Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidovci a STAN utvoří ve Zlínském kraji koalici, ve Zlíně se přitom hádají

Lidovci budou nejsilnějším hráčem v nově vznikající krajské koalici, ve které se spojí s ANO, STAN a ODS. Ve Zlíně na radnici jsou ale naopak v opozici vůči vedení, v němž sedí právě ANO a STAN.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D63u84š92a94n 96P62e40t89ř87í57k 9470423905581

Práci rudé koalice (pouze přerozdělovat peníze, které posílá stát) dokáže zastat průměrně cvičená opice. Konečně skončila.

+1/0
21.10.2016 13:24

F90r70a80n40t82i59š95e86k 78S66t41r59n24a14d 4104135309326

V podstatě souhlasím s Alešem Dufkem a s Kašným. Už brzo nejen voliči na Vsetínsku a Zlínsku poznají, že nastala horší krajská vláda než jaká byla ta předchozí. Dobře nám tak !

+1/−4
20.10.2016 15:07

A55n18t26o11n20í58n 68Z89e35l20i34n80k68a 5124488725150

Co se týká dopravy: věřím,že horší být už nemůže

+4/0
20.10.2016 16:10

F28r42a33n57t80i96š14e88k 16S26t40r30n79a74d 4834575439226

Na rozdíl od Vás čtu pravidelně měsíčník Okno do kraje. Doporučuji k seznámení č.14 z října 2016. Dvacet let to trvalo, než se podařilo radnímu Jaroslavu Kučerovi prosadit a zajistit osm miliard investičních prostředků na modernizaci a elektrizaci železniční tratě Otrokovice - Zlín - Vizovice. Stavba moderního dopravního terminálu ve Zlíně začne v roce 2019. Za poslední tři roky 2013-2016 bylo opraveno 290 km silnic a 68 mostů. Investice za dvě miliardy. Kritizovat je velice snadné. Budu trpělivě sledovat co se změní v dopravní infrastruktuře ve Zlínském kraji za lidovecké koaliční vlády v období 2016-2020. Očekávám, že to může být ještě horší.

0/−1
21.10.2016 9:18

A68n13t81o53n79í30n 33Z89e16l60i68n42k60a 5904228645360

Milý pane, co je to všechno proti tomu, že je kapacita dopravního skeletu města Zlína vyčerpána. Přitom je průměrný nárust dopravy ve Zlíně 1,8%. V dopravních špičkách je Zlín v dopravní klinické smrti. Lví podíl na tom má BEZESPORU i kraj.

+1/0
21.10.2016 10:21

A97n11t89o31n60í45n 14Z16e69l62i73n94k88a 5544158845540

Myslím průměrný ROČNÍ nárust dopravy.

0/0
21.10.2016 10:23

I15v59o 46S24t59u79d77é60n72k23a 3814544561964

Tak to byl pane Strnad snad vtip roku. Už dlouho jsem se tak nenasmál.

0/0
21.10.2016 9:27

A68n87t62o28n30í45n 21Z77e80l31i17n75k24a 5634378425650

Obyvatelé Zlína mohou litovat, že se žádná jiná strana nezabývá dopravou ve Zlíně tak, jako lidovci. Myslím tím předvolební Magazín společný Zlín se zdrcující kritikou platného Územního plánu města Zlína.

+3/0
20.10.2016 14:04

A78n86t55o16n67í59n 75Z61e85l39i50n82k84a 5404918875170

Chtěl bych to zkonkretizovat: Ing arch. Pavel Martínek - "Samostatnou kapitolou je postupně realizovaná struktura vycházející z nutnosti zajištění tranzitní průjezdnosti. Zde si město pod sebou řeže větev. To, co se mí dít na Zálešné, koridor, křižovatka u Lidlu /Obeciny/, to je něco, nad čím dnes opravdu zůstává rozum stát". Nebo - "Dopravní obor je zatížen dogmaty svého vzniku"

Není přece možné v současné době plánovat Pravobřežku, když ji její tvůrci plánovali v době, když Zlín končil na Cigánově!!!! Která dobrá duše může věřit v něco takového, že se na Sokolské podaří vytvořit kvalitní - bydlení, dopravu, včetně pěší a klidové dopravy. Nový průtah městem v tomto místě dávno pohřbilo MD /stejně jako kraj/ vyjádřením, že nejde o přeložku státní silnice 1/49 ze středu města a tudíž na to nepřispěje ani šestkou. Číst před cca 1/2 rokem v Magazínu Zlín chválu na baťovské architekty v souvislosti s Pravobřežkou je pro soudného člověka na palici. Nebo když ve výsledném hodnocení analytické části nového Generelu dopravy města Zlína se dočtete, že studie Pravobřežky ještě není k dispozici, je to stejné.

Ještě k tomu tranzitu. Nejen 8% tranzit vyžaduje obchvat města. Spolu s vnější městskou dopravou /která začíná a končí ve Zlíně/ tvoří 70% toho, co projíždí Zlín zbytečně. S přimhouřením oka se 3 ze 4 automobilů prohání Zlínem zbytečně, místo toho aby se přivaděči dostali rychle tam, kam potřebují.

A pozor, D 49 Hulín - Frašták - Slovensko na tom kromě snížení tranzitu ve Zlíně o cca 3 % nic nezmění. Spíš při skončení první etapy ve Fryštáku dojde k natažení další dopravy do východního Zlína.

Skončil bych otázkou. Zdá se vám správné připojit centrum města z D49 fryštáckým přivaděčem přes Lidl Obeciny?

0/0
20.10.2016 15:47

A26n96t29o65n51í66n 33Z69e48l67i43n38k72a 5124458195840

Pan Vojtěch Volf: Jediné krajské město v ČR nemá Zlín obchvat a veškerý tranzit projíždí kolem rodinných domků, náměstí, kostela a parků. Tento obchvat je v nedohlednu, jelikož představitelé města Zlína i ministerstvo má úplně jiné PRIORITY. Jsem však přesvědčen, že kvalita infrastruktury se přímo dotýká nás všech a také kvality /a zdraví/ našeho života".

+1/0
20.10.2016 15:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.