Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V kraji vzniknou nové cyklostezky, povedou centrem Zlína i na Slovensko

Zlín letos plánuje postavit cyklostezku podél třídy Tomáše Bati, vybuduje také další část stezky, která má propojit Zlín a Vizovice. Ve Vsetíně se letos budou věnovat především projektování nových cest pro cyklisty, podobné to bude i v Kroměříži.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z25d22e57n97ě15k 49H22y33n91e73k 8896623746

Než začalo Statutární město Zlín (SMZ) stavět cyklochodníky v centru města, tak bylo toto centrum pro cyklisty dostupné bez problémů úplně stejně, jako pro všechna ostatní vozidla. Až teď máme podle SMZ po městě s kolem chodit pěšky. Situace se pro cyklisty jedině zhoršila.

Cyklostezka ze Zlína do Vizovic je jen tunel na veřejné peníze, na silnici I. tř. je asi metr široká krajnice z Podvesné až do Vizovic, kromě krátkého úseku v Želechovicích.

Stejně vyhozené peníze budou za cyklostezku z Bylnice na Slovensko, po stávající silnici skoro nic nejezdí. Nákladní doprava je tu přes hranici omezena na 7,5 t, pokud se nemýlím. Stát vyhazuje peníze na zbytečné cyklostezky, ale že některé silnice jsou v takovém stavu, že jsou na kole prakticky nesjízdné, to už nikoho nezajímá. Stejně jako to, že do některých obcí nevede slušná silnice.

A cena přes 17 milionů za 1,5 km cyklostezky ve Zlíně jen ilustruje způsob hospodaření současného vedení města. Pro srovnání, loňská oprava Štefánikovy, jestli to tady čte někdo z MěNV, Leninovy, stála 7 mil.

Takže pro cyklisty se cyklostezky rozhodně nestaví, jde jen o to, aby místní politici vykázali činnost a aby přes jejich rozpočty proteklo co nejvíc peněz.

+2/−4
27.1.2017 20:42
Foto

V64í93t 30M63a34c76h 4178898223520

Bylo by fajn si tu trasu na kole z Vizovic do Zlina po te silnici nejdriv projet a pak o tom mluvit.

Na tak vytizenou tranzitni komunikaci cykliste nepatri. To da rozum...

A ze je ta cyklostezka k Lidlu draha? Videl jste projekt? Vsechna reseni, ktera se musi udelat?

+3/0
27.1.2017 21:52

Z64d22e85n31ě31k 43H46y93n94e19k 8656463566

Po té silnici jezdím na kole pravidelně, přehledná silnice, kvalitní povrch, široká krajnice, vzdálenost 10 km se dá ujet za cca 20 min podle směru jízdy a podle provozu, tzn. jízdní doba srovnatelná s veřejnou dopravou, což se o jízdě po cyklostezkách říci nedá.

Projekt na cyklostezku k Lidlu jsem viděl, a to co si tam investor vymyslel, nic na výsledku nemění. Dobře to ilustruje přístup města k penězům, vymyslíme nesmyslnou investici, která vyvolá další „nutné“ související náklady, a těmi si zdůvodníme, proč cyklostezka musí stát stejně, jako silnice II. tř.

+1/0
27.1.2017 22:12
Foto

V20í23t 28M20a17c73h 4618818123470

Pokud po te silnici jezdite NA KOLE pravidelne, pak vasim plicim nezavidim a nechapu, ze muzete podporovat jizdu cyklistu na takove trase.

+6/0
28.1.2017 8:39

J69o83s63e26f 77Z66d11r78á98h34a54l 2150220691498

Já myslím, že vy tu ilustrujete přístup ignoranta...

+1/0
29.1.2017 13:09

P98e40t53r 82B72á54č29a 8755666155545

Tak par pumpicek by bylo vyresenych a co tisice ridicu? Samozrejme nic jako vzdy co.

+3/0
27.1.2017 18:43

P42e57t32r 72V24e21s59e90l46ý 7694655184388

Prdlajs, ten jejich průtah Zlínem na kole je k ničemu, jsou to cyklostezky vedené jako součást chodníků a tam je to vždy o srážce s chodcem, psem..... to je lepší, pokud člověk potřebuje projet Zlín směrem na Vizovice jet normálně po levém břehu Dřevnice, je to značené jako cyklotrasa a vyhneš se chodcům a není tam až takový provoz. Celkem často chodím směrem od McDonalds k Myslivně a po tom chodníku co je z půli cyklostezka a spousta lidí na mně hledí, že jdu z pravé strany toho půlícího pásu. Ani je nenapadne, že po druhé půlce vlastně jít nesmíš.

+1/0
27.1.2017 20:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.