Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín chce dostat auta z centra. Radnice podpoří MHD, cyklisty i chodce

Zlín plánuje přimět lidi, aby jezdili méně auty a více městskou hromadnou dopravou, na kole nebo chodili pěšky. Může to ulevit centru od návalu aut v dopravních špičkách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29a42n 64S85k18o87v55a72j35s49a 5233751495583

Jak už tedy pár lidí psalo, představa je to sice pěkná, ale pro lidi z periferií města není často jiných možností, než jet právě autem. Např. poslední autobus do stále se rozšiřujících městských částí Kostelec, Štípa a Velíková (plus Lešná Zoo) jede před jedenáctou hodinou. Když si chce člověk zajít například do kina, kde představení v originálním znění začínají většinou 20:30 až 21:30, není jiná možnost, než auto. Některé spoje na těchto trasách (i přesto, že jsou doporučovány pro dopravu turistů do Zoo) jezdí klasicky narvané a s velkými prodlevami, ale ani snad po 20 letech to nikdo z vedení DSZO neřeší. Jestli se člověk autem do centra dostane za 10-15 minut, nebo bude hodinu čekat na narvaný autobus, pokud vůbec nějaký jede, tak je jasné, čím pojede.

0/0
30.1.2017 12:20

P49a60u73l 69J77a65r60o61s 2723228960

Kdyz,chce dostat chodce,do centra,tak je potreba,vybudovat podchody,nebo bude na prechodech nehod,ze policie nebude vedet kam driv.;-O

+1/0
27.1.2017 3:00

P53a19u82l 60J76a35r36o86s 2563558100

Ta doprava trolejbusem,stoji pomalu ,tolik,jak benzin,co projedu.;-)

0/0
27.1.2017 2:54

P96a43v18e65l 92C26e80k34o27t71a 7923224503154

Jsem ridic i chodec...ale ten kdo "seridil" prechod pro chodce od mest.divadla ke Kom.bance patri min.zavrit!!! Dva kroky do cesty a uz sviti cervena...ac jsem celkem rychly chodec uz od divadla jedou auta a troubi na lidi co tam delaji kdyz maji cervenou! Naprosta katastrofa!! A potom chodte pesky....

+6/0
25.1.2017 17:42
Foto

V68í10t 90M42a32c51h 4768148343440

Serizeny je desne, ale pokud vim, tak zeleny panacek umoznuje vstup na prechod, ale neohranicuje dobu pro prechazeni

+2/0
25.1.2017 20:41

E75v57a 29G26e65r62g97e24l31o62v13á 1271691802

Ještě lepší je ten od Komerčky směrem k náměstí (přes Dlouhou), tam je to taky blbě seřízené, už několikrát mě málem srazilo auto, co jelo od kostela

+1/0
26.1.2017 18:17

D31u52š95a78n 94P26e29t90ř21í66k 9640833315271

A proč se tedy povolují v rodinné zóně obrovská školicí střediska typu Profima na Tyršově nábřeží neboli desítky aut zaměstnanců a klientů denně znemožňující zaparkovat normálnímu člověku na této ulici a ulici Smetanova?

+2/0
25.1.2017 14:05
Foto

J56a63n 66A73d91l40e60r 2686801146756

Dnes jsem kolem Profimy šel.

Nic obrovského a hrozného, soukromá společnost si zakoupila jednu z čepkovských vil, zřejmě i s pozemky, a udělala z ní školící středisko. Zvenku vypadá identicky jako před přestavbou = nic na nějaké povolování - ta doba už minula.

P.S.

"Normální člověk" má zdravé nožičky a nemusí parkovat, protože dojde po svých.

+2/−1
25.1.2017 14:34

D97u54š37a59n 51P90e46t46ř87í24k 9620693555611

Kdybyste bydlel vedle, tak si za ten komentář dáte pár facek. Stavte se někdy pro informace, není to na pár vět.

0/0
25.1.2017 14:41
Foto

J38a64n 79A41d98l34e53r 2946431396106

Zakazování a přikazování je kolem dost a dost.

Každý by chtěl prosperitu a užívati si jejích výhod, ale nikdo nechce tolerovat některá fakta s tím spojená. Profima je soukromá - ne městská nebo krajská - společnost (pokud je její činnost zákonná, nemáme jí do práce co žvanit) a v dané oblasti je určitě vhodnější, nežli např. likvidace plastů nebo úpravna kovů.

