Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Miliarda z Unie pomůže Zlínu, míří na trolejbusy či cyklostezky

Trolejbusy jezdící ve Zlíně do baťovského areálu nebo k průmyslové zóně v Přílukách, elektronický odbavovací systém v MHD nebo další cyklostezky. Na tyto nové investice ve Zlíně přispěje v nejbližších letech Evropská unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P90e77t45r 49B29á20č60a 8725636825665

Jdete uz do haje s tema cyklostezkama a radsi konecne udelejte neco aby hlavni silnice nevedla celym stredem mesta ;-O

+3/0
6.10.2016 19:46

P58e57t96r 24V52e61s97e71l18ý 7154415284628

a kudy si tu cestu tak představuješ vést?

0/0
6.10.2016 20:39

P12e71t16r 93B73á39č21a 8595336215385

Treba D49.

0/0
6.10.2016 22:38

A78n92t85o75n58í68n 20Z83e90l12i95n41k28a 5194788285220

Těsně vedle. D49 v současné době odbourá cca 3% současného 8% tranzitu. Bohužel ale žádnou vnější dopravu. Celkem 70% dopravy částmi Zlína projíždí zbytečně. A právě z tohoto důvodu Zlín potřebuje obchvat, tak jako města všude jinde. Navíc je kapacita stávajícího dopravního skeletu vyčerpána. A bude jen hůř, protože roční nárust dopravy činí 2%.

0/0
7.10.2016 8:07

J52a84r51o59m58í81r 46Š57e14b66e97l34a 5702172358459

Jen doufám, že ty cyklostezky budou postavy v lepší kvalitě, než té kterou předvedly firmy Strabag a Eurovia při stavbě cyklostezky (či spíše tankodromu) Zlín-Otrokovice.

0/0
6.10.2016 17:37

P67e45t58r 75V31e22s48e93l57ý 7374595164408

No pokud si pamatuju dobře, tak díry na sloupy trolejového vedení na Bahňák v Otrokovicích jsme kopali jako sportovci v rámci nějaké akce. Proč to potm nedopadlo ani nevím, ale část sloupů byla snad i osazena.

+1/0
6.10.2016 14:32
Foto

J87a84n 94A21d97l16e47r 2696781296206

Takto se psalo roku 1984 o tom, co přijde po r. 1985:

" .... V další etapě dojde k prodloužení trolejbusové trati z nádraží Otrokovice na Štěrkoviště (po trase současné linky 55). Jedinou změnou v linkovém vedení bude prodloužení linky z Jižních svahů o tento nově vybudovaný úsek...."

+1/0
6.10.2016 14:54

J48a28n 53D12v21o59r29a93k 4707945592725

Sociální byty pro důchodce a mladé páry ve Zlíně a okolí velmi citelně chybí, domovy důchodců ve zlínském kraji - bída a utrpení- jedni z nejhorších v ČR. Tam by měla jít celá miliarda a pak by byla prospěšná. Na cyklostezce se v létě pohybuje mladá populace lidí, ale nikdo se zde neubytuje, ani se nenají. Od podzimu do léta je prázdná a stojí jen peníze na údržbu!

+4/0
6.10.2016 13:25

N30i52k89o39l46a56j 11M30a32l40í27k 5254803130231

Mně se plány líbí :-) jsou to peníze "navíc" - je fajn je tedy použít na věci, které jsou jako kdyby "navíc". Nechápu Otrokovice, proč nechtějí zatrolejovat linku 55 - interval autobusů je dost nízký... radši zastávky - tak určitě - radši pěkný patník, než ekologický trolejbus.

+1/−1
6.10.2016 12:28

A72n10t86o75n88í26n 47Z36e13l68i45n81k96a 5184658455450

Tak to je na mrtvici. Zlín má vyčerpanou dopravní kapacitu a budou se budovat cyklostezky a nakupovat trolejbusy s průměrnou životností 8 let, po které se z trolejbusu stane hromady šrotu.

