Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín chce dostat auta z centra. Radnice podpoří MHD, cyklisty i chodce

Zlín plánuje přimět lidi, aby jezdili méně auty a více městskou hromadnou dopravou, na kole nebo chodili pěšky. Může to ulevit centru od návalu aut v dopravních špičkách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91a94n 97S80k72o44v84a48j17s38a 5773271785843

Jak už tedy pár lidí psalo, představa je to sice pěkná, ale pro lidi z periferií města není často jiných možností, než jet právě autem. Např. poslední autobus do stále se rozšiřujících městských částí Kostelec, Štípa a Velíková (plus Lešná Zoo) jede před jedenáctou hodinou. Když si chce člověk zajít například do kina, kde představení v originálním znění začínají většinou 20:30 až 21:30, není jiná možnost, než auto. Některé spoje na těchto trasách (i přesto, že jsou doporučovány pro dopravu turistů do Zoo) jezdí klasicky narvané a s velkými prodlevami, ale ani snad po 20 letech to nikdo z vedení DSZO neřeší. Jestli se člověk autem do centra dostane za 10-15 minut, nebo bude hodinu čekat na narvaný autobus, pokud vůbec nějaký jede, tak je jasné, čím pojede.

0/0
30.1.2017 12:20

P46a14u44l 56J83a64r29o16s 2183308900

Kdyz,chce dostat chodce,do centra,tak je potreba,vybudovat podchody,nebo bude na prechodech nehod,ze policie nebude vedet kam driv.;-O

+1/0
27.1.2017 3:00

P12a89u85l 35J11a34r31o46s 2253118150

Ta doprava trolejbusem,stoji pomalu ,tolik,jak benzin,co projedu.;-)

0/0
27.1.2017 2:54

P32a74v98e72l 65C80e93k18o45t98a 7743744933204

Jsem ridic i chodec...ale ten kdo "seridil" prechod pro chodce od mest.divadla ke Kom.bance patri min.zavrit!!! Dva kroky do cesty a uz sviti cervena...ac jsem celkem rychly chodec uz od divadla jedou auta a troubi na lidi co tam delaji kdyz maji cervenou! Naprosta katastrofa!! A potom chodte pesky....

+6/0
25.1.2017 17:42
Foto

V18í94t 36M56a34c69h 4688968523780

Serizeny je desne, ale pokud vim, tak zeleny panacek umoznuje vstup na prechod, ale neohranicuje dobu pro prechazeni

+2/0
25.1.2017 20:41

E25v75a 35G92e40r92g81e72l12o44v97á 1211801832

Ještě lepší je ten od Komerčky směrem k náměstí (přes Dlouhou), tam je to taky blbě seřízené, už několikrát mě málem srazilo auto, co jelo od kostela

+1/0
26.1.2017 18:17

D90u62š34a23n 21P55e13t24ř21í41k 9890263355201

A proč se tedy povolují v rodinné zóně obrovská školicí střediska typu Profima na Tyršově nábřeží neboli desítky aut zaměstnanců a klientů denně znemožňující zaparkovat normálnímu člověku na této ulici a ulici Smetanova?

+2/0
25.1.2017 14:05
Foto

J67a75n 45A63d76l56e93r 2506151676256

Dnes jsem kolem Profimy šel.

Nic obrovského a hrozného, soukromá společnost si zakoupila jednu z čepkovských vil, zřejmě i s pozemky, a udělala z ní školící středisko. Zvenku vypadá identicky jako před přestavbou = nic na nějaké povolování - ta doba už minula.

P.S.

"Normální člověk" má zdravé nožičky a nemusí parkovat, protože dojde po svých.

+2/−1
25.1.2017 14:34

D14u15š91a11n 91P75e19t83ř54í71k 9430173435821

Kdybyste bydlel vedle, tak si za ten komentář dáte pár facek. Stavte se někdy pro informace, není to na pár vět.

0/0
25.1.2017 14:41
Foto

J41a33n 22A60d24l60e49r 2766561626436

Zakazování a přikazování je kolem dost a dost.

Každý by chtěl prosperitu a užívati si jejích výhod, ale nikdo nechce tolerovat některá fakta s tím spojená. Profima je soukromá - ne městská nebo krajská - společnost (pokud je její činnost zákonná, nemáme jí do práce co žvanit) a v dané oblasti je určitě vhodnější, nežli např. likvidace plastů nebo úpravna kovů.