Bydlím u frekventovaných míst (studenti a jejich vozy) a problémy s parkováním nemám.

Jsem totiž - jak jste to hezky nazval - "normální člověk". Umím chodit i pěšky a nejsem líný, takže toho využívám. Fackování (jak humánní opatření) nebude.

+1/−1
25.1.2017 17:53
Foto

V44í55t 62M13a16c38h 4218448203230

Ikdyby tam nebyla Profima, tak tam budou stat jini lide. He zo holt blizko centra.

0/0
25.1.2017 20:43

V21i52k92t65o39r 15Š41k40a80l19d75a 2515215314844

Pokud chcete přinutit lidi, aby po městě chodili pěšky, tak nestačí přidat pouze pár přechodů. Je nutné se snažit o pokud možno maximální bezpečnost chodců. Denně chodím do práce z Jižních svahů do města a zpět a je to o hubu. Shodou okolností mě zrovna dnes (a zdaleka ne poprvé) málem potrkalo auto u Zlínského divadla, přechod u Zelenáčovy šopy je také lahůdka. Přechod přes křižovatku na třídě Tomáše Bati u policajtů (ul. Hluboká) není přechod, ale jakási forma ruské rulety a paradoxně policajti na celou situaci z okna čučí, jak nohy ze seníku. S tímto je třeba něco dělat.

+7/0
25.1.2017 13:18
Foto

M98a40r26t33i44n 97S30t82o63k18l60á46s12k41a 7614587638260

Nechápu, proč aspoň večer nedojde k propojení Kudlova s Filmovými ateliéry busem. Na co 2 zvláštní linky, když tyto 2 satelity jsou od sebe vzdálené asi 400m. Víc spojů, víc lidí ve městě a to, jestli by člověk dorazil k Divadlu, na Náměstí Práce nebo Náměstí Míru, mi přijde večer dost jedno.

A myslím si, že je to i důvod, proč Zlín tak skomírá, lidem se večer do centra nechce.

Také nechápu, proč se neudělá noční linky, která by objížděla právě periferie, tak jak jsou například "rozjezdy" v Brně nebo okružní busy v Olomouci.

Přece jen lidé, kteří bydlí na periferiích, tak se dost rozmýšlí, jestli má cenu jet do města, protože buď pojedou zpátky autem a nemohou pít, nebo pojedou posledním busem o půl jedenácté a nebo taxíkem.

+7/0
25.1.2017 12:39

V49l93a54s65t29a 56H41l87i65s38n96i68k63o45v85s60k93á 9179353440

Lidé jsou zvyklí, že se na MHD nemohou spoléhat, proto přesvědčit je, aby nepoužívali auta bude těžké. V článku se píše o posílení MHD ve špičce. Ale Vy máte pravdu, že se to týká i jiné doby, hlavně večer. Na Lesní čtvrť jede po 22 hod jeden trolejbus, lidé, kteří mají odpolední nebo se zdrží ve městě to musí řešit jako Vy. Minulý týden jsem čekala na zastávce u škol v centru města po 15 hod. Ta obrovská kolona od 21 budovy po divadlo popojížděla krokem. Sice semafory u škol fungovaly, ale auta stála i přes přechod, proto se muselo kličkovat mezi auty. A v tom neskutečném chaosu a smradu čekat 20 minut na trolejbus je opravdu zážitek.

+1/0
25.1.2017 13:52

J79a96r87o18m94i45r 55C50h33a78l43o17u44p89k62a 4679687595467

Existuje něco jako jízdní řád, takže je možné klidně už dlouho dopředu si naplánovat čas tak, aby člověk nemusel stát jak trumpeta na zastávce...

+1/−2
25.1.2017 15:24

V70l66a25s51t87a 94H97l79i62s76n47i94k74o96v69s19k23á 9589743680

Právě proto, že se nedalo v klidu přejít na přechodu, auta stále popojížděla přestože chodcům svítila zelená, nám trolejbus ujel. Šla jsem s vnuky a přecházení bylo opravdu riskantní. Tak jsme si my, trumpety, užili výfukových plynů plnými doušky.

