Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ještě tři roky. Pak začnou budovat moderní železniční trať do Zlína

Elektrifikace železniční trati Otrokovice – Zlín – Vizovice se blíží. Nákladný projekt za devět miliard korun, který výrazně usnadní cestování vlakem, má mít příští rok územní rozhodnutí i ukončené řízení EIA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J93a82r38o53m79í96r 37Š84e85b76e42l25a 5412272488539

Chtějí aby lidi jezdili vlakem, a ruší zastávky. Integrovaná doprava ve zlíně šla do kytek v momentě, kdy rozdělili jízdné zvlášť na mhd a vlak za příplatek. Dokud nebude jeden lístek/předplatenka stát stejně ve vlaku i mhd, tak se jim na ježdění vlakem každý vybodne i kdyby jezdil každých 15 minut.

+1/0
15.12.2016 22:50

T15o63m 44P20á29l46e62k 1121436739498

Harmonogram nepočítá s křečkařema, co blokují R49. Ti to zase o pár let pozdrží. RvRv

+1/0
15.12.2016 13:17

K44a46r13e12l 89Š44o44u72m32a66l 1524913188

Tak 9 mld za relativně rovnou trať mezi Otrokovicemi a Zlínem - to je asi 12-13km (pokud mě paměť neklame) je hustý. Za takovou cenu se staví po Evropě VRT ne? Nebo to o tolik zdraží elektrifikace jednokolejky do Vizovic?

+1/0
14.12.2016 11:57
Foto

M15i73l43o98s53l68a82v 24Z67í53t75k35a 8630624297560

To zas bude paskvil...... Za těžké miliardy se zrychlí trať o 2 minuty, ale zrušením zastávek se mnoha lidem protáhne cesta o 10 minut i více, v krajním případě přesednou do aut.....

+3/−1
13.12.2016 23:29

M30i35r20e16k 57B91u47c81h74t51í80k 7969544264869

Vlaky pojedou každých 15 minut? Tak to budou jezdit téměř prázdné.

+1/0
13.12.2016 16:45

M61a70r35e14k 55D12e62m58č73á89k 9345754926365

Pokud by tam platilo jízdné z mhd, tak by se tam mohli lidé přesunout z přeplněných trolejbusů.

+1/0
14.12.2016 12:59

P75e35t80r 24S25t12a41r42o85s60t22a 6356608340118

Takže zastávek ubude (původně měla přibýt u TERNA) a souběžné přetížené silnici to neuleví, ale naopak.

0/0
13.12.2016 16:10

J87i85ř69í 50K66o24c64u37r57e72k 6545664765458

To, co vidíte na fotografii, je skutečně nádraží krajského města s 80.000 obyvateli. Na souběžné silnici postávají v kolonách trolejbusy a v dobých "největšího rozkvětu železnice" se nechali ajznbóni slyšet, že štreka není od toho aby dělala MHD. A tak zůstalo vše tak, jak to zanechal Baťa, když ho vyhnali.

Jen si říkám, zda se toho dožiju a to plánuju vydržet o dost dýl než tři roky.

+10/−1
13.12.2016 15:49

K25a32r26e54l 55C97h26r98a82s39t24i54n29a 4833744910305

Zlaté oči !!! Klábosí se už padesát let a bude se mlátit prázdná sláma dál. Navíc naši komunální zastupitelé a státní orgány čekají, až zahřmí, namísto aby nedali centrálním ouřadům klidu tak dlouho, dokud se nerozkývou a ostudnou akci provedou. Styďte se, dřímající klauni za ta dlouhá desetiletí až dodnes ! Sedět v teplíčku za nadstandardní gáži a čekat, až vás někdo probudí, je asi vše, co zmůžete.

+9/0
13.12.2016 14:22

A50n37t56o85n14í64n 35Z35e22l21i96n33k50a 5694448645960

V automobilové dopravě je to neskonale horší. Nový Generel dopravy preferuje 1 km tunel pod centrem města a zadupává přeložku 1/49 ze středu města ve variantě "C" do nejlépe ... zapomnění. Přitom je dopravní skelet města vyčerpán ale roční nárust činí 1,8%.

