Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín změní systém parkování: zruší závory, pořídí nové tabule

Samoobslužná městská parkoviště, navigační systém, který ukazuje, kolik je ve městě volných stání, a více informací o dopravě na elektronických tabulích. To jsou plány Zlína pro zlepšení dopravy ve městě pro příští rok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

N26i91k93o70l74a96j 95M94a63l97í90k 5804873770641

Udělat z Bartošovy ulice Bartošovu čtvrť, to chce fištróna.

+3/0
24.11.2016 9:55

A73n67t85o40n82í46n 60Z72e96l32i53n59k35a 5584268845730

Možná by bylo správněji: na parkovišti v Bartišově ulici.

0/0
24.11.2016 10:30

A12n58t43o30n44í22n 82Z13e83l17i88n51k27a 5554558365900

Jistě, jenže kapacita baťovského dopravního skeletu Zlína je vyčerpaná a roční nárust dopravy činí 1,8%. Klinická dopravní smrt ve špičkách se bude jenom prohlubovat. To je třeba především a ihned řešit. Přeložka státní silnice 1/49 na náklady státní kasy přece odvede tranzit a vnější dopravu a to je celkem 70% dopravního zatížení. Není přece o čem přemýšlet.

+3/−1
24.11.2016 9:45

N16i82k48o81l96a76j 53M94a70l27í24k 5704463770781

Podle generelu dopravy je tranzit 7 % a ne 70 % ;) takže jste úplně mimo...

32 % je vnitřní doprava a 61 % je cílová nebo zdrojová doprava.

+1/−1
24.11.2016 9:54

A34n88t31o54n56í29n 60Z84e81l55i75n57k19a 5544508765270

Tranzit středem města je 8%. Vnější doprava která končí a ev. začíná ve Zlíně je 62%. Obě tato čísla určují, jak je ve Zlíně /tak jako všude jinde/ potřebný obchvat města. Řidičům je tak dána šance rychle a bezpečně se dostat k místu určení a zbytečně neprojíždět městem. Tak tomu alespoň rozumím já.

+2/0
24.11.2016 10:23

A68n29t74o77n13í75n 34Z15e47l58i27n97k22a 5654168375630

Cílová a zdrojová doprava = vnější doprava města Zlína.

0/0
24.11.2016 10:26

K62a95r11e97l 16C39h30r11a91s15t49i67n97a 4533934980545

Pane Antoníne, předešel jste mě, jenže kvůli pěti křečkům stojí stavba, která mohla situaci odlehčit, už osm let. Křečkům se přestěhováním uleví, zatímco lidé ve městech a obcích na šňůře 1/49 se budou dusit ještě několik let.

+3/−1
24.11.2016 9:56

A50n71t10o75n57í63n 26Z16e97l12i62n72k25a 5494478925560

D49 Hulín Fryšták odlehčí středu města z 8% tranzitu 2-3%. Východ města a celá další nedokončená trasa naopak utrpí velkým nárustem nové natažené dopravy. Na druhé straně nepopírám, že v budoucnu PO DOBUDOVÁNÍ DÁLNIČNÍCH úprav na 1/57 /Jablůnka, Semetín Střelná, Lyský průsmyk/ nebude propojka D49 Val. Polanka Hulín důležitá.

0/0
24.11.2016 10:16

A58n49t77o21n39í97n 73Z84e96l36i66n16k93a 5644278525700

Stav je ovšem kromě jiného takový, že byly zrušeny všechny varianty studie v rozsahu Lípa Slovensko.

+1/0
24.11.2016 10:35

R93o16m61a16n 98Š78e93n10k13e75ř57í84k 1522675554219

Ale kulovy... Uz jsou davno hotovy nove, ted se jen resi jestli postavit dvoupruh se stoupacimi pruhy (2+1 kategorie S13,5/100) s rezervou na dostavbu na plne R ale tunely dvoutubusove, nebo tunely jednotubusove (zatim s rezervou na dostavbu tubusu) a pro zmenu plne R. Nevite o teto problematice skoro nic, jen porad papouskujete dokola to samy. Nevychazi tam HDM4 ekonomika oproti vizi TEN-T

0/0
24.11.2016 12:23

A49n14t25o87n25í51n 97Z24e77l30i95n19k22a 5434848205110

Karle, jste sice odborník, ale opět jste nezklamal jako mistr fabulace. Jak mohou být nové studie hotové, když se teprve řeší? Každý přece také ví, že plánování tunelů v běžné valašské krajině je jenom stopka výstavby a zablokování termínu výstavby.

