Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Premiéra hry o mluvčím Ovčáčkovi rozesmála zlínské divadlo

Nebývalý úspěch sklízejí herci zlínského divadla s aktuálním inscenací „politicky nekorektního“ kabaretu Ovčáček čtveráček. Nedělní premiéra vzbudila v zaplněném sále Z studia patnáctiminutový aplaus s ovacemi ve stoje a ředitel divadla už řeší, jak najde termíny na reprízy a zájezdy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P35a98v12e81l 89Z57o43u83h13a79r 5218494634779

Dobře , že do Zlína čtveráček nejel mohl by tam něco utržit . Rv;-O

0/0
13.11.2016 12:43

P87a29v90e86l 58R69e97z33n16i62c95e61k 3535644904432

ja ty komentare tady nechapu... to v soube nemate kousek humoru ??? to nechapete satiru???

me to prijde jako super vec a i ta kratka ukazka dava krasne najevo v jakem duchu se to neslo. vedet o tom driv, zkusil bych si taky koupit vstupenky

+5/0
9.11.2016 8:22

D13a68n31a 88P43o45l14a30n48e45c37k60á 3226365227195

Nemají a nechápou....Rv

+3/0
9.11.2016 14:38

L13u16d62ě63k 36F48u65x68a 9136700174687

Myslet si o tom můžete co chcete. Důležité je, zda mají vyprodáno a zda se to líbí.

+1/0
9.11.2016 4:18

F78r30a36n54t49i66š74e89k 10B28e50n37e17š 8644740494653

Opravdu souhlasím ,že to divadlo asi nic moc nebude;-D;-D,protože překonat originální kabaret z Hradu v hlavní roli s Ovečkou!!,tak to se opravdu,ale opravdu nedá překonat;-O;-D v žádném divadle.Prostě kdo má školu v Halo novinách,ten se neztratí v žádném divadleRv

+5/0
8.11.2016 18:25

R91i70c51h36a57r94d 83B60a30r36t44o89š 4109625889951

Nějak jsem v tom videu nezachytil nic k pobavení, ale dobře, no. Bohužel, nepatřím do Kavárny, tak zřejmě nejsem natolik osvícen, abych se bavil ;-D.

0/−7
8.11.2016 17:45

P47a55v57e44l 19V20ě84t28r56o43v62e49c 6696918832211

Co například může diváky bavit na té předpovědi počasí: výška, tlak, teplota, rosný bod? Vždyť to pravidelně slyší z rozhlasu. To byla zcela volná citace z "Nejisté sezóny". Ta soudružka referentka taky ani po vysvětlení nechápala, co je k smíchu a čemu se lidé při projekci filmu smějí.

+4/0
8.11.2016 21:15

M18i73l29a19n 85T41a43k39a35c 5913604702378

Bohužel pamatuji mnoho herců, kteří byli ti nejobsazovanější v minulém režimu a dnes jsou největší bojovníci za svobodu a demokracii a pravdu a lásku ..... :-).

Pro mě jsou všichni "hééérečky" a vůbec je neberu vážně. Velká část donášela na kolegy v divadle, nakonec měli vedený svazek o spolupráci..Uznávám mnohem více běžné pracující lidi než celebrity umělce, kterých máme na naši malou republiku až moc a jejich slovo nemá žádnou váhu.

+1/−7
8.11.2016 15:02

P44a52v82e40l 26V32ě45t27r16o13v52e11c 6596528462861

Ale potřebu vyjádřit se k tomu s diskusi máte. A ještě si dupněte, jak Vás to vůbec, ale vůbec nezajímá, prosím.

+4/0
8.11.2016 21:16

L20u40d20ě49k 12F55u70x36a 9966440754277

Bohužel pamatuji, že minulý režim podporovali, aktivně udržovali a bránili většinou jiní lidé než herci;-( Byli to naši spoluobčané, sousedi, mlčící většina.

takže vaše představa o tom, jak jsme všicni za bolševického smrádku žili s lehkým pohrdáním vůči systému, ovšem herci (všichni, samozřejmě) svou podporou tento systém udržovali............tot je buď vědomá lež, nebo naivita přímo neuvěřitelná.

+5/−1
9.11.2016 4:17

F23r91a35n78t67i95s21e25k 56C46h27o90m33a68t 7708857194781

Z ukazky jsem nepochopil, cemu se mam smat. Je divne, ze jsou lide nadseni z umelcu, kteri je nazyvaji nevolniky a plebejci (Menzel), volici Zemana jsou pry hnupove (Hrebejk),....umelci urazi a snazi se vyhnat prezidenta, ktereho si lide zvolili, pricemz k tomu casto pouzivaji i nejhrubsi vulgarismy, nad kterymi se u Zemana pohorsuji. Je to zamerna snaha o postvani jednech proti druhym a neni to jen u nas, je to na celem svete. Podle hesla rozdel a panuj.