+1/0
25.1.2017 15:35

V41l48a46s51t20a 86H73l89i30s37n51i70k41o48v66s84k42á 9359303910

Oprava: trumpety si užily

+1/0
25.1.2017 15:36

J52a56r59d52a 53P26r65o69c48h25á64z96k59a 5453863950979

No zrovna Olomouc co se tyce nocnich linek je odstrasujici priklad. Ve Zline se nocnimi spoji mezi 23-4 dostanete na svahy a na pateri otrokovice, malenovice, nemocnice. Nastudujte si jizdni rady v olomouci a pak piste. Jinak brno je 4x vetsi, takze michate hrusky s jablkama. Nocni linky budou obsluhovat vzdy casti, kde bydli tisice lidi a ne primestskou cast s peti stovkami obyvatel.

0/0
25.1.2017 19:43
Foto

M83a12r51t53i86n 91S88t86o27k67l32á36s37k69a 7564737418420

V Olomouci studuji, noční linky využívám. Nepopírám, že obsluha JS a Otrokovic v nočních hodinách není, ale jsou i jiná místa, kam by se člověk chtěl dopravit.

Na příkladu Olomouce jsem chtěl pouze demonstrovat, že do půlnoci skončí všechny klasické linky, ty co jedou po půlnoci, tak objíždí celé město.

Mohlo by tak dojít k propojení mnou zmiňovaných Filmových ateliérů a Kudlova, Kocandy a Vršavy....

0/0
1.2.2017 13:10
Foto

R21o55m92a93n 59K43o29z72e63l 4677136553764

Noční spoje existují, byť třeba jen na Podvesnou, ale z tama to už pěšky není tak daleko na Příluky nebo do Jaroslavic. Na vesnici to mám také na zastávku 1,5 km. Na Jižní Svahy také jsou noční spoje, k nemocnici a do Otrokovic.

0/0
25.1.2017 23:18

P50a17v48e55l 38Ř31a18p49e15k 7162646609365

Jakákoli iniciativa za vytlačení aut z měst je správná. To, jak dnes města pod náporem aut vypadají, je něco příšerného. Rv

+11/−1
25.1.2017 12:08

F77r51a80n91t37i68š88e88k 23M64ü65c72k 3564587588

Tak tady bych si dovolil nesouhlasit. Existují studie, které mluví o tom, že vytlačení aut z center měst doprovází následně úpadek podnikateských aktivit v těchto lokalitách. Pronajměte si tam například obchod, když vy ani vaši zákazníci se k němu autem nedostanou. Takže ne všechna auta jsou zlá a ne všechna kola hodná.

+1/0
25.1.2017 16:58

M37a57r68t23i63n 98Č28a80p60e28k 6480341847134

Trošku si pletete pojmy auto a doprava, respektive vám splívají, což je špatně. Pokud z oblasti vyženete DOPRAVU tak ji umrtvíte, ale pokud vyženete pouze AUTA, tak danou oblast oživíte. A to proto, že lidi se tam budou moct pořád dostat, ale zároveň jim nebudou překážet auta.

V Zürichu, i jinde, se to povedlo (čas 2:40) a není důvod proč by to nemělo fungovat i tady: https://www.youtube.com/watch?v=CZDg6tO9sgo&list=FLLBW2k3wlsiX70dTv0qYgEA&index=3

+1/0
25.1.2017 17:46

F88r46a52n88t53i78š68e46k 84M26ü32c62k 3484817278

Jo to je asi pravda. Díky :)

0/0
25.1.2017 19:09

Z59u42z73a65n45a 92S55v56o37b12o67d63o87v80á 9734565189700

Hlavně by to chtělo nové chodníky. Je sice pěkné, že v centru jsou, ale člověk se do toho centra musí nějak i dostat. Jít směrem z Mokré do centra je fakt chuťovka. Chodníky rozbité, samý kanál, vedle hlavní cesta, takže se náramně dýchá. Do toho cyklisti, kteří tam jezdí po chodníku, což jim absolutně nevyčítám (sama tak jezdím, nejsem sebevrah, abych jela po hlavní). Přejít u benzinky na druhou stranu je taky někdy o život, potom se vám na hlavu vyse*e pták u Kaufu a jste skoro v centru, kde jsou hurá nové chodníky. A to nemluvím o tom, že jsem celou dobu naštvaná, protože jdu do Svitu a zajdu si naokolo minimálně 20 minut, i když svou budovu vidím už od Lidlu. Chtělo by to mostek :-)

Dále by to chtělo konečně chodník na mladcovský hřbitov, nový chodník podél potoka na Paseky atd. A to píšu jen o čtvrti, kde bydlím. Jiní by určitě napsali více :-)

+6/0
25.1.2017 11:51

A49n87t78o61n82í20n 15Z68e83l78i10n76k77a 5824958285220

Co k tomu říct. Snaha a kosmetické úpravy. Přitom stačí použít variantu "C" nového Generelu dopravy města Zlína. "Přeložku státní silnice 1/49 ze středu města a obchvat města Zlína" nic nemůže suplovat a to ani zdaleka. Možnost přivést dopravu tam kam je potřeba bez zbytečného projíždění městem pro 70% vozidel, to je téměř pro 3 ze 4 je jediná možná perspektiva pro krajské a univerzitní město Zlín.