Bydlím u frekventovaných míst (studenti a jejich vozy) a problémy s parkováním nemám.

Jsem totiž - jak jste to hezky nazval - "normální člověk". Umím chodit i pěšky a nejsem líný, takže toho využívám. Fackování (jak humánní opatření) nebude.

+1/−1
25.1.2017 17:53
Foto

V67í62t 56M14a37c96h 4218288553940

Ikdyby tam nebyla Profima, tak tam budou stat jini lide. He zo holt blizko centra.

0/0
25.1.2017 20:43

V50i96k31t19o49r 24Š16k51a65l95d42a 2375295934244

Pokud chcete přinutit lidi, aby po městě chodili pěšky, tak nestačí přidat pouze pár přechodů. Je nutné se snažit o pokud možno maximální bezpečnost chodců. Denně chodím do práce z Jižních svahů do města a zpět a je to o hubu. Shodou okolností mě zrovna dnes (a zdaleka ne poprvé) málem potrkalo auto u Zlínského divadla, přechod u Zelenáčovy šopy je také lahůdka. Přechod přes křižovatku na třídě Tomáše Bati u policajtů (ul. Hluboká) není přechod, ale jakási forma ruské rulety a paradoxně policajti na celou situaci z okna čučí, jak nohy ze seníku. S tímto je třeba něco dělat.

+7/0
25.1.2017 13:18
Foto

M70a38r53t53i63n 64S37t45o48k58l17á55s36k50a 7444467948250

Nechápu, proč aspoň večer nedojde k propojení Kudlova s Filmovými ateliéry busem. Na co 2 zvláštní linky, když tyto 2 satelity jsou od sebe vzdálené asi 400m. Víc spojů, víc lidí ve městě a to, jestli by člověk dorazil k Divadlu, na Náměstí Práce nebo Náměstí Míru, mi přijde večer dost jedno.

A myslím si, že je to i důvod, proč Zlín tak skomírá, lidem se večer do centra nechce.

Také nechápu, proč se neudělá noční linky, která by objížděla právě periferie, tak jak jsou například "rozjezdy" v Brně nebo okružní busy v Olomouci.

Přece jen lidé, kteří bydlí na periferiích, tak se dost rozmýšlí, jestli má cenu jet do města, protože buď pojedou zpátky autem a nemohou pít, nebo pojedou posledním busem o půl jedenácté a nebo taxíkem.

+7/0
25.1.2017 12:39

V37l45a82s24t38a 14H21l35i70s14n96i47k34o34v36s19k22á 9359823730

Lidé jsou zvyklí, že se na MHD nemohou spoléhat, proto přesvědčit je, aby nepoužívali auta bude těžké. V článku se píše o posílení MHD ve špičce. Ale Vy máte pravdu, že se to týká i jiné doby, hlavně večer. Na Lesní čtvrť jede po 22 hod jeden trolejbus, lidé, kteří mají odpolední nebo se zdrží ve městě to musí řešit jako Vy. Minulý týden jsem čekala na zastávce u škol v centru města po 15 hod. Ta obrovská kolona od 21 budovy po divadlo popojížděla krokem. Sice semafory u škol fungovaly, ale auta stála i přes přechod, proto se muselo kličkovat mezi auty. A v tom neskutečném chaosu a smradu čekat 20 minut na trolejbus je opravdu zážitek.

+1/0
25.1.2017 13:52

J11a41r84o68m84i70r 90C16h59a25l25o60u95p42k14a 4669777875237

Existuje něco jako jízdní řád, takže je možné klidně už dlouho dopředu si naplánovat čas tak, aby člověk nemusel stát jak trumpeta na zastávce...

+1/−2
25.1.2017 15:24

V25l48a52s39t66a 41H51l20i81s30n98i40k31o20v22s50k35á 9149963540

Právě proto, že se nedalo v klidu přejít na přechodu, auta stále popojížděla přestože chodcům svítila zelená, nám trolejbus ujel. Šla jsem s vnuky a přecházení bylo opravdu riskantní. Tak jsme si my, trumpety, užili výfukových plynů plnými doušky.