+1/−14
8.11.2016 10:19

M75a91r41e83k 64M64a63r36t60i26n 8389904156470

To že nejste v obraze, co se kolem vás děje, a tím pádem nevíte čemu se smát, je jen váš problém.

+14/0
8.11.2016 10:42

F64r49a16n89t55i15s83e68k 28C76h25o33m31a41t 7728197244851

Na rozdil od vas premyslim nad tim, co se deje a nenechavam se zblbnout propagandou.

+1/−3
8.11.2016 10:50

J71a41n 80P49ě65c96h62a 9446739300

Už jste definitivně propagandou zblblý ;-)

+11/0
8.11.2016 10:57

F41r71a19n65t89i21s16e64k 49C93h70o84m56a43t 7288317684771

Ze nejasam, kdyz me nekdo nazyva nevolnikem, eventualne hnupem?Zemana jsem nevolil, byt jsem ho povazoval za mnohem lepsiho kandidata, nez knizete, ale akceptuji vysledek voleb, na rozdil od tzv. bojovniku za demokracii, pravdu a lasku, a libi se mi, ze prezident neni valecny stvac a chce budovat pratelske vztahy i s Ruskem a Cinou.

0/−3
8.11.2016 12:37

L91u31d54ě21k 59F41u37x70a 9736430184447

Hňupem?? Kdepak, hňupem byste byl jen v případě, že byste VŠECHNY umělce cpal do jednoho pytle proto, že NĚKTERÝ z nich vás definoval a vy jste se poznal.......aha, pardon;-D

+3/0
9.11.2016 4:27

D80a88v24i71d 61K62o37p31e62r45n84i39c90k91ý 3275938494587

Trefa ;-D

+2/0
9.11.2016 18:12

P93a54v46e31l 16V13ě56t96r63o73v84e11c 6966448132861

Já zase nechápu, proč se tak křečovitě zastáváte Hradu a jeho mluvčího. Nevzpomínám si, že by se někdo takhle bil za prezidenta České republiky nebo Československé socialistické republiky. Je otázka proč, vypadá to totiž, jako by se Ing. Miloš Zeman, CSc. neuměl bránit sám. Neznám mezi jeho příznivci ani mezi jeho odpůrci nikoho, kdo by si myslel, že se prezident ČR sám bránit neumí.

0/0
8.11.2016 21:05

F66r48a32n20t58i88s40e75k 60C97h80o95m27a15t 7938157634691

Vite, mozna ze kdyby Zemana porad chvalili, tak bych protestoval. To znam z totace, kdyz vam neco cpali do hlavy, tak jste zacal pochybovat a neverit. A to co se snasi na Zemanovu hlavu, to jsou take lzi, polopravdy, zvelicovani. Mainstream, kavarna, ruzni politici, neziskovky, ambasady,..

0/−1
8.11.2016 21:23

L86u20d80ě16k 14F23u74x27a 9596490644237

No jasně, spiknutí:-) ................ale vraťme se k věci, prosím! Jak je do toho spiknutí zapojen Ovčáček? Je placen CIA? Ilumináty? Nebo proč se chová tak, jak se chová? 8-o

+2/0
9.11.2016 4:29

F23r73a79n12t61i50s43e51k 76C97h37o41m36a11t 7488857194521

Co takhle rozlisovat akci a reakci, o tom jste zrejme jeste neslysel, nebo to nechapete;-).

0/−1
9.11.2016 9:08

P92a77v95e82l 68Z85o36u26h83a18r 5968834184389

Františku ,františku ty jsi asi zabedněný když nepochopíš , že jak se kdo chová takovou má i odplatu. Prostě : " Kdo seje vítr sklizí bouři".Kapišto terazky ?;-D;-D

0/0
13.11.2016 12:25

F24r19a63n39t28i28s76e62k 77C61h31o11m11a37t 7238367274901

Pavliku, Pavliku, Zeman vzdy urazel jen novinare, mnoha lidem ovsem je stale jasnejsi, ze to bylo opravnene a jeste mirne. Co se tyce tzv. kulturni fronty, tak tady si on opravdu nezacal. Staci si vzpomenout jiz na predvolebni kampan. A pokud by tito lide chteli ukazat, ze jsou lepsi, tak voli jine prostredky. Jenze on je to povl. Ty se sice smejes, jenze se muzes smat jen vlastni hlouposti. Protoze oni takove papousky bez vlastni myslenky potrebuji. Nazdar:-P.

