Diskuze

Miliarda z Unie pomůže Zlínu, míří na trolejbusy či cyklostezky

Trolejbusy jezdící ve Zlíně do baťovského areálu nebo k průmyslové zóně v Přílukách, elektronický odbavovací systém v MHD nebo další cyklostezky. Na tyto nové investice ve Zlíně přispěje v nejbližších letech Evropská unie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P47e40t34r 29B39á86č17a

6. 10. 2016 19:46

Jdete uz do haje s tema cyklostezkama a radsi konecne udelejte neco aby hlavni silnice nevedla celym stredem mesta ;-O

3 0
možnosti

P71e31t95r 49E53l64i39á65š

6. 10. 2016 20:39

a kudy si tu cestu tak představuješ vést?

0 0
možnosti

Jen doufám, že ty cyklostezky budou postavy v lepší kvalitě, než té kterou předvedly firmy Strabag a Eurovia při stavbě cyklostezky (či spíše tankodromu) Zlín-Otrokovice.

0 0
možnosti

P15e85t78r 80E27l45i72á83š

6. 10. 2016 14:32

No pokud si pamatuju dobře, tak díry na sloupy trolejového vedení na Bahňák v Otrokovicích jsme kopali jako sportovci v rámci nějaké akce. Proč to potm nedopadlo ani nevím, ale část sloupů byla snad i osazena.

1 0
možnosti
Foto

J13a77n 60A62d35l49e44r

6. 10. 2016 14:54

Takto se psalo roku 1984 o tom, co přijde po r. 1985:

" .... V další etapě dojde k prodloužení trolejbusové trati z nádraží Otrokovice na Štěrkoviště (po trase současné linky 55). Jedinou změnou v linkovém vedení bude prodloužení linky z Jižních svahů o tento nově vybudovaný úsek...."

1 0
možnosti

J37a15n 38D52v73o90r14a28k

6. 10. 2016 13:25

Sociální byty pro důchodce a mladé páry ve Zlíně a okolí velmi citelně chybí, domovy důchodců ve zlínském kraji - bída a utrpení- jedni z nejhorších v ČR. Tam by měla jít celá miliarda a pak by byla prospěšná. Na cyklostezce se v létě pohybuje mladá populace lidí, ale nikdo se zde neubytuje, ani se nenají. Od podzimu do léta je prázdná a stojí jen peníze na údržbu!

4 0
možnosti

Mně se plány líbí :-) jsou to peníze "navíc" - je fajn je tedy použít na věci, které jsou jako kdyby "navíc". Nechápu Otrokovice, proč nechtějí zatrolejovat linku 55 - interval autobusů je dost nízký... radši zastávky - tak určitě - radši pěkný patník, než ekologický trolejbus.

1 1
možnosti

Tak to je na mrtvici. Zlín má vyčerpanou dopravní kapacitu a budou se budovat cyklostezky a nakupovat trolejbusy s průměrnou životností 8 let, po které se z trolejbusu stane hromady šrotu.

1 2
možnosti
Foto

J78a73n 44A49d95l29e18r

6. 10. 2016 13:01

Vámi popisovaná životnost je překvapivě nízká:

Švýcarské BBC 51-ZH vydržely v provozu skoro dvacet let, tak to šlo až do 9 Tr. Tradici zlomily až první modely 14 Tr (první tři - cca 8 let). Potom se stav zlepšil.

1 0
možnosti

Dotace - fuj.

A na co že budou použity?

Na cyklostezsky, jak jinak ....

2 2
možnosti

Třeba zbude aj na rozhlednu.

0 0
možnosti