- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi jsem omezeného rozhledu, ale můj osobní názor je, že se jedná o jednu z nejzbytečnějších vlakových tratí v republice. Nákladní přeprava téměř žádná, cca 50 vagonů dřeva a 10 cisteren mazutu ročně, počet cestujících v procentech oproti autobusům na souběžných linkách. Dotace na kilometr několikanásobně vyšší než na autobus. Pokud chcete cestovat vlakem někam dál, pak spojení je komplikované, pokud jedu do Prahy, tak jedu autem do Hranic, cestuji tak cca 2 hodiny kratší dobu. O spojení na Ostravu nebo krajský Zlín (popř. Brno) raději ani nemluvím.
Právě díky této "páteřní trati" pak rostou náklady na rekonstrukce silnice I/35 o desítky procent, v součtu od Valašského Meziříčí po Rožnov to jsou stovky milionů korun.
Kde je napsáno, že za deset let budou jezdit kamiony po silnici? Hned bude na kolejích zpět náklad, který tam patří.
Propagovat kamiony ve městech je opravdu omezené.
trapárna. nebezpečný není přejezd, ale samotná křižovatka vedle, poněvač nemá odbočovací pruhy vlevo. na tý křižovatce bylo mnohem víc nehod než na tom přehledným přejezdu
Pane Tomasi, vůbec nezáleží, jestli je nebezpečný přejezd nebo křižovatka. Důležité je, aby se vyřešil základní problém - odstranění rizikovosti.
Že je přejezd u Stříteže vyhlášený vážnými nehodami, se ví už hodně dlouho, ale nic se nedělo, asi se čekalo, až zahřmí nebo až toho bude víc.
ten přejezd je naprosto přehledný, že někteří pit...i nemají žádný pud sebezáchovy je věc jiná