+1/−2
6.10.2016 11:58
Foto

J38a21n 73A67d18l76e11r 2226761986876

Vámi popisovaná životnost je překvapivě nízká:

Švýcarské BBC 51-ZH vydržely v provozu skoro dvacet let, tak to šlo až do 9 Tr. Tradici zlomily až první modely 14 Tr (první tři - cca 8 let). Potom se stav zlepšil.

+1/0
6.10.2016 13:01

M18i11r38o31s18l46a55v 92T82i28š69e56r 4819259864702

Průměrná životnost trolejbusu je okolo 12 let, pokud se něco nezměnilo. To je docela slušné.

+1/0
6.10.2016 15:55

A10n73t13o21n65í94n 80Z86e69l38i54n64k33a 5854638215270

Vyšel jsem z tiskového údaje, který udává průměrné stáří vozového parku ve Zlíně.

0/−1
6.10.2016 17:26
Foto

R59o28m11a39n 24K73o60z61e72l 4617266673634

To je tím, že ve Zlíně slouží 12 až 15 let a pak ještě nejdou do šrotu, ale prodají se na Slovensko nebo na Ukrajinu...i když vypadají stále jako nové.

0/0
6.10.2016 19:18

A91n52t30o16n10í47n 73Z86e32l22i29n51k60a 5784918905690

No a proč tedy stojí 2 zastávky MHD 12 Kč. Není to antimotivace použití veřejné dopravy?

0/0
7.10.2016 8:11

N95i64k58o39l32a96j 84M40a85l10í51k 5594923420641

A kdo jede dvě zastávky? Většinou víc. Pojďte do Brna, zde stojí 15minutová (nejlevnější) jízdenka dvacku... Cena vs služby jsou ve zlínské MHD na mimořádné úrovni proti jiným městům. Je co vylepšovat, ale rozhodně ne snížit cenu... Lidi, co nejezdí MHD, to nedělají kvůli ceně.

0/0
7.10.2016 10:29
Foto

R28o16m46a11n 43K26o84z25e47l 4397366153814

životnost bývá mnohem vyšší, kolem 15 let a i pak trolejbusy ještě do šrotu nejdou, ale pošlou je na Ukrajinu a podobně.

+1/0
6.10.2016 17:03
Foto

R87o63m94a68n 69K12o64z61e18l 4337686543444

Dříve se autobusy vyřazovaly po 6 letech, ještě třeba vozy typu Š11, dnes se vyrábí naprosto jinak a po 15 letech vypadají jako zrovna vyjeté z fabriky.

0/0
6.10.2016 20:30

O75n24d47ř31e36j 38N79o64v32á53k 9417894579539

Dotace - fuj.

A na co že budou použity?

Na cyklostezsky, jak jinak ....

+2/−2
6.10.2016 11:46

M21a49r21t98i94n 90V13š51e32t15u82l88a 2891769135205

Třeba zbude aj na rozhlednu.

0/0
6.10.2016 12:26

N81i76k56o97l50a70j 76M25a12l96í35k 5274653190621

Divím se konstantním kritikům cyklostezek - některé jsou k ničemu, o tom žádná, ale třeba bez takové cyklostezky Vršava - Lešná, nebo podél Dřevnice od Cihánova k nemocnici si nedovedu Zlín ani představit a je dobře, že tam jsou :-) takovou cyklostezku do Vizovic si myslím, že by hodně lidí využilo - na ten směr docela něco chybí.

+5/−3
6.10.2016 12:32

P78e22t58r 53S21t96a33r72o62s41t33a 6906428470478

Chtělo by to však současně zakázat jízdu cyklistům po souběžných silnicích.

0/0
6.10.2016 16:48
Foto

R48o12m60a22n 70K63o43z58e13l 4497716943954

To třeba už je směrem na Fryšták.

0/0
6.10.2016 19:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.