- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Další podnkatel, který chtce aby se mu město postaralo o jeho podnikání.
Pokud samo město spravuje přímo KTS pak je blbost aby na straně jedné zaměstnávali řidiče a na straně druhé ještě k tomu živili externího dopravce, který chce být jejich konkurencí.
A to neluvím o tom, že když se mají tihle podnikatelíčkové zavádět EN tak se všichni shodují jak je to proti podnikání. A hle najednou jak se jim hodí, k prosazování vlastních zájmů.
Vypadá to na klasický případ ruka ruku myje. KTS a radnice. Znám tyto výroky. Ano, nabídli o 10 milionů ročně nižší náklady, ale nás to nepřesvědčilo. Kocourkov, co jiného. V Kroměříži je hrůza některé autobusy KTS vidět, ne tak v nich jet.
Bude ho to stát hodně sil, ale stojí to za to domoci se práva - držím mu všechny palce
Tam je na radnici Haškův bratranec. Asi.
Uff there you go again!
Tak ať kandiduje ve volbách, když je tak chytrej. Ještě jsem nevstřebal ty jeho minulé bomby typu výpočtového vzorce - nejvíc město ušetří, když objedná miliardu bus-kilometrů.
Já si taky můžu dovést na úřad partu holek z Bangladéže s tím, že jsem přesvědčen, že tam se svou firmou zvládnu uklízet levněji než jejich uklízečky. A dup dup dup, kdo mi nedá kšeft, ten páchá přečin.