- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám závěrečný dotaz. Proč z nás, řadových občanů dělá magistrát na pokračování blbce?
Jak jinak si vysvětlit návrh na vybagrování 1 km čtyřproudé tř. T. Bati , když tato nemá v dopravním skeletu města náhradu.
Proč se plká o Prštenské příčce, když má město a kraj dluhy. Jestliže se příčka Antonínova vešla do 100 milionů, tak na viadukt Prštenská bude potřeba cca miliarda. Za takovou malichernost, když by stejně posluožila jedna nová mostnice přes Dřevnici pro nerušený průjezd mimo semafor ve směru Otrokkovice - Jižňáky.
Bude tam dvojkolená železnice, kde je plánováno podstatně zvýšit provoz, takže by se věčně tvořily fronty.
Zapomněli dodat že tuto spojovací trasu na Svahy pohřbili instalací světelné křižovatky.
Pro tři tisíce lidí nyní třicet tisíc stojí v koloně na odbočení...
Když se jeden rozhodne projet přímo do Prštného ostatní za ním stojí na zelené a kolona narůstá až po koleje.
Když se už pouštěli do této akce měli to podmínit stavebními úpravami.
Jenom připomenu že varianta "C" řeší všechno od Prštného po odbočku na Slušovice mimo město, jako jeho obchvat. Smazává rozkopání třídy t. Bati, Prštenskou příčku, výstavbu tunelu pod Jižními Svahy, rekonstrukci Březnické, která přestane být výpadovkou, vyřeší v nejbližší době plánovaný nájezd do výrobní zóny Příluky a z přivaděče Fryšták a obchvatu Zálešné udělá nezajímavou alternativu napojení centra města.
Pršzenská příčka je řešení, kdy měla 4 proudá Pravobřežka převzít dopravní kapacitu státní silnice 1/49. Viz tehdejší příčky Prštenská a Antonínova!! Pravobřežka byla definitivně pohřbena jako přeložka státní silnice 1/49 MD a krajem před 8 lety. Nyní je přece v generelu dopravy navrženo řešení přeložky 1/49 do lesního prostoru. Jedině toto řešení zbaví Zlín zbytečných průjezdů. Ve Zlíně pak zůstane cca 30 % VNITŘNÍ DOPRAVY. Viz nový Generel dopravy města Zlína. Ve čtvrtek 9.2. v 9 hodin se na jednání zastupitelstva města má odsouhlasovat Územní plán města ještě zohledňující Pravobřežku a dosud blokující "Přeložku státní silnice 1/49 a obchvat města Zlína" podle nového Generelu dopravy. Kdo si troufáte, přijďte říct svůj názor v diskuzi občanů, nebo alespoň vytvořit atmosféru. Jde o budoucnost dopravy Zlína na dalších 50 let a tedy o všechno.
Rozhodující se vždy nachází na konci:
" .... Prštenská příčka ale bude podle Nováka v režii města, které na ni bude muset sehnat peníze.
„Pokud bude možné získat dotace, budeme o ně usilovat,“ řekl Novák...."
Zkrátka a dobře: fčilka na takový sen prostředky a kdo ví, zda budou. Nechystám se sice do hrobu, ale tohle asi nezažiji (snad někde v hospicu).
Tak při čtení mě napadlo akorát "supi z Llana Estacada" a bojím se, aby to nebyl taky takový zlínský Divoký západ... Nejsem si úplně jistá, jestli tohle dílčí řešení nějak pohne vesmírem - tedy aspoň tím zlínským.
.....pohne !....směrem na JS...bez dvou semaforů na 100%...aspoň něco....když už nic nebo tak málo kolem dopravy v centru a jeho blízkém okolí....
Včera bylo pozdě, ve Zlíně se něco pohne jen tehdy, až hoří ! Situace v popisovaných místech nevyhovuje už nějakých 15 let, avšak odpovědné orgány se oddávaly sladkému snění a ještě stále vězí v mrákotách.
Tak mě pobavilo vyjádření p. Říhy - "Chtěli bychom tuto ulici (Přímou) upravit, mohla by tam vzniknout odpočinková zóna.
Když to vezmu podle toho, jaký volný prostor tu po zaslepení zůstane, tak se tedy máme na co těšit. Pán zapomněl, že je tu vjezd do Albertu a příjezdy k opravené budově NWT a část zabere realizace vstupu do podchodu a druhá kolej železnice. Takže na těch zbývajících pár metrech čtverečních vznikne opravdu plnohodnotná odpočinková zóna s pár lavečkama, kde si důchodci po výstupu z podchodu odpočinou před nákupem a nadýchají se "čerstvého" vzduchu od stále blízké hlavní silnice Zlín - Otrokovice. Asi by se měl p. Říha jít nejdřív na místo podívat, než s něčím vyrukuje.
Asi chtěl zásobovat Spar (či Alberta) a NWT ze sjezdu příčky.
Souhlasím s tím, že vyjádření je plk.
No jestli se toto postaví, tak sním svůj klobouk.
Když vidím plusovat Macha je mi jasné, že Dřevnicí určitě táhnou lososi a ty kačeny jsou nějaké unikáty. Ale jinak s Vámi pane Tišere souhlasím.