- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doufám, že tam bude hodně betonu, eskalátorů bez střech a schodišť bez zábradlí.
To budu dřív létat na dovolenou na Měsíc, než toto bude stát.
a v jakém časovém horizontu to bude, že se teď na autobusáku předělávaly přechody na nástupištích? nebylo to vyhazování peněz?
nechapu proc? i v o moc vetsich mestech, treba ve Vancouveru, jsou nastupiste na autobusaku resene takto a zadny problem, naopak tento zpusob je super
Ne nadarmo je většina autobusových zastávek a nádraží řešena jako průjezdná - aby vozy nemusely couvat.
Ta nádražní budova se mi nelíbí, vypadá jako nějaký plechový sklad nebo hangár. Chtělo by to něco zajímavějšího à la technologická fakulta nebo klidně cihlovou fasádu...
Pendlování vlaků mezi Zlínem a Otrokovicemi v intervalu patnácti minut?
To moc pasažérů z oken hledět nebude.
Naopak. Pokud bude vlaková doprava pružnější a lépe dostupná v kombinaci s MHD, bude většina lidí jezdit vlakem do Zlína a ne do Otrokovic.
V podstatě dobrý návrh - ale urgoval bych změnu v plánech nástupišť autobusů. Takhle budou při odjezdu muset couvat, což zvyšuje počet kolizních míst. Možná to vypadá dobře, jak tam stojí hezky zaparkované vedle sebe, ale je to extrémně nepraktické.
Pokud zůstanou nástupiště kryta vlaštovkami, jde o polovičaté řešení, neboť to je skanzen stavebnictví 70. let minulého století nehledě k tomu, že pohled na zrezavělé a neudržované stříšky je tristní a moderního města nehodný. To má být rekonstrukce evropské úrovně ? Železný šrot obklopený novými budovami?
???
Vy na návrhu nějaké "vlaštovky" vidíte? To jste si spletl s fotografií ze současnosti.
Asi je tam vidět jenom část toho navrhovaného autobusového nádraží, protože jinak bych řekla, že by mohlo být poddimenzované.
Jinak jsem toho názoru, že si Zlín nová nádraží určitě zaslouží. Jenom si ale říkám, kudy pak bude vést Barumka, až to začnu dělat a přestaví to...
Hezký sen. Vzhledem k tomu, co v daném pásmu stojí dnes, přebetonování příliš nevadí.
Možným problémem budou stání autobusů. Kryté před nepohodou mají pouze čumáky, takže nastupující - pokud budou dodržovat současné zvyklosti stání podél autobusu - mohou moknout, stejně tak krmení nákladových prostorů vozidel zavazadly bude vystaveno nepřízni počasí.