+2/0
13.12.2016 14:35

P70a37v95e79l 15R36i84e88d13l 4404367221949

A až to pak protáhnou do Vsetína, to bude teprve hukot.

+1/0
13.12.2016 14:20

A80n62t65o52n13í39n 29Z58e21l67i89n29k42a 5864288755410

Naštěstí to kraji zatrhlo zastupitelstvo města Zlína a soudný člověk může jenom poděkovat.

0/0
13.12.2016 14:28

M68i79r89o31s23l46a94v 50T44i11š70e96r 4109339984232

Proč naštěstí? Někdo potřebuje občas i vycestovat tady z toho ospalého údolí.

+2/0
13.12.2016 14:31

A27n40t44o66n97í65n 14Z44e47l58i68n15k60a 5714498665220

Naštěstí pro 70 tis. obyvatel. Nebo si myslíte, že v tomto uspřádání Zlína je možné rychlíkové a těžkotonážní nákladní spojení do Val. Polanky?

+1/0
13.12.2016 15:36

M55i31r72o66s25l70a12v 68T38i57š61e20r 4439909164252

Vlaky nemusí městem jezdit 160, i zbytek je řešitelný.

0/0
13.12.2016 15:43

A55n82t18o43n12í74n 54Z83e63l77i88n88k72a 5614138835390

Jezdí 40 a jenom občas a je to až nad hlavu!!!

+1/0
13.12.2016 17:42

D62a52n 90J54u72r29y95g94á96č75e85k 4856470354241

Ne, diky. Stara draha je vyborna pro kolo z Vizovic do Pozdechova, pak vyjedes na Klastov a po hrebenu zpet do Viz R^

+2/0
13.12.2016 15:24

J53i56ř92í 83K14o37c68u79r76e87k 6135474805228

Mno právě že to NA Vsetín půjde leda pořádnou oklikou, autobus to nepředběhne. A do Púchova už ta štreka ztratila potenciál, v tu stranu by to šlo celkem přímo.

0/0
13.12.2016 15:35

A95n76t53o76n80í80n 47Z24e70l82i63n22k47a 5144988675970

Hlavně to chce nezapomenout na odhlučnění kolejí. Noční kontejnerové vlaky fungují jako dokonalý budíček. Nejlepší je ten okolo 4. ráno. Večerní dlouhé dvoulokomotivové soupravy zase likvidují poslech televize. Zaznamenal jsem stížnosti lidí z Hornomlýnské, že po průjezdu kontejnerových vlaků posunují skleničky v sekretáři a stížnosti na hluk obyvatel Lesní čtvrti, Jižních Svahů, Letné, Chlumu a opačného konce Mladcové. O bližších lokalitách se nemá cenu bavit vůbec. Na Obecinách naměřili v okně ložnice 100 dB.

+7/−1
13.12.2016 14:01

Š25t52ě74p45á25n67k29a 79P11a92v71l24í65k69o81v25á 1829119984411

No, jako člověk, který bydlí v Otrokovicích, kde ty vlaky do Lípy řadí, vám garantuju, že si Zlín ještě může medit... Do půlnoci každý den, od čtyř nanovo a celý den. Skleničky jsme zrušili, bakelit to jistí ;))

+3/−1
13.12.2016 17:10

Š18t66ě53p75á39n85k19a 30P90a88v63l80í18k89o86v94á 1159769794181

Kdyby se skladiště kontejnerů přeložilo k hlavnímu tahu, tak by se zaradovali všichni - kromě ČD a majitele stávajícího skladiště. Takže se nic nezmění...

+3/0
13.12.2016 17:13

V96l78a86s75t10a 14H23l81i96s63n13i98k35o89v58s97k98á 9169393580

Územní rozhodnutí, výkup mnoha pozemků. No potěš koště. To dopadne jako R49. A ještě se do toho zápletou ekologové (je to zabydlená trasa a určitě tam budou nějaké přemnožené kočky). Nějak tomu roku 2019 nevěřím. Ve Zlíně jsou takové stavby spíš otázkou desetiletí než pár let.

