Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlínský kraj stárne, nejvíce mladých žije v okolí Zlína

Zlínský kraj stárne nejvíc v celém Česku a zároveň se vylidňuje. Jak udržet mladé lidi, je velká starost mnoha radnic v regionu. Zlín vypracoval ucelenou strategii, jaké potřeby mladým rodinám zajistit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A67n21t20o11n46í89n 65Z35e29l69i31n68k19a 5474968475720

To jo. Zlínsko mládne, ale vlastní Zlín ne. Mladí vyhledávají klid a netouží mít pod okny státní silnici 1/49 ev. neodhlučněnou železnici s těžkými kontejnerovými vlaky. A na lepší časy se stále neblýská. Nepomohl ani nový Generel dopravy města Zlína se zadupávanou variantou "C" - Přeložkou státní silnice 1/49 ze středu města a obchvatem Zlína".

0/−1
20.1.2017 13:27
Foto

J24a27n 49A35d67l59e43r 2466811576896

Vyhledávají klid a proto utíkají do Čech ....

není vše pouze v silnicích.

Radovat se, množit, mít jistotu rozumného výdělku a dobrého životního prostředí. Stejně tak vzdělání pro sebe i potomky, kultury, zábavy a vyžití .... atd., atd.

Generel populační křivky žádoucím směrem nezkroutí, představuje pouze několik procent celkového životního klimatu.

0/0
20.1.2017 15:12

A50n42t65o52n59í31n 84Z89e74l23i72n74k24a 5894418185360

Asi stoleté baťovské řešení dopravy dožilo. Nesnažit se o vybudování obchvatu města podkope jeho budoucí rozvoj na dalších mnoho let. Řekl bych navždy. Všiml jste si včera navečer /v pátek/ smogu ve zlínské kotlině? Téměř 3 ze 4 vozidel mohla někde v kopcích obkroužit Zlín na 5. nebo 6. převodový stupeň místo pocukávání na křižovatkách. Takže by generel mohl zkroutit vývojovou křivku a to velmi podstatně. A to nebyla řeč o úplně jiném dopravním komfortu.

0/0
21.1.2017 9:26

A89n75t88o53n30í13n 62Z24e48l79i17n76k73a 5294888105250

Ještě jsem chtěl připomenout 1,8% ní průměrný meziroční nárust dopravy a neochvějné záměry ministerstva v pokračován budování dálnice Valmez - Vsetín - Střelná - Slovensko. Tím pádem také nárust ve směru Lípa - Zlín - Otrokovice - jižní Morava.

0/0
21.1.2017 9:34

A92n63t27o71n46í34n 57Z32e34l98i49n12k59a 5934598325520

Chodníky a trávník na Gahurově prosektu s památníkem T. Bati jsou záchvěvem motýlých křídel proti věčné potřebě město ozdravovat a dělat PŘÍJEMNĚJŠÍ pro jeho obyvatele.

+1/0
21.1.2017 9:42
Foto

J69a91n 14A69d47l79e51r 2136791236176

Bydlím naštěstí nad smogovým údolím. Chodím pěšky a zbytečně přemnožené automobily jsou nepřítelem.

Přidělávat autům silnic a prostoru znamená je zmnožit na úkor životních podmínek. Když v zimě 2005/06 zasněžilo 2/3 plochy parkovišť a vozovek, nic se nestalo. Život šel dál, pouze ovzduší neotravovaly nadbytečné výfuky a pohodlní jezdili hromadnou dopravou nebo chodili pěšky.

Nepouštět auta do města a nebudou se Vám "cukat na křižovatkách". Samozřejmě s výjimkou obsluhy, zásobování, invalidů a pod. - tedy "užitečných a nutných" vozů.

0/0
21.1.2017 17:24

A26n55t34o72n59í31n 36Z24e46l89i65n28k66a 5284318625590

No dobře. Na tu zimu si dobře vzpomínám. Jak to ale zařídit jinak než přes matku přírodu?

0/0
21.1.2017 21:10

A63n53t29o84n34í13n 37Z83e39l76i22n21k23a 5904338265400

Nepouštět auta zbytečně do města automaticky zařídí obchvat s přivaděči např. východ, centrum a západ. To je podstatný důvod proč budují.

0/0
21.1.2017 21:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.