- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebydlím v inkriminovaných místech, byl jsem tam však několikrát jen příležitostně a nedivím se lidem, kteří tam žijí, že stav není dobrý. Výstavba těchto míst probíhala v době, kdy byl provoz na silnicích podle dnešního porovnání zanedbatelný a navíc - domky měly být stavěny pouze na dobu 20 let, po kterou byly osvobozeny od domovní daně. Myslím si, že zásadním a dlouhodobým řešením by bylo pouze řešení systémové, tedy přeskládání sídelní a komunikační struktury, ovšem také velmi drahé, komplikované, konfliktní a tedy prakticky neschůdné. Retardéry jsou proklínány všemi řidiči, proto by měly být užívány jen v místech nejvyšší nouze (přechody u škol...) a na jiných místech s hustou zástavbou je vhodné pouze snížení rychlosti. V tomto směru občany chápu a správa komunikací by jim měla vyhovět.
Jo, jo, retardéry všude!
Zajímalo by mě, jak jsou z nich nadšení lidi, co jezdí po Mostní denně a přískoky mezi retardéry. Mně stačí jednou týdně trolejbusem, hnus velebnosti.
Asi by to chtělo některá "fakta" uvést na pravou míru. Ulice Příkrá je skutečně první ulicí, kterou se dá dostat na Lesní čtvrť, když příjíždíte z východu, ale v žádném případě neplatí, že by "fakticky po ní jezdili všichni" - to ani omylem. Důvod je jasný - na Slovenské je řidič na hlavní a silnice je rovná a široká, kdežto Příkrá je úzká, klikatá, řidič musí kličkovat mezi auty zaparkovanými vlevo i vpravo, křižovatky jsou nepřehledné a na každé se musí dávat přednost zprava... Ve skutečnosti tedy po Příkré jezdí jen místní a ti, co se mylně domnívají, že tím ušetří trochu benzínu - ostatní řidiči pouze v nouzi, zpravidla ráno, když vezou děti do školy, tlačí je čas a křižovatka Štefánikova-Slovenská je zacpaná.
"Hrají si tu malé děti, a přitom tudy často jezdí i kamiony"... pomińme fakt, že už děti ve školce se učí, že silnice není hřiště, ale kamión na Příkré? Tady asi někdo neví, jak vypadá kamión. Pokud by se mu totiž vůbec podařilo v první části ulice vejít vedle zaparkovaných aut, téměř určitě by se zasekl na betonové šikaně, co je na křižovatce s ulicí Pod Vodojemem. Že je Příkrá hlučná? Tady si troufám tvrdit, že to autor článku spletl - tato (nutno říct oprávněná) stížnost je totiž už léta namířena na ulici Slovenskou, která je vydlážděna kostkami.
Takovej nesmysl jako 30 km/h by nastesti stejne nikdo nedodrzoval, to uz to auto muze clovek rovnou tlacit.
Tyhle rvouny co nebyli dal jak za hranici mesta miluji.
Třicet se ještě dá, ale co takových 10 km/h (v nejmenovaném průmyslovém areálu), měl jsem s tím problém a tak jsem jel 16 km/h (je tam radar), bohužel mě chytli a dostal jsem napomenutí s hrozbou, že mě příště nepustí přes vrátnici.
Ja bych zacal prvni s overenim te informace, "ze temer vsichni jezdi pres Prikrou". To se mi dost nezda (pak by asi Slovenska mela byt docela volna, ale to teda moc neni). Ani to, ze tam jezdi kamiony (jak je tam to zuzeni betonovym kvadrem, tak tam snad ani nema sanci projet)... Jinak proti 30 ani zakazu vjezdu nakladakum nic nemam, jen ta argumentace mi prijde ponekud prehnana.