0/0
24.11.2016 21:52

R31o42m85a86n 57Š78e55n77k17e62ř49í88k 1412395804559

Jaký KARLE? VEMTE SI UŽ PRÁŠEK... Trasování je hotovo, hrubé projektování hotové a jen se řeší, jestli do toho 28m širokého pruhu dáme 2 asfaltové hady nebo 1 a vedle poroste na náspu tráva a 1 tubusovy tunel nebo 2 tubusovy atd... Stejně jako A2 v Chorvatsku nebo M15 Madarsko (bez tunelu). Celý problém je v tom, ze EU rika, je to TEN-T tady máte prachy, postavte to v plny parade, ale Cesi propocitavaji ekonomicky prinos stavby, ktery zatim nevychazi (on nevychazi nikde, protoze se z principu pocita aktualni stav - nikoliv ten co bude) a tak se laboruje, co s tim, aby to zase 1000x nenapadl ekoteroristicky Machuv a jiny spolek - uz z principu slovo dalnice drazdi - ale takova schnellstrasese jako v Rakousku nikomu navadi, ale dalnice by nekde neprosla.

0/0
25.11.2016 10:20

R66o88m48a38n 36Š29e95n90k83e84ř12í69k 1802665284659

Jste opět mimo, už jsem Vám to psal několikrát - jednak tu pořád šachujete s různými čísly - ale budiž - pokud je tranzit těch 8%, tedy od Kvítkovic po Vizovice, budoucí R49 tomu sebere tak polovinu - ale převážně kamionovou dopravu - což je lépe, lepší sebrat 9 z 10 kamionu než nic co se trckaj ve městě a zavazí na místě, kde by rychleji projelo 5 osobáků. Kde to vyplivne, jestli za obchvatem zálešné nebo v lípě (slušovicích je jedno z pohledu dopravní smrti v centru (to máte pravdu). Tak zbytek je vnitřní tranzit - co mě ale furt zaráží ta Vaše vize - že kdyby se postavila na jižním kopci Zlína přeložka 1/49 že se tím něco vyřeší - podle mě vůbec nic - kde je ve Zlíně vše umístěno - kde lidi jezdí, z kama a kam vyjíždějí??? - vše je na severu (čepkov, batovsky areal, sídliště jižní svahy, sokolská z dalším nákupním centrem... co je na jihu .- s prominutím velký kulový - skanzen s internáty, lyžařský svah a letná s lesní čtvrtí - která rozhodně nepumpuje v pracovní den a podobně do zlína tuny stovky/tisíce - to by byl vidět i primární problém na křižovatce s mostní/březnická a slovenská či příkrá atd... Myslíte, že když někam na jižní kopec dáte přeložku 1/49, že když pojede většina obyvatel ze severu na sever/SZ/SV tedy z JS klidně až do příluk nebo někam k nemocnici, že pojede přes celé město na tu Vaši přeložku a pak z ní sjede aby zase překřížili celé město k cíli? Ani omylem - hezky po staru a klidně si někde chvilku postát. Že když pojdeu z JS na Otrokovice, tak protnu město na protější kopec a pak cca o něco rychleji se dotanu do Malenovic než úsek prštné malenovice? Ani omylem a tak bych mohl pokračovat. Dáváte příklad VSetínem - tak se tam zajeďte podívat - kolik Sychrováků přijede od Zlína, najede na "nadjezd" profičí k dalšímu sjezdu a tam sjede a bude se kousek vracet k Sychrovu - mám tu vedle sebe 2 Sychrováky - odpověď zní ANI JEDEN!! Vsetínská estakáda řeší taky jen celkový tranzit, nikoliv vnitřní - tak nedávejte tímto příklad.

0/0
24.11.2016 12:37

A56n62t19o80n68í63n 69Z58e47l80i62n11k19a 5814478495500

Kydy, kydy, samé kydy. Nechte si patentovat pojem vnitřní TRANZIT. Tady na Moravě a ve Zlíně je to vždy 30% vnitřní dopravy. Vy přece znáte moji připomínku z představení nového generelu města Zlína. Pro ostatní zopakuji. Na křižovatce Přímé a Nábřežní /v Prštném/ se ve špičce stojí 10 minut. Bude se na ní stát i tehdy, když pojedete od Jižňáků a za viaduktem na Gahurově zmizí jeden pruh pod Baťovu a Štefánikovu a v místě Baťova památníku opustí Zlín 95% vozidel jedoucích dál než do Louk? Určitě NE.