A přitom je co zmeškat. Úplně jinak budou vypadat v nejbližší době naplánované úpravy na připojení výrobní zóny Příluky a propojení Mostní a Březnická, která by nejspíš přestala být výpadovkou.

+2/−1
25.1.2017 11:40

R46o31m74a52n 39Š33e10n59k42e95ř50í65k 1782305374509

Neodvedla... rikam Vam to uz asi po padesate... Mozna tak stezi 2 z 10 a i to je moc. Jste na spatne strane kopce. Zamyslete se, kde jsou kulturni, nakupni, majoritni obytne casti. Vetsina vnitrni dopravy zacina/konci na severu a nejak se tahne pres mesto kdovi kam (kolikrat opet na sever) posunuto na zapad/vychod. Jak uz pise pan Chrastina nize a nechal tam rezervu - rada uprav by pomohla. Uz jen ta zabrzdena D49 odstrani tisice aut co se z Vizovicka/Zelechovic/Priluku a jinych vychodnich periferii tahnou pres Zlin na Otrokovice na dalnici a hura na Prerov/Ostravu/Olomouc/Brno. Obchvat zalesne a trosku kulturnejsi provedeni krizovatky (kruhac??) u cerpacky Shell by pomohl tomu, aby rada lidi nejezdila na relaci vychod-Jizni Svahy pres mesto, pravobrezka (i kdyz ta uz skoro existuje v podobe te pretizene uzke polni cesty u reky) by vice motivovala lidi jezdit relaci JS - Otrokovice tudy (znam radu lidi a neni jich malo, co tam kvuli problemum s namrazou, cyklisty, nemoznosti se vyhnout radeji nejezdi) atd... Ale nevim, jak chcete dostat lidi aby ze severni strany Zlina kdyz maji jet na SV-SZ smer treba taky do Zlina nebo dal se prehouplo pres cele udoli a vyuzilo Vasi neustale navrhovanou prelozku. Ja teda ne...

0/0
25.1.2017 14:24

A87n91t72o56n20í54n 93Z13e62l82i49n86k53a 5334668865190

Karliku, píšete 2 z 10 ale z 8%tranzitu!!! Nějak jste pozapomněl na 62% vnější dopravy města, která začíná a končí ve Zlíně. Pro vnější dopravu města je buřt z které strany města se do centra dostane.

+1/0
25.1.2017 14:48

R97o76m37a94n 34Š28e23n36k32e59ř19í55k 1362865374439

Jaky Karlík? Na to existují léky. Ne tak to řeknu jinak, neodvede se 3/4 (75%) vnitrni dopravy z tech 62% jak pisete VY, ale max 2/10 tedy 20% z tech 62%? Rozumime si?

0/0
25.1.2017 16:08

A97n56t54o54n39í30n 72Z74e64l97i44n29k47a 5764928195960

Tak ze prvé varianta "C" odvede téměř 3 ze 4 vozidel dosud zbytečně projíždějícich městem, přesně 70%. To je 8% tranzitu plus 62% vnější dopravy. A za druhé uráží mne a věřím, že i ostatní Vaše permanentní fabulace. Máte nás všechny za blbce.

0/0
25.1.2017 17:16

K42a21r43e28l 52C20h63r77a32s90t41i67n80a 4123724930605

Každý rozumný pokus o omezení provozu osobních aut ve Zlíně je dobrý. Hodně by se mělo zlepšit po zprovoznění D49, přivaděčů a dalších stavebních úprav komunikační sítě ve městě. V tomto směru jsme zůstali hodně pozadu, roky se nikdo nezajímal o nutnost zprůchodnění komunikací a situaci zhoršovali i ekoteroristé, kteří destruktivním jednáním komplikovali řešení. Věřme, že se věci dostanou konečně do pohybu, je několik minut po dvanácté a Zlíňané mají právo na čistší vzduch.