+1/0
25.1.2017 15:35

V52l43a30s28t20a 88H81l85i38s91n32i52k43o47v68s58k62á 9889553120

Oprava: trumpety si užily

+1/0
25.1.2017 15:36

J53a28r79d33a 38P25r83o39c84h30á63z40k73a 5893683710149

No zrovna Olomouc co se tyce nocnich linek je odstrasujici priklad. Ve Zline se nocnimi spoji mezi 23-4 dostanete na svahy a na pateri otrokovice, malenovice, nemocnice. Nastudujte si jizdni rady v olomouci a pak piste. Jinak brno je 4x vetsi, takze michate hrusky s jablkama. Nocni linky budou obsluhovat vzdy casti, kde bydli tisice lidi a ne primestskou cast s peti stovkami obyvatel.

0/0
25.1.2017 19:43
Foto

M32a21r56t52i68n 34S53t38o76k86l86á71s52k90a 7724257508520

V Olomouci studuji, noční linky využívám. Nepopírám, že obsluha JS a Otrokovic v nočních hodinách není, ale jsou i jiná místa, kam by se člověk chtěl dopravit.

Na příkladu Olomouce jsem chtěl pouze demonstrovat, že do půlnoci skončí všechny klasické linky, ty co jedou po půlnoci, tak objíždí celé město.

Mohlo by tak dojít k propojení mnou zmiňovaných Filmových ateliérů a Kudlova, Kocandy a Vršavy....

0/0
1.2.2017 13:10
Foto

R98o25m49a93n 80K72o96z56e52l 4717686223694

Noční spoje existují, byť třeba jen na Podvesnou, ale z tama to už pěšky není tak daleko na Příluky nebo do Jaroslavic. Na vesnici to mám také na zastávku 1,5 km. Na Jižní Svahy také jsou noční spoje, k nemocnici a do Otrokovic.

0/0
25.1.2017 23:18

P57a10v86e58l 66Ř44a55p10e58k 7552796109485

Jakákoli iniciativa za vytlačení aut z měst je správná. To, jak dnes města pod náporem aut vypadají, je něco příšerného. Rv

+11/−1
25.1.2017 12:08

F95r51a23n76t71i67š58e48k 25M71ü88c81k 3274747798

Tak tady bych si dovolil nesouhlasit. Existují studie, které mluví o tom, že vytlačení aut z center měst doprovází následně úpadek podnikateských aktivit v těchto lokalitách. Pronajměte si tam například obchod, když vy ani vaši zákazníci se k němu autem nedostanou. Takže ne všechna auta jsou zlá a ne všechna kola hodná.

+1/0
25.1.2017 16:58

M71a76r10t66i18n 74Č27a24p52e13k 6230571167964

Trošku si pletete pojmy auto a doprava, respektive vám splívají, což je špatně. Pokud z oblasti vyženete DOPRAVU tak ji umrtvíte, ale pokud vyženete pouze AUTA, tak danou oblast oživíte. A to proto, že lidi se tam budou moct pořád dostat, ale zároveň jim nebudou překážet auta.

V Zürichu, i jinde, se to povedlo (čas 2:40) a není důvod proč by to nemělo fungovat i tady: https://www.youtube.com/watch?v=CZDg6tO9sgo&list=FLLBW2k3wlsiX70dTv0qYgEA&index=3

+1/0
25.1.2017 17:46

F97r65a93n23t80i33š10e15k 39M93ü95c53k 3204187838

Jo to je asi pravda. Díky :)

0/0
25.1.2017 19:09

Z24u69z83a27n79a 30S86v77o78b42o40d31o34v98á 9344675539100

Hlavně by to chtělo nové chodníky. Je sice pěkné, že v centru jsou, ale člověk se do toho centra musí nějak i dostat. Jít směrem z Mokré do centra je fakt chuťovka. Chodníky rozbité, samý kanál, vedle hlavní cesta, takže se náramně dýchá. Do toho cyklisti, kteří tam jezdí po chodníku, což jim absolutně nevyčítám (sama tak jezdím, nejsem sebevrah, abych jela po hlavní). Přejít u benzinky na druhou stranu je taky někdy o život, potom se vám na hlavu vyse*e pták u Kaufu a jste skoro v centru, kde jsou hurá nové chodníky. A to nemluvím o tom, že jsem celou dobu naštvaná, protože jdu do Svitu a zajdu si naokolo minimálně 20 minut, i když svou budovu vidím už od Lidlu. Chtělo by to mostek :-)

Dále by to chtělo konečně chodník na mladcovský hřbitov, nový chodník podél potoka na Paseky atd. A to píšu jen o čtvrti, kde bydlím. Jiní by určitě napsali více :-)

+6/0
25.1.2017 11:51

A28n73t32o86n13í92n 55Z70e71l70i72n21k30a 5164168675880

Co k tomu říct. Snaha a kosmetické úpravy. Přitom stačí použít variantu "C" nového Generelu dopravy města Zlína. "Přeložku státní silnice 1/49 ze středu města a obchvat města Zlína" nic nemůže suplovat a to ani zdaleka. Možnost přivést dopravu tam kam je potřeba bez zbytečného projíždění městem pro 70% vozidel, to je téměř pro 3 ze 4 je jediná možná perspektiva pro krajské a univerzitní město Zlín.

