Diskuze

Ještě tři roky. Pak začnou budovat moderní železniční trať do Zlína

Elektrifikace železniční trati Otrokovice – Zlín – Vizovice se blíží. Nákladný projekt za devět miliard korun, který výrazně usnadní cestování vlakem, má mít příští rok územní rozhodnutí i ukončené řízení EIA.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chtějí aby lidi jezdili vlakem, a ruší zastávky. Integrovaná doprava ve zlíně šla do kytek v momentě, kdy rozdělili jízdné zvlášť na mhd a vlak za příplatek. Dokud nebude jeden lístek/předplatenka stát stejně ve vlaku i mhd, tak se jim na ježdění vlakem každý vybodne i kdyby jezdil každých 15 minut.

1 0
možnosti

T64o79m 40P25á42l28e19k

15. 12. 2016 13:17

Harmonogram nepočítá s křečkařema, co blokují R49. Ti to zase o pár let pozdrží. RvRv

1 0
možnosti

Tak 9 mld za relativně rovnou trať mezi Otrokovicemi a Zlínem - to je asi 12-13km (pokud mě paměť neklame) je hustý. Za takovou cenu se staví po Evropě VRT ne? Nebo to o tolik zdraží elektrifikace jednokolejky do Vizovic?

1 0
možnosti
Foto

To zas bude paskvil...... Za těžké miliardy se zrychlí trať o 2 minuty, ale zrušením zastávek se mnoha lidem protáhne cesta o 10 minut i více, v krajním případě přesednou do aut.....

3 1
možnosti

Vlaky pojedou každých 15 minut? Tak to budou jezdit téměř prázdné.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Takže zastávek ubude (původně měla přibýt u TERNA) a souběžné přetížené silnici to neuleví, ale naopak.

0 0
možnosti

To, co vidíte na fotografii, je skutečně nádraží krajského města s 80.000 obyvateli. Na souběžné silnici postávají v kolonách trolejbusy a v dobých "největšího rozkvětu železnice" se nechali ajznbóni slyšet, že štreka není od toho aby dělala MHD. A tak zůstalo vše tak, jak to zanechal Baťa, když ho vyhnali.

Jen si říkám, zda se toho dožiju a to plánuju vydržet o dost dýl než tři roky.

10 1
možnosti

Zlaté oči !!! Klábosí se už padesát let a bude se mlátit prázdná sláma dál. Navíc naši komunální zastupitelé a státní orgány čekají, až zahřmí, namísto aby nedali centrálním ouřadům klidu tak dlouho, dokud se nerozkývou a ostudnou akci provedou. Styďte se, dřímající klauni za ta dlouhá desetiletí až dodnes ! Sedět v teplíčku za nadstandardní gáži a čekat, až vás někdo probudí, je asi vše, co zmůžete.

9 0
možnosti

V automobilové dopravě je to neskonale horší. Nový Generel dopravy preferuje 1 km tunel pod centrem města a zadupává přeložku 1/49 ze středu města ve variantě "C" do nejlépe ... zapomnění. Přitom je dopravní skelet města vyčerpán ale roční nárust činí 1,8%.

2 0
možnosti

P39a88v88e95l 95R98i95e95d31l

13. 12. 2016 14:20

A až to pak protáhnou do Vsetína, to bude teprve hukot.

1 0
možnosti

Naštěstí to kraji zatrhlo zastupitelstvo města Zlína a soudný člověk může jenom poděkovat.

0 0
možnosti

Hlavně to chce nezapomenout na odhlučnění kolejí. Noční kontejnerové vlaky fungují jako dokonalý budíček. Nejlepší je ten okolo 4. ráno. Večerní dlouhé dvoulokomotivové soupravy zase likvidují poslech televize. Zaznamenal jsem stížnosti lidí z Hornomlýnské, že po průjezdu kontejnerových vlaků posunují skleničky v sekretáři a stížnosti na hluk obyvatel Lesní čtvrti, Jižních Svahů, Letné, Chlumu a opačného konce Mladcové. O bližších lokalitách se nemá cenu bavit vůbec. Na Obecinách naměřili v okně ložnice 100 dB.

7 1
možnosti

No, jako člověk, který bydlí v Otrokovicích, kde ty vlaky do Lípy řadí, vám garantuju, že si Zlín ještě může medit... Do půlnoci každý den, od čtyř nanovo a celý den. Skleničky jsme zrušili, bakelit to jistí ;))

3 1
možnosti
  • Nejčtenější

Při nehodě zemřel řidič osobního auta, srazil se s náklaďákem plným kamení

25. března 2024  14:33,  aktualizováno  26.3 8:35

Tragická nehoda nákladního a osobního auta uzavřela v pondělí dopoledne provoz na silnici mezi...

Tehdy a teď. Fotografie ukazují, jak se proměnila známá místa ve Zlíně

23. března 2024  13:57

Některá místa se příliš nezměnila, jiná dostala moderní tvář, další už neexistují. Muzeum ve Zlíně...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Za med bychom neměli chtít méně než 200 kč za kilo, říká včelař. A bojí se sršní

26. března 2024

Premium Díky nezvykle teplému únoru se příroda probudila o dost dříve, než bývá běžné. Rozkvetla řada...

Babiččiny zelové kraslice měl v pracovně i císař, říká krasličářka z Hradiště

22. března 2024  15:56

Nová techniku zdobení velikonočních vajíček se poprvé objevila před více než sto lety. Tehdy ji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Zlínští hokejisté rozdrtili Litoměřice, semifinálovou sérii srovnala i Jihlava

20. března 2024  22:04

Zlínští hokejisté vyhráli ve druhém semifinálovém utkání první ligy v Litoměřicích drtivě 8:1 a...

Vydří trojčata dovádějí v tropické hale zoo, úspěšný odchov se podařil potřetí

28. března 2024  12:56

Zlínská zoo představila vydří mláďata narozená koncem letošního ledna. Návštěvníci už je mohou...

Otrokovice si pořídí první radar, bude krotit rychlé řidiče v Kvítkovicích

28. března 2024  8:54

Mnoho řidičů, kteří jezdí přes otrokovickou část Kvítkovice, si nedělá hlavu s dodržováním...

Zlín odvrací semifinálový krach. Musí zlepšit zakončení, těší se na podporu fanoušků

28. března 2024  8:29

Repríza loňského finále se Zlínem, nebo překvapivá série s Litoměřicemi. Jedna věc je jistá. V...

S jednou kartou a pohodlněji. V Kroměříži představili nové hybridní autobusy

27. března 2024

Cestující v Kroměříži budou moci jezdit na jednu kartu linkovými autobusy, regionálními vlaky i...

Advantage Consulting, s.r.o.
TECHNIK MĚŘENÍ A REGULACE (45-50.000 Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.
Zlínský kraj
nabízený plat: 45 000 - 50 000 Kč