- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže budeme potkávat patrové polské autobusy a kamiony v lesích nejen jihozápadně od Brna, ale také na okreskách a místních komunikacích Buchlovicka a Hradišťska. To musela býti velmi pomazaná pražácká hlava, co tohle vymyslela.
nene spíš na komunikacích kyjovska (tedy silnice I/54), protože na hradišťsku si objížděním I/55 nikdo moc nepomůže
Všichni budou jezdit po 1/54, za občany na této trase děkuji. Stupidní nápad. Více kamionů do obcí.
I/54 je pro velké kamiony mnohem horší silnice než I/50, párkrát jsem po tom jel od Slavkova u Němčí po SK hranici a je to sotva taková lepší dvojka. Jestli se na to nahrnou ve velkém kamiony, tak to potěš.
A kdy se už konečně začne stavět rychlostní komunikace od Otrokovic přes Staré Město na Břeclav. Všichni jenom žvaní, jak např. předseda vlády Sobotka před komunálními volbami.
A je vůbec potřeba? Pokud se dostaví D/49 a významná část dopravy z I/50 se na ni přesune, upraví se intervaly na semaforech v Kunovicích, zvládne to i stávající silnice první třídy. D55 je nutná možná tak po Staré Město, dál stačí obchvaty. Ale je to jen názor. Provoz na I/50 a I/55 vidím z okna denně. Mimochodem, třeba provozu v Kunovicích by HODNĚ pomohlo vybudování přímého nájezdu na I/50 od UH směr Brno, aby se neucpávala ta křižovatka u sjezdu v Kunovicích.
A jak asi tak mají na to Slovensko jezdit? Litat vzduchem? Tohle, ze je "socialni" prej pro lidi pracujici vláda?? Jo socialni je, akorát tak jen se svoji penezenknou, ze jo "mambytznahrad" Bohousku?
Prostě to zaplatí pracující občan. Vláda nás neustále oškubává, jako slepice.
O ty peníze až tak nejde, ale jde hlavně o to, že silnice která vede skoro mimo obce se zpoplatní a kamiony budou trasu objíždět přes obce.