A přitom je co zmeškat. Úplně jinak budou vypadat v nejbližší době naplánované úpravy na připojení výrobní zóny Příluky a propojení Mostní a Březnická, která by nejspíš přestala být výpadovkou.

+2/−1
25.1.2017 11:40

R73o88m26a76n 77Š25e44n47k92e78ř79í40k 1682385104209

Neodvedla... rikam Vam to uz asi po padesate... Mozna tak stezi 2 z 10 a i to je moc. Jste na spatne strane kopce. Zamyslete se, kde jsou kulturni, nakupni, majoritni obytne casti. Vetsina vnitrni dopravy zacina/konci na severu a nejak se tahne pres mesto kdovi kam (kolikrat opet na sever) posunuto na zapad/vychod. Jak uz pise pan Chrastina nize a nechal tam rezervu - rada uprav by pomohla. Uz jen ta zabrzdena D49 odstrani tisice aut co se z Vizovicka/Zelechovic/Priluku a jinych vychodnich periferii tahnou pres Zlin na Otrokovice na dalnici a hura na Prerov/Ostravu/Olomouc/Brno. Obchvat zalesne a trosku kulturnejsi provedeni krizovatky (kruhac??) u cerpacky Shell by pomohl tomu, aby rada lidi nejezdila na relaci vychod-Jizni Svahy pres mesto, pravobrezka (i kdyz ta uz skoro existuje v podobe te pretizene uzke polni cesty u reky) by vice motivovala lidi jezdit relaci JS - Otrokovice tudy (znam radu lidi a neni jich malo, co tam kvuli problemum s namrazou, cyklisty, nemoznosti se vyhnout radeji nejezdi) atd... Ale nevim, jak chcete dostat lidi aby ze severni strany Zlina kdyz maji jet na SV-SZ smer treba taky do Zlina nebo dal se prehouplo pres cele udoli a vyuzilo Vasi neustale navrhovanou prelozku. Ja teda ne...

0/0
25.1.2017 14:24

A68n55t62o90n90í40n 13Z82e30l95i40n13k47a 5164768745390

Karliku, píšete 2 z 10 ale z 8%tranzitu!!! Nějak jste pozapomněl na 62% vnější dopravy města, která začíná a končí ve Zlíně. Pro vnější dopravu města je buřt z které strany města se do centra dostane.

+1/0
25.1.2017 14:48

R12o61m20a36n 77Š73e78n62k47e12ř58í10k 1822315624549

Jaky Karlík? Na to existují léky. Ne tak to řeknu jinak, neodvede se 3/4 (75%) vnitrni dopravy z tech 62% jak pisete VY, ale max 2/10 tedy 20% z tech 62%? Rozumime si?

0/0
25.1.2017 16:08

A91n35t54o40n21í34n 24Z76e65l44i78n31k61a 5634418925590

Tak ze prvé varianta "C" odvede téměř 3 ze 4 vozidel dosud zbytečně projíždějícich městem, přesně 70%. To je 8% tranzitu plus 62% vnější dopravy. A za druhé uráží mne a věřím, že i ostatní Vaše permanentní fabulace. Máte nás všechny za blbce.

0/0
25.1.2017 17:16

K77a71r92e90l 60C42h77r87a22s38t92i11n34a 4303224180495

Každý rozumný pokus o omezení provozu osobních aut ve Zlíně je dobrý. Hodně by se mělo zlepšit po zprovoznění D49, přivaděčů a dalších stavebních úprav komunikační sítě ve městě. V tomto směru jsme zůstali hodně pozadu, roky se nikdo nezajímal o nutnost zprůchodnění komunikací a situaci zhoršovali i ekoteroristé, kteří destruktivním jednáním komplikovali řešení. Věřme, že se věci dostanou konečně do pohybu, je několik minut po dvanácté a Zlíňané mají právo na čistší vzduch.

