalouskovy důchodové reformy by měl 19 let do důchodu :-/

+8/−12
9.2.2017 10:38

J84a15n 41P31a28ř17í10z94e45k 9376520847246

Co to má společného s jeho aktuálním zdravotním stavem?

A ještě mi povězte, proč současná vláda nechala to prodlužování odchodu do důchodu pokračovat (pouze určila horní hranici s tím, že se to potom ještě přehodnotí), když je to Kalouskovo zlo?

+7/−5
9.2.2017 10:53

J42a92n 19P52a17ř25í97z46e73k 9396770377216

Místo odpovědi jsem od pana Vondracka dostal mínus, tak se revanšuji

+2/−2
9.2.2017 13:22

H58o13n51z82a 89F84á92t75o52r 2239975744960

Nezklamal jste. Už jsem se bál, že tu nebudou hloupé příspěvky o době odchodu do důchodu.

Víte, ono není povinností v 21 letech zasednout za volat a slézt z něj až s padnutím důchodu. Povolání lze i změnit. Smutné je, že řidiči tuto soudnost často obvykle nemají a lékaři nemají koule na to, aby napsali Neschopen při pravidelné zdravotní prohlídce.

+3/−10
9.2.2017 11:10

P23e32t65r 13K86o24r39b73e21l 9506877760642

Někdo nemá soudnost a někdo nemá v tomto věku možnost.

+6/0
9.2.2017 12:46

H77a13n21u75š 62H92o17r53á50k 9911924536623

Moznost ma vzdy a kazdy. Spis ale chapu, ze v 56 se clovek jeste citi naprosto fit a mozna i rano byl naprosto fit. Ze clovek nenadale upadne do bezvedomi, to se muze stat kdykoliv kazdymu, jenom u nekoho je to pravdepodobnejsi. A u nej ta pravdepodobnost klidne mohla byt mala, malinka, a presto se to stalo. Smula, s tim nic neudelame.

Leda poridit trolejbusy s dvojitym rizenim a na kazdou linku vypravovat dva ridice, kteri by se vzajemne hlidali:-).

+3/−4
9.2.2017 13:40

M31i66l50a95n 54M42a27j83e24r17č35í90k 1220800894476

nedávno byly v médiích informace - FIRMY RADĚJI ZAMĚSTNAJÍ ZAHRANIČNÍ PRACOVNÍKY - VČETNĚ DĚLNICKÝCH PROFESÍ NEŽ ČECHY NAD PADESÁT LET!!

= TAK KOLIK ŘIDIČŮ PO PADESÁTCE/PĚTAPADESÁTCE MÁ REÁLNOU MOŽNOST JÍT DĚLAT NĚCO JNINÉHO ?

+2/0
9.2.2017 14:28

L61e63n15k34a 17S89e63h75n59a14l66o52v72á 40K71o58z34á25k18o16v70á 2546438445474

tak radši budeme ohrožovat nevinné cestující, kdyby nepřepravoval lidi, tak s vámi souhlasím

0/0
11.3.2017 14:49

M92i88l13a49n 71M79a35j62e13r39č39í48k 1370910404126

Kdyby nepřepravoval cestující, tak je může ohrozit stejně řízením i osobního auta - neřkuli náklaďáku (tzv. kamionu), který dokáže (žel) zničit i dnešní vlaky (viz Studénka a Pendolino) !!

Buď člověk tzv. do provozu smí a nebo nikoliv, protože je svou účastí na něm nebezpečný nejen sobě, ale i okolním účastníkům, jimiž jsou i vozidla hromadné dopravy - takže od teď mají dle Vás vracet řidičáky všichni lidi v 55 letech, protože jen věk je předurčuje k riziku kolapsu bez ohledu, jak jednotlivci skutečně tzv. zdravě žili a žijí.

0/0
11.3.2017 20:34

B73o46h49u74m74i21l 83P44a75l66e96č71e82k 6752171298693

vysvětlete pointu, jinak jste za blba

0/−5
9.2.2017 13:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.