Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vznikl první návrh na dopravní terminál ve Zlíně, propojí vlaky s autobusy

Zlín už zná podobu tolik potřebného dopravního terminálu. Vyroste na místě vlakového a autobusového nádraží. Bude mít tři moderní budovy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T48o26m 94P47á58l70e14k 1331446479748

Doufám, že tam bude hodně betonu, eskalátorů bez střech a schodišť bez zábradlí. R^R^

+2/0
21.9.2016 11:24

M64i98r54o15s13l16a41v 29T55i29š83e17r 4139959884312

To budu dřív létat na dovolenou na Měsíc, než toto bude stát.

+1/0
19.9.2016 20:58

I93v15a24n70a 46M63o21t80a28l58í24k30o98v36á 5464581340752

a v jakém časovém horizontu to bude, že se teď na autobusáku předělávaly přechody na nástupištích? nebylo to vyhazování peněz?

+1/0
19.9.2016 11:20

O35n36d26r50a 35D47o75s19t92á79l 8912967213401

nechapu proc? i v o moc vetsich mestech, treba ve Vancouveru, jsou nastupiste na autobusaku resene takto a zadny problem, naopak tento zpusob je super

+1/0
17.9.2016 8:11
Foto

J54a73n 25A12d49l42e60r 2936611906936

Ne nadarmo je většina autobusových zastávek a nádraží řešena jako průjezdná - aby vozy nemusely couvat.

+2/0
17.9.2016 13:35

J31o86s82e15f 35M29i56c70h53a71l22č94í66k 1888729445989

Ta nádražní budova se mi nelíbí, vypadá jako nějaký plechový sklad nebo hangár. Chtělo by to něco zajímavějšího à la technologická fakulta nebo klidně cihlovou fasádu...

+1/0
16.9.2016 23:02

M87i12r87e48k 65B26u18c68h80t71í43k 7319354924759

Pendlování vlaků mezi Zlínem a Otrokovicemi v intervalu patnácti minut?

To moc pasažérů z oken hledět nebude.

+3/−2
16.9.2016 21:51
Foto

M32i87c44h53a54l 31K20o74u66r76e63k 5689112127121

Naopak. Pokud bude vlaková doprava pružnější a lépe dostupná v kombinaci s MHD, bude většina lidí jezdit vlakem do Zlína a ne do Otrokovic.

+1/−1
18.9.2016 11:32

N17i82k53o86l58a62j 13M90a43l47í27k 5874263600741

V podstatě dobrý návrh - ale urgoval bych změnu v plánech nástupišť autobusů. Takhle budou při odjezdu muset couvat, což zvyšuje počet kolizních míst. Možná to vypadá dobře, jak tam stojí hezky zaparkované vedle sebe, ale je to extrémně nepraktické.

+2/0
16.9.2016 19:31

K97a20r49e86l 12C90h66r83a10s54t42i79n76a 4733974490545

Pokud zůstanou nástupiště kryta vlaštovkami, jde o polovičaté řešení, neboť to je skanzen stavebnictví 70. let minulého století nehledě k tomu, že pohled na zrezavělé a neudržované stříšky je tristní a moderního města nehodný. To má být rekonstrukce evropské úrovně ? Železný šrot obklopený novými budovami?

+1/0
16.9.2016 17:51
Foto

J98a79n 68A40d24l52e49r 2886721356416

???

Vy na návrhu nějaké "vlaštovky" vidíte? To jste si spletl s fotografií ze současnosti.

+1/−1
16.9.2016 18:06

K61a21r83e92l 85C49h26r88a70s89t62i24n15a 4903854120575

Nevšiml jsem si, že by se v textu o tom mluvilo a z obrazové dokumentace to rovněž není zřejmé, tak se ptám, proč nebylo zřetelně vysvětleno, aby nedocházelo k nedorozumění.

0/−1
16.9.2016 20:08
Foto

J17a69n 21A65d73l28e48r 2716601946386

Ptáte se marně - tady Vám nikdo neodpoví. Kromě - sem tam - účastníků debaty.

Mimochodem, z dokumentace (tzv. visualisace) to zřejmé je. Mají tam přihozeno pár soudobých fotografií, která Vás zmátly.

-------

Osobně se mi - kromě nedostatečného zastřešení stání autobusů - nelíbí, že autobusák není průjezdný. Vůz zajede k zastávce, nabere lidi, pak začně couvat (!) a pokud za ním nikdo neprojíždí, tak se bez srážky dostane na trasu.

Ne nadarmo je většina autobusových nádraží průjezdných tak, aby vozy nemusely couvat.

+4/0
17.9.2016 13:33

K78a35r44e61l 12C92h58r68a92s31t95i83n86a 4583324650385

Chybou obrazové dokumentace je, že fotografie jsou vzájemně promíchané a nedostatečně popsané. Prošel jsem si je znovu i s textem a ve věcných připomínkách Vám dávám zapravdu. Návrh projektu neuspokojivě řeší řadu technických detailů, jak je průjezdnost, ochrana cestujících před počasím apod. Když už se dělá takto komplexní rekonstrukce, měla by se udělat s vizí pár desítek let dopředu, abychom brzy nelitovali polovičatosti. Navrhoval bych, aby odbavovací prostor autobusového nádraží byl nadkryt celý a z nástupních můstků měly autobusy možnost odjíždět bez couvání, tedy dopředu na odváděcí komunikaci.

+2/0
17.9.2016 17:06

Z89d16e25ň18k60a 62V86e24s28e70l49á 8549195747460

Asi je tam vidět jenom část toho navrhovaného autobusového nádraží, protože jinak bych řekla, že by mohlo být poddimenzované.

Jinak jsem toho názoru, že si Zlín nová nádraží určitě zaslouží. Jenom si ale říkám, kudy pak bude vést Barumka, až to začnu dělat a přestaví to... ;-)

+4/0
16.9.2016 16:34
Foto

J76a64n 93A41d20l36e79r 2526881926526

Hezký sen. Vzhledem k tomu, co v daném pásmu stojí dnes, přebetonování příliš nevadí.

Možným problémem budou stání autobusů. Kryté před nepohodou mají pouze čumáky, takže nastupující - pokud budou dodržovat současné zvyklosti stání podél autobusu - mohou moknout, stejně tak krmení nákladových prostorů vozidel zavazadly bude vystaveno nepřízni počasí.

+6/0
16.9.2016 15:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.