+5/−2
25.1.2017 11:28

A65n94t32o87n61í53n 32Z97e74l60i53n57k37a 5874408705780

D49 je schopna odvést cca 4% ze stávajícího 8% tranzitu. Nijak nemůže pomoci 62% vnější dopravy města, která začíná a končí ve Zlíně. A to nemluvě o cestování do středu města z D49 přes přivaděč Fryšták, Kostelec, Vršavu, obchvat Zálešné a Podvesné, Krajskou nemocnici, Lidl Obeciny a Morýsovy domy.

+4/0
25.1.2017 11:48

K77a40r11e86l 23C36h12r28a66s94t51i72n66a 4753484450135

Pane Antoníne, máte pravdu. proto jsem ve svém vyjádření ponechal rezervu vyjádřenou slovy "dalších stavebních úprav komunikační sítě ve městě" (např. pravobřežka, centrum...). To však musí posoudit odborníci, laik vidí všechno snazší, než je ve skutečnosti. Hlavně aby se začalo něco dít, v dopravě Zlína se spalo od války a dnešní tristní stav měl být vyřešen už dávno.

+1/−1
25.1.2017 12:01

J57a40r46o87m54i65r 98C87h64a13l70o47u82p39k92a 4719127245277

Takže třeba čtyřpruh do Otrokovic je naprosto zanedbatelná věc, která na stavu od války nic nezměnila?

0/−2
25.1.2017 14:19

V87l64a31s11t48a 26H30l79i18s65n11i84k70o21v90s35k75á 9449293980

Čtyřpruh z Otrokovic jen pomáhá tomu, že je centrum od 21 budovy rychleji ucpané. To je veškerý pokrok od dob Baťů.

+3/0
25.1.2017 15:05

J63a97r67o69m12i39r 11C91h80a35l83o46u54p72k10a 4839397515817

Hromadu pokroku zastavili a brzdí ˇbaťoteroristi", kteří se z jakési rigidní nostalgie brání moderním úpravám a rozvoji ve městě.

+1/−1
25.1.2017 15:34

V66l53a26s81t67a 84H93l15i46s97n68i80k79o76v48s82k67á 9649663120

Jste na velikém omylu. Na rozdíl od Vás jsem příznivcem D49. Městu by se ulevilo, doprava by se zrychlila. Určitě by v centru ubylo smogu a lidé by mohli dýchat čerstvější vzduch. Ale to Vám je úplně jedno. Vás zajímá bezpečnost křečků ne lidský život.

+1/0
25.1.2017 15:46

J79a56r27o49m16i73r 30C59h85a74l45o61u74p59k89a 4569817415247

Já nejsem odpůrcem D49. Nicméně nechápu, jak pomůže D49 od smogu, když 90% aut bude stejně stále mířit do centra.

+1/0
25.1.2017 15:54

R52o30m71a26n 96Š75e87n85k76e72ř91í33k 1442555824269

Docela hodne, kdyz pulka Jiznich Svahu a obrovsky kus vychodni periferie Zlina nepojede pres cenrum kazde rano na Otrokovice na dalnici a odpoledne zpet, ale vezme to hezky rovnou za kopcem na Frystak... Ale tohle nejak v tech vypoctech o tranzitu atd asi nejak vsichni pozapomneli... Nevim, jestli to jde jednoduse aproximovat, ale v lokalite kde bydlim na JS, jede kazde rano cca 80% aut na Otrokovice na dalnici a dal za praci a odpoledne zpet...

+3/0
25.1.2017 16:10

A98n50t46o35n49í44n 87Z40e25l47i81n16k43a 5244738325770

Bohužel jste to netrefil. Baťovské řešení dopravy dosloužilo. Dopravní kapacita města je vyčerpaná, jak svého času stálo v závěru analytické části nového Generelu dopravy města Zlína. Meziroční nárust dopravy činí 1,8%, jak je uvedeno tamtéž. Spadla klec, všechny vylepšovačky jsou mimo mísu.

+1/0
25.1.2017 14:23

A18n84t70o65n13í96n 76Z89e76l53i70n10k96a 5724698505250

Ještě jsem si všiml Vašeho odkazu na Pravobřežku. Jako nový 4proudý průtah města zhasla již v roce 2008, když ji ministerstvo neuznalo jako přeložku 1/49 ze středu města. Studie její realizovatelnosti měla termín až po vyhotovení nového Generelu. Takže je tam zapracována!!!

