- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jdete uz do haje s tema cyklostezkama a radsi konecne udelejte neco aby hlavni silnice nevedla celym stredem mesta
Jen doufám, že ty cyklostezky budou postavy v lepší kvalitě, než té kterou předvedly firmy Strabag a Eurovia při stavbě cyklostezky (či spíše tankodromu) Zlín-Otrokovice.
No pokud si pamatuju dobře, tak díry na sloupy trolejového vedení na Bahňák v Otrokovicích jsme kopali jako sportovci v rámci nějaké akce. Proč to potm nedopadlo ani nevím, ale část sloupů byla snad i osazena.
Takto se psalo roku 1984 o tom, co přijde po r. 1985:
" .... V další etapě dojde k prodloužení trolejbusové trati z nádraží Otrokovice na Štěrkoviště (po trase současné linky 55). Jedinou změnou v linkovém vedení bude prodloužení linky z Jižních svahů o tento nově vybudovaný úsek...."
Sociální byty pro důchodce a mladé páry ve Zlíně a okolí velmi citelně chybí, domovy důchodců ve zlínském kraji - bída a utrpení- jedni z nejhorších v ČR. Tam by měla jít celá miliarda a pak by byla prospěšná. Na cyklostezce se v létě pohybuje mladá populace lidí, ale nikdo se zde neubytuje, ani se nenají. Od podzimu do léta je prázdná a stojí jen peníze na údržbu!
Mně se plány líbí :-) jsou to peníze "navíc" - je fajn je tedy použít na věci, které jsou jako kdyby "navíc". Nechápu Otrokovice, proč nechtějí zatrolejovat linku 55 - interval autobusů je dost nízký... radši zastávky - tak určitě - radši pěkný patník, než ekologický trolejbus.
Tak to je na mrtvici. Zlín má vyčerpanou dopravní kapacitu a budou se budovat cyklostezky a nakupovat trolejbusy s průměrnou životností 8 let, po které se z trolejbusu stane hromady šrotu.
Vámi popisovaná životnost je překvapivě nízká:
Švýcarské BBC 51-ZH vydržely v provozu skoro dvacet let, tak to šlo až do 9 Tr. Tradici zlomily až první modely 14 Tr (první tři - cca 8 let). Potom se stav zlepšil.
Dotace - fuj.
A na co že budou použity?
Na cyklostezsky, jak jinak ....