Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Leo Express jezdí autobusem do Uherského Brodu, zlepšení chystá i Arriva

Obyvatelé Uherského Brodu a okolí se dočkali pohodlnějšího spojení s hlavním městem. Společnost Leo Express spustila autobusovou linku, díky níž se lidé dostanou do Starého Města, kde přestoupí do černo-zlatého vlaku mířícího do Prahy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44a89r75t98i69n 98K98u63b89í55k 9137279366963

Z Banské Bystrice jezdí do Prahy s přestupem v Žilině každou chvíli vlak ZSSK/ČD a.s.do Prahy, z Žiliny do Prahy jezdí plno vlaků vyšší kvality. Z B.Bystrice jezdí i noční přímý vlak do Prahy a zpět- lůžka na úrovni 21.století. Z Uherského Brodu do St.Města jezdí vlak skoro každou hodinu. Vlak na"Vlárské trati" jezdí již od roku 1883! Titulek článku vypadá, že tam dosud nejezdilo nic! Skvělá reklama soukromému dopravci, ale bez ČD a.s. by doprava v ČR vypadala jako v Africe. Soukromníci pouze vyžírají lukrativní trasy. Leo má vlaky na úrovni příměstských vlaků nevhodných pro dálkovou dopravu. Jezdím vlakem docela často, ale poslední dobou si jaksi nevzpomínám, že bych někde seděl na kožence! WC jsou ny vysoké úrovni u všech dopravců, že nestojí baba s hadrem za každým nepořádným cestujícím není vina na ČD a.s., ale úrovně obyvatelstva.

0/0
8.9.2016 13:58

J36a69k58u67b 82S81e33m87e72r49á66d 2247786381631

zajimave, ze vas text dost odporuje komentari nize :-)

0/0
8.9.2016 14:29
Foto

K53r53i68s24t42ý38n56a 55V28a43ň20k40o91v66á 3177870505673

Nějak mi zmizela litanie, tak pro sichr opakuju: jsem nadšená. Jezdily k nám jen předražené hnusné koženkové rychlíky Drah, nebylo na výběr. Zvlášť v neděli večer byly vlaky narvány a dráhy dělají co? Stáhuji pět vagonu rychlíku na dva. Nepohodlne sedačky, smradlave záchody, lidi si stojí na hlavách, děti padají za jízdy pod kola. Hlavně skutečnost, že se plánuje elektrifikace trati, mě těší. A moje oblíbená Arriva pojede častěji. To je sen! Nebudeme už jen vydání na milost a nemilost nas... průvodčích ČD.

0/−1
8.9.2016 13:08
Foto

K63r56i64s93t29ý62n68a 69V56a26ň35k42o54v29á 3707100465113

Já jsem naprosto nadšená! Jezdivám z Olomouce do Uherského Brodu a možností je velice málo. Sice jezdí přímý rychlík Drah několikrát denně, ale Dráhy mě už neskutečně vytáčí. Na trase (Praha -) Olomouc - Luhačovice jezdí rychlíky jen s hnusnými vagóny s koženými sedačkami, smrad, špína, zima a nulový komfort za dlouhé peníze. V rámci možností se snažím jezdit Arrivou, ale ta jede jednou týdně. V neděli se s ní nehodí jet zpět, připomíná seriál Halo, tady Indie. V neděli večer, kdy jsou rychlíky plné, Dráhy rychlíky zkracují tak, že si lidi stávají na hlavách. A obecně jsou Drahy predrazene. Takže jsem nadšená, že se Arriva rozhodla rozšířit služby, že se přidal Leo a že to město poptává.

0/−1
8.9.2016 13:02

R93a67d79k23o 40K34ř71i51v40á30n65e60k 7260553245800

Ach, ti mínusáři. Vůbec jem nevadí, že politik tvrdí, že vlak nejezdí až do Brodu, akoliv přímých spojů do Prahy jezdí několik, o dalších spojích s přestupem nemluvě, že politik neřeší zlepšování systémových služeb veřejné dopravy, ale zastávku autobusu oblíbené firmy v blbém čase jednou denně, kde jistě bude cestou ze Slovenska v pátek a neděli rezervováno dostatek míst pro početné obyvatelstvo na těch pár kiláků do Staráku.

Mínusáři jsou prostě od toho, aby mínusovali.

+1/0
8.9.2016 10:15
Foto

K97r58i34s15t54ý71n81a 39V29a85ň87k89o69v90á 3307160535463

Vlaky do Prahy jezdí, ale jen ČD. Predrazene, nepohodlne, smradlave koženkove vozy.

+1/−2
8.9.2016 13:03

R73a95d76k50o 63K94ř90i27v39á35n60e74k 7250973155880

Významná zpráva. !!

Z jednoho menšího města jezdí každý den v 11.35 (super čas) autobus na nádraží. Světové agentury zpozorněly, jako když vystřelili soudruha Gagarina:-)

"

„Pro cestující je to velká změna. Koupí si jednu jízdenku, sedí v autobuse vybaveném internetovým připojením a nemusí se bát, že při zpoždění vlak ujede,“ pochválil dopravce Kunčar."

Zdroj: http://zlin.idnes.cz/autobusy-a-vlaky-z-prahy-do-uherskeho-brodu-fee-/zlin-zpravy.aspx?c=A160907_2271479_zlin-zpravy_ras

Pan Kunčar má talent pro sebepresentaci a deficit zdravého selského rozumu. Na pár kilometrech do Staráku ten internet moc nevyužiju. A kdyby byla pravda to s tím čekáním, tak 300 lidí z Hradiště, Přerova a Olomouce budou hodinu čekat na vlak, když autobus cestou píchne?

Jinak přímých vlaků bez přestupu jezdí z Brodu do Prahy dost, ale snobové ČD ignorují. Ano, vzor rychlosti a kvality to není, od nového jízdního řádu to bude jinak. Blbý volič na jeden autobus s přestupem a internetem slyší.:-)

+4/−2
7.9.2016 21:17

P11e86t76r 38K57o31n85í50č92e53k 8454802805485

Za prvé nechápu, jak to souvisí s "blbym voličem", když to je soukromý nedotovany dopravce. A za druhé nemusím být snob, abych požadoval rychlost a kvalitu po CD.

+2/−1
8.9.2016 7:58

R98a59d16k78o 81K28ř14i56v94á39n24e36k 7420553775540

S voličem souvisí toto PR regionálního politika.

Tlačit na zvýšení kvality služeb celodenně z Brodu do Prahy jezdících ČD by mělo být v prioritách toho politika nad zajištěním bezvýznamného zastavování jakéhosi busu ze Slovenska, kde možná pár volných míst zbude.

0/0
8.9.2016 8:19

N69i88k84o79l88a43j 38M25a87l51í19k 5354563190581

Větší logiku by to mělo na první ranní a pak od polesního večerního. Takhle jen prostě tam zastaví autobus z Banské Bystrice, takže reálně přímo pro uherskobrodské toho teda neudělal.

Do této oblasti (včetně Otrokovic - Zlína) chybí nějaký noční spoj - aby člověk mohl odjet z Prahy v noci po divadle třeba a nemusela tam přespávat...

+1/−3
7.9.2016 15:33

J45a89n 36V11a67l45o26u85c83h 6542907478230

Otázkou zůstává, kolik % cestujících do Prahy spoj ocení, když tam dojedou odpoledne (a zpět jedou ráno)....

+2/0
7.9.2016 12:25

J30a88k39u71b 48S83e55m95e11r59á64d 2307896891391

tak vzhledem k prestupu na vlak to bude mozna i pod 4 hod

0/0
7.9.2016 14:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.