+9/0
13.12.2016 13:57

A98n87t22o39n90í15n 75Z81e86l19i16n31k90a 5174218865650

Trefa. Změny v dopravě se nerýsují k lepšímu ani po 100 letech. Zatáčky s vnitřním poloměrem 3 m od dob koňských povozů před Marií Terezií na Lhotskách nám vydržely do loňska.

+1/0
13.12.2016 14:07

A10n38t81o95n47í93n 34Z60e80l81i10n38k95a 5164708505580

Myslím změny v krajském a univerzitním městě Zlíně.

0/0
13.12.2016 14:10

A34n18t66o57n83í94n 37Z40e94l86i57n81k18a 5274778705410

To hlavní jsem zase nenapsal. Jedná se o zatáčky na Lhotskách na státní silnici 1. třídy 1/49!!!

+1/0
13.12.2016 14:12

M98i76r57o61s60l93a86v 78T19i32š75e53r 4899139454802

No hlavně jste zapomněl, že už je tam obchvat.

0/0
13.12.2016 14:33

D41a82n 12J29u18r25y43g53á64č52e17k 4766770724631

..nam vydrzely do lonska..

+1/0
13.12.2016 15:26

J31i66ř63í 16K92o91c96u72r24e79k 6775744715618

Kočky? Spíš Chřástal investiční a Sysel počítací. 45.000 Kč za kus.

Ale jinak souhlas. Dokud není na stavbě bagr, tak se nezačalo. A dokud nepojede vlak po novém, tak neřeknu, že je to hotové.

+1/0
13.12.2016 15:38
Foto

J86a14n 83A21d10l75e44r 2756511336826

Opět jsme dostali tři roky odklad? Dojde na tip, že se v této čtvrtině století stavět nezačne? Určitě.

0/0
13.12.2016 13:14

M43i13r96o17s86l19a10v 46T67i54š86e35r 4959519874442

Já to vidím jako zlepšení...Po cca 4 čtyřletkách už se teď odkládá jen na tříletky ;-D Rv

0/0
13.12.2016 14:34

F19e87r49d40i50n71a91n77d 48D33u64j77k95a 29, 54I25n40g33. 5596883987649

Mně se líbí ten stálý optimismus pana redaktora (Libigera), který stále dokola uvádí, že ... vlaky mezi oběma sousedícími městy pojedou každých patnáct minut. Ty vlaky musí někdo objednat a hlavně zaplatit, tedy doposud kraj. A jestli nyní je sotva peněz na 2 vlaky za hodinu, jsem zvědavý, kdo zaplatí ten 100% nárůst.

Ono je to trochu jinak - ne že POJEDOU každých 15 minut, ale modernizace UMOŽNÍ, aby vlaky mohly jezdit co 15 minut. A to je rozdíl. A zda se to využije, je hlavně otázka peněz.

+17/0
13.12.2016 13:02
Foto

J37a69n 76A38d13l16e10r 2776861696226

Vystiženo.

Novinářština představuje zobrazení světa na max. 60 %.

+1/0
13.12.2016 13:15

J41a35r87o11m91i42r 71C21h29a68l63o54u32p49k48a 4989707945727

Nevěřím, že se toho dožiju. A to jsem optimista.

+5/0
13.12.2016 12:49

N91i97k44o53l59a78j 62M22a67l84í76k 5694453940641

2019 sice moc nevěřím, že by se koplo, ale je vidět, že už se aspoň něco děje a nemluví se o tom jen (projektová dokumentace, EIA, dohoda se Zemkem ohledně autobusáku atd.). Takže super :-)

+1/−1
13.12.2016 11:55

M64a93r66o23š 47K89l87e77m79p95a 1737254547874

Kua, to je škoda. Každoročnú jazdu vlakom z Otrokovíc do Vizovíc a späť starým šukafónom na Masters of Rock milujem. S kamošom si vždy užívame čisté retro na zabudnutej lokálnej trati. ;-(