A nevím, co myslíte stavební úpravy v centru. Doufám ,že ne vybagrování 1 km třídy T. Bati a vybudování tunelu

+1/0
25.1.2017 14:41

K43a72r64e42l 73C16h93r32a80s18t44i71n47a 4933664570195

Pane Antoníne, uklidním Vás. Příznivcem tunelu nejsem. Dlouhodobým problémem Zlína je, že doprava je vedena prakticky po jedné komunikaci a to vyvolává obrovské problémy zejména v centru. To vyžaduje řešení, ale osobně nemám představu, co s tím, na komunikace jsem absolutní laik; u všeho, čemu nerozumím, se řídím intuicí a ta mi napovídá, že tunel ne, protože to je krkolomné řešení, pravobřežka ano, s ní by se zapláclo několik much jednou ranou.

0/0
25.1.2017 15:46

J70a32r15o18m24i79r 79C32h51a67l96o63u71p76k81a 4189707545327

A všechno i s těmi mouchami to bude zapláclé u Lidlu pod jižňáky, kde bude ona pravobřežka bezradně končit... ;-)

+4/0
25.1.2017 15:56

K17a44r44e29l 37C90h95r12a54s19t67i19n97a 4623134150215

Pane Jaromíre, nic ve zlém, snažím se hledat řešení, zatímco Vy a priori útočíte. Přeji vše OK.

0/0
25.1.2017 16:03

J41a54r20o67m56i28r 92C35h71a79l22o21u80p10k69a 4229577855647

Pane Karle, doba kdy všichni musel mít stejný názor je ta tam. Pokuste se pochopit, že ten kdo s vámi nesouhlasí na vás neútočí, ale jen to prostě vidí jinak. Já říkám, že pravobřežka řešení není, protože by končila pod svahy a pak by stejně všechno muselo do centra. A to by vás paní Vlasta hnala, protože by se centrum zaplnilo ještě rychleji a jí by ujel i další autobus...

+2/0
25.1.2017 16:11

K47a25r69e72l 93C51h88r35a49s23t87i94n62a 4783284150645

Pane Jaromíre, to už je lepší. Když je chladná hlava, líp se diskutuje. Máte pravdu, že diskuze je užitečná, je to vlastně jediný účinný nástroj, který udržuje demokracii v chodu. Vím, že jste zastáncem ochrany přírody, ujišťuji Vás, že v mém případě je to stejné, ovšem ekologové se rádi staví na zadní a namísto, aby hledali řešení, ho znemožňují. Nebudu se s Vámi hádat, to je ten nejhorší způsob, jak něco vyřešit. Naopak, nabízím přátelství, to se pak věci řeší úplně jinak. Zdraví K.

0/0
25.1.2017 16:32

A42n90t62o34n76í72n 19Z96e69l40i73n95k56a 5374968915890

Studie proveditelnost Pravobřežky z LOŃSKA jednoznačně prokázala, že je ve východním Zlíně neprůchodná. Navíc, jak jsem psal, umřela v roce 2008. Právě tato vize dostala Zlín, tam kde je.

+1/0
25.1.2017 16:46

V57l34a76s16t93a 96H82l33i51s46n45i40k98o32v84s47k90á 9929513310

Je to smutné. Valmez se připravuje na obchvat, dnes jsem slyšela že Krnov a Opava budou mít také. Dokonce už i Lhotsko má svůj obchvat a Zlín pořád nic. Asi bude muset nastat nějaký průšvih, aby to rozkývalo kompetentní úřady.

+3/0
25.1.2017 19:45

R31o56m61a45n 94Š30e42n90k65e19ř48í91k 1482345804369

A co opacny smer? Ten zamerne opomijite?? Co ty tisice aut co se plazi z Jiznich Svahu na dlanici pres centrum/Otrokovice. Takhle se "zkutaleji" ze svahu dolu, odboci na Frystak a voila...frcime na dalnici. Mate docela chyby ve vypoctech...

+3/0
25.1.2017 14:30

A24n17t18o23n56í39n 78Z88e84l55i32n93k43a 5954338515580

Raději se podívejte do mapy. Tam uvidíte proporce J.S. - Otrokovice přes Zlín a přes Hulín.

0/0
25.1.2017 16:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.