+5/−2
25.1.2017 11:28

A92n24t51o29n98í90n 37Z94e58l21i38n98k40a 5844488275170

D49 je schopna odvést cca 4% ze stávajícího 8% tranzitu. Nijak nemůže pomoci 62% vnější dopravy města, která začíná a končí ve Zlíně. A to nemluvě o cestování do středu města z D49 přes přivaděč Fryšták, Kostelec, Vršavu, obchvat Zálešné a Podvesné, Krajskou nemocnici, Lidl Obeciny a Morýsovy domy.

+4/0
25.1.2017 11:48

K33a52r89e60l 11C73h22r62a33s22t84i83n64a 4203584190525

Pane Antoníne, máte pravdu. proto jsem ve svém vyjádření ponechal rezervu vyjádřenou slovy "dalších stavebních úprav komunikační sítě ve městě" (např. pravobřežka, centrum...). To však musí posoudit odborníci, laik vidí všechno snazší, než je ve skutečnosti. Hlavně aby se začalo něco dít, v dopravě Zlína se spalo od války a dnešní tristní stav měl být vyřešen už dávno.

+1/−1
25.1.2017 12:01

J23a47r77o17m57i72r 12C63h64a82l65o58u22p96k17a 4629167225877

Takže třeba čtyřpruh do Otrokovic je naprosto zanedbatelná věc, která na stavu od války nic nezměnila?

0/−2
25.1.2017 14:19

V65l58a41s22t77a 17H45l66i25s20n74i56k27o49v31s41k34á 9789383260

Čtyřpruh z Otrokovic jen pomáhá tomu, že je centrum od 21 budovy rychleji ucpané. To je veškerý pokrok od dob Baťů.

+3/0
25.1.2017 15:05

J93a27r58o47m18i38r 95C74h98a86l75o11u14p46k30a 4869637165657

Hromadu pokroku zastavili a brzdí ˇbaťoteroristi", kteří se z jakési rigidní nostalgie brání moderním úpravám a rozvoji ve městě.

+1/−1
25.1.2017 15:34

V39l50a36s44t47a 54H18l19i40s72n75i75k37o36v83s71k70á 9409813740

Jste na velikém omylu. Na rozdíl od Vás jsem příznivcem D49. Městu by se ulevilo, doprava by se zrychlila. Určitě by v centru ubylo smogu a lidé by mohli dýchat čerstvější vzduch. Ale to Vám je úplně jedno. Vás zajímá bezpečnost křečků ne lidský život.

+1/0
25.1.2017 15:46

J68a78r49o91m26i32r 98C54h23a13l10o53u69p71k72a 4859537905237

Já nejsem odpůrcem D49. Nicméně nechápu, jak pomůže D49 od smogu, když 90% aut bude stejně stále mířit do centra.

+1/0
25.1.2017 15:54

R98o62m29a86n 43Š35e21n98k73e76ř61í58k 1262335344899

Docela hodne, kdyz pulka Jiznich Svahu a obrovsky kus vychodni periferie Zlina nepojede pres cenrum kazde rano na Otrokovice na dalnici a odpoledne zpet, ale vezme to hezky rovnou za kopcem na Frystak... Ale tohle nejak v tech vypoctech o tranzitu atd asi nejak vsichni pozapomneli... Nevim, jestli to jde jednoduse aproximovat, ale v lokalite kde bydlim na JS, jede kazde rano cca 80% aut na Otrokovice na dalnici a dal za praci a odpoledne zpet...

+3/0
25.1.2017 16:10

A70n70t86o52n31í31n 19Z63e26l68i74n31k66a 5634218855270

Bohužel jste to netrefil. Baťovské řešení dopravy dosloužilo. Dopravní kapacita města je vyčerpaná, jak svého času stálo v závěru analytické části nového Generelu dopravy města Zlína. Meziroční nárust dopravy činí 1,8%, jak je uvedeno tamtéž. Spadla klec, všechny vylepšovačky jsou mimo mísu.

+1/0
25.1.2017 14:23

A49n67t75o15n58í61n 58Z89e21l98i79n46k50a 5514378465470

Ještě jsem si všiml Vašeho odkazu na Pravobřežku. Jako nový 4proudý průtah města zhasla již v roce 2008, když ji ministerstvo neuznalo jako přeložku 1/49 ze středu města. Studie její realizovatelnosti měla termín až po vyhotovení nového Generelu. Takže je tam zapracována!!!