0/0
13.11.2016 15:37

L57u73k23á48š 39H14á76j95e92k 1331353337867

A já se ptám - Je tohle satira? Nebo už jde v podstatě o hranou skutečnost. To je jako ten fake Ovčáček na Facebooku. Původně chtěl parodovat toho pravého, ale má to sakra těžký, aby se mu v tom komedianství alespoň vyrovnal ;-D

+4/0
8.11.2016 7:43

J47a78n 18Ž63á73r32o86v64s17k50ý 8648649684658

Zlínští trapní pseudoumělci a pseudointelektuálové.

+3/−17
8.11.2016 6:43

J76o37s62e12f 44K78o92m17e21n44d89a 3829409524807

Jen věrně napodobují pseudointelektuály Hradní ;-)

+16/−2
8.11.2016 7:14

A48n68t97o14n39í43n 46S92á86d57l71í57k 7358799453603

Ano, je mě hanba, že jsem občanem takové společnosti! Nepovažuji to za satiru, ale pouze za dehonestaci hradu a vůbec demokracie. Pokud si někdo myslí, že je umělcem když pohrdá demokratickou volbou, tak s takovými rozhodně nesouhlasím! Jako občan Zlína, toto "představení" odsuzuji!

Volby budou za rok. Ti, kteří s prezidentem nesouhlasí, mají možnost se demokraticky vyjádřit a nepotřebují k tomu "špinavé hry"!

+2/−9
8.11.2016 8:15

J45a93n 34Ž83á88r80o87v45s49k56ý 8938979694948

Přesně!

0/−8
8.11.2016 8:24

J74a27n 56E30m70i57l 3773179968181

Je zvláštní, že se oháníte demokracií a o pár příspěvků níže melete něco o tleskání po hubách. To je demokracie alá volič Zemana?

+13/0
8.11.2016 8:27

J57a26n 51T98o84n 9676322326623

To není dehonestace, to je BOHUŽEL jen odraz reálné situace, to je smutné a na pováženou.

+6/−1
8.11.2016 9:36

P11a47v89e95l 85Z49o98u13h39a21r 5858254314399

Omyl mělo to být + Omlouvám se. ;-D

0/0
13.11.2016 12:32

D78a64n59a 27P38o87l43a93n94e49c26k65á 3586355437125

Hrad a jeho obyvatelé se dehonestují sami, představení je jen reakcí na jejich chování. Karikatura a satira nejsou "špinavé hry", dokud je tady máme, máme alespoň nějakou demokracii.

+8/0
8.11.2016 9:43

E65v97a 22P29e95t70ř87í45k43o54v35á 9488372421575

O tom, že si můžeme beztretně a svobodně, ale jen do určitého stadia, z někoho dělat srandu, ta demokracie přeci není. Toto je o svobodě projevu.

+1/0
8.11.2016 10:02

D33a29n38a 17P14o89l27a16n66e14c75k14á 3876395877375

Ale svoboda projevu je přece i o té legraci. Jakmile ji začne někdo omezovat, omezuje svobodu projevu.

+5/0
8.11.2016 10:05

E79v17a 67P32e50t81ř76í13k39o36v26á 9688142671155

Ale on ji nikdo nezakazuje či omezuje, mohli si a mohou hrát herci své představení? Mohou a nikdo jim to nezakazuje. Je to legrace? Je, pro někoho třeba být nemusí, vtipnost vnímá každý jinak. Pokud se ovšem satira postavená na zesměšňování konkrétního jedince dostane za hranu, že někoho uráží či někomu snižuje společenské uplatnění, kredit apod., tak na to i v demokratické společnosti platí zákony.

0/−2
8.11.2016 10:41

D86a89n59a 97P58o90l30a66n96e76c67k34á 3906265637305

Pokud se to někomu nelíbí, může je přece žalovat. Kdo podle vás určuje hranu, za kterou už to není legrace, ale zesměšňování. Oni se ti dotyční dost zesměšňují sami, ta satira je jenom taková třešnička na dortu.

+2/0
8.11.2016 11:44

E22v92a 72P57e44t97ř16í40k64o24v69á 9118272981675

Kdo to určuje? Ten, který se cítí urážen, může podat trestní oznámení. Následný soud rozhodne o tom, zda ta hrana byla či nebyla překročena. Jistě jste zaznamenala kauzy, že většinou byly žalovány bulvární "senzacechtivá" periodika, když o někom referovaly to či ono, které zasahovalo do soukromí někoho, či je urážely.