+11/0
13.12.2016 11:53

J63a17r38o81m23i76r 23C95h80a37l31o39u30p13k35a 4519977275587

Klid, metlošům přistaví šukafon i za deset let. Přece si nenechají pozvracet komfortní vozy. ;-)

+4/−1
13.12.2016 12:51

M66a84r54o41š 57K57l81e14m30p64a 1577854637184

:-) By si sa divil aký sú metláci slušňáci. To sporiadaní otcovia rodín, to je sebranka. Minulý rok som sa vyprával so sprievodčíčkou šukafónu a tá vravela, že jazdy na Master a späť s metalistami sú v pohode, úplná selanka so slušnými triezvymi ľuďmi. Ale jazdy z Vizovického trnkobrania to je panečku divočina. Vravela, že toľko ožralov v rôznom stupni opitosti nevidí za celý dlhý rok. A o bordel vo vlaku že nie je vôbec núdza. ;-D

+5/0
13.12.2016 13:04

J33a14n 76M48a86c31e27k 9504675232398

Nemůžu zapomenout na jednoho mladíka, který při výstupu z vlaku začal řvát: Svoboda!!!

0/0
13.12.2016 21:38

P18e69t83r 51V38e96s56e66l86ý 7134185744798

Docela mně zajímá ten tunel pod pod kvítkovickou křižovatkou, je tam na to vůbec místo?

+1/0
13.12.2016 11:51

Z34d41e72n92ě41k 32N51ě67m31e96č98e58k 5136219946411

http://www.zlin.eu/modernizace-a-elektrizace-trati-otrokovice-vizovice-cl-2426.html ... tady je k tomu dokumentace. Vypadá, že se tunel vejde :-)

+1/0
13.12.2016 12:35

R26a26d41e12k 65H48o22l29í78k 1368604390966

...v našich zeměpisných šířkách s tunely nejsou problémy,...v těch Kvitkovicích to vidím minimálně na dva, jeden do země a druhý do rozpočtu...:-)

+5/0
13.12.2016 14:09

A30n29t94o11n67í61n 89Z54e57l36i89n86k33a 5854728835910

Poopravil bych: v našich zeměpisných délkách /podle Středozemního moře/.

0/0
13.12.2016 14:25

V34o85j60t34ě70c86h 76G72r24o84s28s 9529234155706

To nám ve Zlíně říkali už před 10 lety, že se za 3 roky začne stavět. Takže já už tomu termínu 2019 prostě nevěřím. Zvlášť když i v článku je napsáno, že je spousta věcí, které to mohou ještě celé oddálit.

+13/0
13.12.2016 11:47

P70e10t76r 14S56t44a58r15o85s67t89a 6506248420628

O tom se "vážně" mluvilo už před 30-ti lety!

0/0
13.12.2016 16:04

I49v45a85n11a 74M77o71t59a42l27í38k53o75v71á 5114441300292

vdávala jsem se za Zlíňáka v roce 1985 a tcháni mi vyprávěli, jak je nadjezd na křižovatkou Prštné a pravo nebo levobřežní komunikace (ty strany mi dělají problémy) je hotová věc, ještě když jsme po deseti letech řešili přístavbu domu, musel muž na stavební úřad, zda mu ji vůbec povolí, kvůli nadjezdu ;-D

0/0
14.12.2016 9:29

T74o61m 84P94á79l45e89k 1361556489128

Nene, toto se řešilo již za Bati. Dvoukolejná elektrifikovaná autonomní trať bez strojvedoucích. ;-D:-P

0/0
15.12.2016 13:20

J35a57n 80Z32i78e17g36l13e94r 1431986501448

Je dobře, že současné vedení SŽDC masivně investuje do zásadních rekonstrukcí železničních tratí. Dá se říci, že na českých železnicích nyní probíhají největší změny od vzniku velké většiny železničních tratí v 19. století.

+2/0
13.12.2016 11:45

L85u28c90i81a42n 84P33a68p31a48z80i76a53n 5644507211475

Včera bylo pozdě.

+8/0
13.12.2016 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.