Nevím co pořád plkáte o Sychrovácích, když všude na světě si řidiči vybírají rychlejší nebo komfortnější trasu.

Máte něco proti tomu, že 70% dopravy projíždí částmi Zlína zbytečně? To je TÉMĚŘ 3 vozidla ze 4?

Máte něco proti tomu, že budování tunelu od Bří Jaroňků po 21. budovu podle varianty A nového Generelu nic nevyřeší od Prštného po odbočku na Slušovice?

Máte něco proti tomu, že variantu A nelze realizovat z důvodu neexistujícího místa ani pro zařízení staveniště? O alespoň částečně komfortních náhradách za 4 proudou T. Bati ani nemluvě.

To myslíte vážně, že kvůli odlehčení 1 km městské dopravy stavbou tunelu zotročíte na 2 - 3 roky CELÉ MĚSTO?

NAD TÍM PŘEMÝŠLEJTE A NE NAD BLBOSTMI.

0/0
24.11.2016 22:32

R51o32m93a55n 82Š80e35n50k11e11ř54í18k 1732205874959

Jop, ja premyslim nad blbostmi... Celou dobu Vam rikam, ze prelozka 1/49 alias hopsa strasse po kopcich nic nevyresi - nikdo na ni nepojede - je proste jednoduse moc daleko od mist, kde vznika a konci doprava a kam miri!!! VY tu napric ruznymi diskusemi argumentujete Vsetinem - proto Vam davam priklad - po tom Vsetinskem "obchvatu" jezdi jen prima "obchvatova" tranzit doprava, zadna lokalni - vim to, kolegove tam bydli a skoro nikdo to z mistnich nepouziva, tak proto. NA krizovatce u byvaleho sparu se stoji proto, protoze chybi pravobrezka a D49 (viz dale) - jednoduche a proste... Dnes ji supluje brutalne pretizena skoro polni cesta u vody... Pripominky neznam, na rozdil od Vas nechodim na kazde jednani, krome par urednich a nutnych ukonu jsem za posledni min rok nevstoupil do budovy ZL Kraje a Mesta Zlin. OK - pojem vnitrni tranzit se vyskytuje v 90% vasich prispevku takze diky za nabidku, ale prisel jste s tim vy - nebudu Vas predbihat na patentovem uradu. Kdyz tu budem se rypat v chybach - ve svych uvahach o naproste zbytecnosti D49 taky zapominate na ty tisice aut, co z Jiznich svahu ze Zlina, od Vizovic kazdy den jedou na Otrokovice - ale proc jedou na Otrokovice? Protoze jedou na dalnici - a proc jedou na dalnici, protoze nemaji D49 za zadkem u Frystaku, Proc obyvatele JS a spol nejedou pres Frystak a Holesov? Protoze se nehodlaji pozabijet na te klikate polnacce z Frystaku na Holesov, a tak se kazde rano presouvaji tisice aut pres centrum k Otrokovicim a zase naopak tisice aut co prijizdeji do Zlina otravuji na ceste od dalnice v Otrokovicich do centra a dale. Ano mate pravdu -. ve Zline je tragedie, ale nejaka prelozka do kopcu na stranu kde nic neni to nevyresi - musi se zkapacitnit doprava tam kde vznika, kam miri - takze centrum - jsme v udoli - moc moznosti krome pravobrezky a podkopani centra tunely asik neni...

0/0
25.11.2016 10:37

A92n35t32o57n21í91n 96Z40e10l57i73n27k86a 5194458455610

Milý Karle. Správně jste mně to přepinkl. Nevěděl jsem jako úplný lajk jak nazvat obrovské průjezdy nejužším centrem města. Až čerstvě vydaná analytická část nového generelu mne nasměrovala správným směrem. Tehdy!!! tam stálo 30% vnitřní doprava, 70% tranzit, cílová a zdrojová doprava.

Měl jste taky pravdu, že ve Zlíně neexistuje mezinárodní doprava. Cizinci v drtivé většině končí v Continentalu v expedici pneumatik.

Jinak bych ještě podotkl, že mám proti Vám obrovskou výhodu. Nemusím se držet zásady koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Právě toto Vás žene do jedné hňupiny za druhou.

0/0
25.11.2016 13:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.