0/−1
8.11.2016 15:59

D18a18n23a 54P46o89l62a29n13e87c89k13á 3126375887135

Pokud se cítíte uražena, žalujte ! Do divadla nechoďte na kusy, které vám nepřipadají zábavné, volte si, koho chcete, ale pak se nedivte, že si o vás lidi myslí, že jste mdlého rozumu, zvlášť když neovládáte ani shodu podmětu s přísudkem.

+3/0
8.11.2016 16:11

E54v93a 37P20e37t49ř52í45k84o71v59á 9398492821175

Ale já se uraženou necítím, chtěla jste vědět, kdo určí, co je za hranou slušnosti. Jestli jste to chápala tak, že já se tímto divadýlkem cítila uražena, tak jste se spletla. Pokud se to někomu líbí, tak má prostě takový vkus. Jinak to, co jste napsala dále, bych komentovala takto: někdo se tady zbláznil, ale já to nejsem. K tomu mdlému rozumu bych jen podotkla, jestli si to někdo myslí, tak jsou to jen ti, co neví o čem diskuse je a nepřipouští si fakt, že prostě existuje i někdo jiný, kod má opačný názor. Jinak, ten, kdo zde nejvíce kritizuje ty, co volili tak, jak volili, a neustále jim předhazuje buď jejich bídnou inteligenci nebo komunistickou příslušnost, je ponejvíce příznivcem kavárny. Patrně nechápe, o čem ty volby jsou, a ten, kdo má nejvíc hlasů, vyhrává. A nenašla jste v mých komentářích i další chyby? Původně jsem napsala "bulvární plátky", ty jsem změnila na " senzacechtivá periodika ", a už neupravila následné přísudky. Ale to snad neřeší rozebírané téma, ne? Napište své názory na diskusi k podobným článkům na Novinkách.cz a uvidíte, co si jiní budou myslet o vás. Já zdejší diskusní souboje beru jako výzvu.

0/−1
8.11.2016 20:24

D21a60n85a 15P14o86l37a72n26e19c64k83á 3546885137775

A máte vůbec nějaký názor? Původně jste reagovala na můj příspěvek :"Hrad a jeho obyvatelé se dehonestují sami, představení je jen reakcí na jejich chování. Karikatura a satira nejsou "špinavé hry", dokud je tady máme, máme alespoň nějakou demokracii." Zatím jste se příliš nevyjádřila.

+2/0
8.11.2016 20:55

E30v36a 74P26e65t42ř37í18k78o67v39á 9478342391755

No, ale k tomu jsem dodala, že dělat si beztrestně a svobodně z někoho srandu není přeci o demokracii, ale o svobodě slova, možná, že jsem měla dodat i o svobodě projevu, ale jen do určité míry. To, že jste uvedla, že dokud tady máme takové hry, máme zde i nějakou demokracii a tu demokracii tam připletla, tak jsem zareagovala. Demokracie není o tom, že máme dovoleno si z někoho utahovat, vždyť demokracie má úplně jiný význam a smysl.

0/−1
9.11.2016 10:29

D24a98n11a 62P39o85l27a33n29e10c14k33á 3416175237775

Takže podle vás si nesmíme z nikoho utahovat, protože to není demokratické ? Svoboda projevu i po projevu je přece přirozenou součástí demokracie.

+2/0
9.11.2016 10:35

E29v29a 38P31e31t70ř25í76k73o35v55á 9388892871365

A jsme u podstaty problému, kolikrát se od listopadu už stalo, že si někdo demokracii představoval tak, že si může dovolit všechno, a ono to tak není. Demokracie je způsob vládnutí, kdy se občané podílejí na řízení chodu státu prostřednictvím svých volených zástupců. Tedy mimo jiné se vlastně spolupodílí na tvorbě zákonů, ke kterým patří třeba i zákony na ochranu práv a svobod člověka jako takového, jeho soukromí, svoboda tisku, potažmo slova a projevu apod. S tímto byly utvořeny i zákony, které určují jak se máme chovat, co je trestné, zkrátka trestněprocesní zákony. Nepodsouvejte mi, že se dle mého nemůže z někoho dělat sranda. Od začátku uvádím, že je někde hranice, kde z dobře myšlené satiry vznikne někomu škoda a tak se začne bránit. Chtěla bych vidět jednání u soudu, když by se ten, který přišel se satirou, obhajoval slovy, když tu máme tu demokracii, tak si svobodně dovolil někoho veřejně zesměšnit. Když soud shledá, že se druhé straně tímto jednáním stala nějaká újma, tak bude následovat trest. Takže, dovolit si to může, ale musí počítat s případným trestem. Zde jde o to, zda mu to bude stát za to. Obyčejného člověka by to nenapadlo.