A nevím, co myslíte stavební úpravy v centru. Doufám ,že ne vybagrování 1 km třídy T. Bati a vybudování tunelu

+1/0
25.1.2017 14:41

K82a25r82e14l 70C77h41r20a32s26t66i45n77a 4163224500725

Pane Antoníne, uklidním Vás. Příznivcem tunelu nejsem. Dlouhodobým problémem Zlína je, že doprava je vedena prakticky po jedné komunikaci a to vyvolává obrovské problémy zejména v centru. To vyžaduje řešení, ale osobně nemám představu, co s tím, na komunikace jsem absolutní laik; u všeho, čemu nerozumím, se řídím intuicí a ta mi napovídá, že tunel ne, protože to je krkolomné řešení, pravobřežka ano, s ní by se zapláclo několik much jednou ranou.

0/0
25.1.2017 15:46

J97a82r65o23m64i21r 34C93h40a20l19o82u79p27k32a 4929297255387

A všechno i s těmi mouchami to bude zapláclé u Lidlu pod jižňáky, kde bude ona pravobřežka bezradně končit... ;-)

+4/0
25.1.2017 15:56

K69a44r45e96l 97C73h48r39a41s33t74i31n73a 4333104780385

Pane Jaromíre, nic ve zlém, snažím se hledat řešení, zatímco Vy a priori útočíte. Přeji vše OK.

0/0
25.1.2017 16:03

J63a81r68o60m70i78r 76C46h31a10l48o46u48p22k83a 4859957225127

Pane Karle, doba kdy všichni musel mít stejný názor je ta tam. Pokuste se pochopit, že ten kdo s vámi nesouhlasí na vás neútočí, ale jen to prostě vidí jinak. Já říkám, že pravobřežka řešení není, protože by končila pod svahy a pak by stejně všechno muselo do centra. A to by vás paní Vlasta hnala, protože by se centrum zaplnilo ještě rychleji a jí by ujel i další autobus...

+2/0
25.1.2017 16:11

K63a47r67e25l 89C72h94r61a17s44t87i19n56a 4273534630655

Pane Jaromíre, to už je lepší. Když je chladná hlava, líp se diskutuje. Máte pravdu, že diskuze je užitečná, je to vlastně jediný účinný nástroj, který udržuje demokracii v chodu. Vím, že jste zastáncem ochrany přírody, ujišťuji Vás, že v mém případě je to stejné, ovšem ekologové se rádi staví na zadní a namísto, aby hledali řešení, ho znemožňují. Nebudu se s Vámi hádat, to je ten nejhorší způsob, jak něco vyřešit. Naopak, nabízím přátelství, to se pak věci řeší úplně jinak. Zdraví K.

0/0
25.1.2017 16:32

A43n68t19o72n65í30n 60Z52e47l89i94n83k61a 5474868365870

Studie proveditelnost Pravobřežky z LOŃSKA jednoznačně prokázala, že je ve východním Zlíně neprůchodná. Navíc, jak jsem psal, umřela v roce 2008. Právě tato vize dostala Zlín, tam kde je.

+1/0
25.1.2017 16:46

V76l74a25s23t52a 69H96l83i24s38n85i22k38o88v30s68k29á 9299623520

Je to smutné. Valmez se připravuje na obchvat, dnes jsem slyšela že Krnov a Opava budou mít také. Dokonce už i Lhotsko má svůj obchvat a Zlín pořád nic. Asi bude muset nastat nějaký průšvih, aby to rozkývalo kompetentní úřady.

+3/0
25.1.2017 19:45

R91o89m81a47n 63Š47e34n15k66e32ř82í50k 1322295394769

A co opacny smer? Ten zamerne opomijite?? Co ty tisice aut co se plazi z Jiznich Svahu na dlanici pres centrum/Otrokovice. Takhle se "zkutaleji" ze svahu dolu, odboci na Frystak a voila...frcime na dalnici. Mate docela chyby ve vypoctech...

+3/0
25.1.2017 14:30

A88n50t29o25n49í74n 81Z15e32l66i35n60k15a 5634928285660

Raději se podívejte do mapy. Tam uvidíte proporce J.S. - Otrokovice přes Zlín a přes Hulín.

0/0
25.1.2017 16:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.