0/−1
9.11.2016 12:25

D20a85n33a 46P59o34l88a98n53e87c28k61á 3486455227975

"Obyčejný člověk" drží hubu a krok, naštěstí tady máme některé odvážnější, kteří to risknou a ozvou se, když se jim něco nelíbí. A od toho satira je. Když z toho soudu navíc ještě udělají divadlo, tak tu máme dvojnásobnou performance za jedny peníze.

+1/0
9.11.2016 14:37

E85v56a 95P24e69t60ř14í29k84o19v23á 9368292101935

Takže vy jste tak trochu anarchistka, radovat se z něčeho, někomu či něčemu co se staví proti, třeba tou satirou, vůči něčemu a někomu.

0/−1
9.11.2016 18:10

D86a69n75a 25P34o87l29a93n25e79c82k25á 3336455237285

Anarchistka, s vámi je vážně sranda;-D;-D;-D. Podle vás je každý, komu se něco nelíbí a dává to najevo, anarchista? To kolem vás poslední dobou musí být spousta anarchistů.

+2/0
9.11.2016 20:52

E62v14a 74P51e19t14ř77í22k83o66v33á 9518712631225

Ježíšku, paní, vždyť jsem jen napsala "tak trochu", nesmíte to brát tak osobně, i když vám to kroutí ústa do lodičky viz smajlíci, možná jste příliš vztahovačná, co? Svým způsobem se mi také leccos nelíbí a vystupuji proti tomu, takže jsem spíše rebelkou, ale pro někoho z jiného úhlu pohledu. Jinak, ten kdo nerespektuje a aktivně vystupuje proti společností přijatým právním a morálním normám, je svým způsobem anarchista. Těch anarchistů, tedy v mém okolí, moc není. Ale víte co, vy se nakonec vymezujete proti někomu a něčemu, co je právně zakotveno a ošetřeno Ústavou, tak k tomu anarchismu daleko mít nebudete. A teď máte aspoň důvod zase vypustit další bandu smajlíků.

0/−1
10.11.2016 10:16

D82a28n10a 98P67o32l65a39n81e62c21k82á 3956165557395

To jsem fakt nevěděla, že Ovčáček je právně zakotven a ošetřen Ústavou. Ano, nelíbí se mi prezident a už vůbec se mi nelíbí lidé, kterými se obklopil. Ti nebyli zvoleni a už vůbec nejsou ošetřeni Ústavou. Máte vy nějaký podobný názor ? Třeba jako "Ano, miluju svého prezidenta a jeho mluvčího!". Zatím jsem od vás četla jenom hromadu plků. Zkuste to v Poslanecké sněmovně, tam se určitě uplatníte, rebelko.

+2/0
10.11.2016 11:25

E77v75a 14P44e23t44ř42í70k44o97v21á 9138512681295

Jo holka, vy to máte všechno pomotané, taháte sem nějakého Ovčáčka, přitom já o něm neřekla ani slovo. Sama uvádíte Hrad a jeho obyvatele, takže si je řádně roztřiďte a zjistíte, že osoba prezidenta a jeho státnická funkce je zakotvena v Ústavě. To ostatní kolem je jen servis, obyčejní státní ouřadové, bez jakékoli mocenské síly, bez jakékoli možnosti něco ve společnosti změnit. Vy fakt koukáte jakoby s klapkama na očích jen jedním směrem. Nalevo napravo mě nezajímá, mám jen jednu trasu a tu mi určili. Teď je tam Ovčáček, tak se tomu budu smát, když se tomu smějou ostatní. No nic, vždyť to jsou jen plky, děvenko, to je totiž ten váš "kavárenský" problém. Utěšovat se tím, že my oproti těm druhým, dle nějakých průzkumů, které nemají žádnou vypovídací hodnotu, jsme ti inteligentnější, je hloupost. Vždyť to vaše "kavárenské" jednání je obrazem neschopnosti jakkoli a s kýmkoli komunikovat. A to dokáže jen ještě větší ňouma, než je ten ze IV. cenové.

0/−1
10.11.2016 15:40

D94a57n56a 27P85o50l81a11n44e65c96k28á 3216405387735

Nejste vy náhodou chlap ? Normální ženská by nikoho neoslovovala holka nebo děvenko. Nejste vy náhodou Ovčoun ? Až uvidím na hradě osobu, ke které cítím úctu, tak se smát nebudu. I když to, co tam je, je spíš k pláči.

+2/0
10.11.2016 15:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.