Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cisternu i vlak už hasiči vyprošťovali, trolejbus ze sloupu tahali prvně

Jak dostat zpátky na zem kloubový trolejbus, jehož přední část ční do několikametrové výšky zaklíněná do sloupu? Hasiči se v úterý odpoledne v Otrokovicích na Zlínsku snažili postupovat co nejšetrněji, aby drahé vozidlo ještě více neponičili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J21a60n 70M83a86c81k 5517762222395

Vy jste se zase kochal, pane doktore?

0/0
1.9.2016 12:01

Z94d52e87n86ě64k 43D10u89f93e54k 2604564828

Já nevěděl, že se trolejbus bojí psů a šplhá na nejbližší sloup a jak rychle.;-D

0/0
1.9.2016 8:43
Foto

J37a92n 12A54d94l83e91r 2966181976976

Ten sloup by měl jít do dopravního musea - ustál ránu bez ohnutí, vyvrátily se základy.

Podobnou zkušenost jsme měli koncem čtyřicátých let na Zálešné - v zahradě nám přistál trolejbus, který se odrazil od sloupu /ten také vydržel/.

Lehce vychýlen, ale statečně držící dráty "náš" sloup vytrval dalších čtyřicet let (možná tam stojí doposud).

0/0
31.8.2016 14:20

K13a22r60e32l 93M72a16r44t38i16n54e33c 6138458636364

Eště pořád není jasná příčina této události ?

A co takhle zkusit si položit otázku, zda se náhodou ten trolejbus něčeho nelekl a tak před tím nevyšplhal na nejbližší sloup?

+2/−1
31.8.2016 7:04

J37a53k24u16b 34S38e33m76e80r42á86d 2667836251301

tak vysetrovatele uz asi tusi, ale neni duvod to troubit do sveta, nez bude vysetrovani uzavreno.... akorat zvedavci s tim maji velky problem

+3/0
31.8.2016 7:21
Foto

P95r54e83m73y14s21l 15K26y86s20e32l49a38k 5135883664909

Pochopil jsem proč se tomu říká housenka... Jen nevím co tam chěla žrát....

+2/0
31.8.2016 8:30

M67a56r48t81i11n 73N68e78v45r78l88a 2177151324297

Včera byla jedna z verzí příčin nehody zdravotní indispozice 56leteho řidiče. Už se těším, až me za 20 let budou vozit řidiči ještě o 10 let starší. ..

+2/−3
31.8.2016 6:55

P17e20t98r 49T39y41č51k31a 6205662149832

Jako ze clovek v 56 ma sedet doma a nic nedelat?

+7/−2
31.8.2016 6:58

V83á10c30l86a24v 51P28o20u45s42t29k32a 3840141372

Kolik vám bude za 20 let?

+2/0
31.8.2016 7:17

M34a31r97t21i63n 89N25e39v38r63l58a 2347481464457

72.

A budu rád ze už budu 8 let v důchodu a nebudu zabírat misto mladším, kteří budou živit rodiny a práci zastanou doufám lépe než já.

+4/−1
31.8.2016 7:24

W81a77l27t88e68r 58D57i63v47i88š 6937862852872

No vidíte, a můj 70letý otec ještě pracuje a do důchodu se mu ani trochu nechce, práci, kterou dělá, má rád, dělá ji dobře a stále má zákazníků tolik, že je musí odmítat. Dělá servis velkých plynových kotlů, hořáků, sušiček (zemědělských), kotelen... Jo, jde mu to pomaleji než dřív (radši vše třikrát kontroluje, ví, že může snáz udělat chybu), drásá ho stále větší byrokratická zátěž, ale do důchodu nechce. Sice má ještě rozestavěnou chalupu, dvakrát do roka jede na dva, tři týdny do světa, ale dobrovolně přestat pracovat nechce. A na důchodce těžce nadává. Tedy na jednu zcela konkrétní skupinu důchodců, říká jim letáková letka. Že než skončit takhle, to si prý radši vleze v kotelně na rošt, kdyby tam byl.

+6/0
31.8.2016 10:22

M86a23r44t11i16n 29N32e98v12r23l67a 2547701654377

Ale, jo, taky mohu vytáhnou ze svého okolí spoustu aktivních seniorů.

Ale neříkejte mi, že se vzrůstajícím věkem neroste pravděpodobnost nemocí a náhlých příhod srdečních a rakovin atd.

Každý infarkt je jednou poprvé a v 95% přijde neohlášen, náhle. Jak chcete potom zrovna u řidičů autobusů, lokomotiv atd. zaručit že se jim něco nestane? Preventivní prohlídka nic neodhalí a ten člověk CHCE pracovat (aby měl ještě jakžtakž slušný výdělek na rozdíl od důchodu) a začne sebe i ostatní přesvědčovat že to přece zvládne, dyť dělá řidiče 30 let atdatd.

To není o tom, že starý řidič URČITĚ zkolabuje a mladý 100% nikoli.

To je o pravděpodobnosti. Chápete ten pojem? A ta prostě roste.

+1/0
31.8.2016 12:18

M88a12r80t74i62n 64J11u43r26e54č79k70a 2823184261761

Infarkt může dostat i třicetiletý člověk. Pokud se bavíme o řidičské profesi, tak si myslím, že každý věk má svá rizika. Mladý sebevědomý řidič může být ještě větším rizikem (a taky podle strategie pojišťoven u pojistek určitě je) než řidič po padesátce. Starší řidič (který se živí řízením) by měl mít zase větší zkušenosti, takže zase může líp zvládnou nenadálou situaci ať už na silnici nebo technického rázu na vozidle, takže z mého pohledu riziko infarktu apod. tímto co do bezpečnosti vyvažuje.

0/0
31.8.2016 20:53

Z13d37e51n24ě29k 57D28o28l24e46ž79a63l 6585434971924

Myslím že v nejlepším případě budete v důchodu jen 7 let a s těmi mladými bych si taky nebyl tak jistý:-) Přes 30 let jsem opravoval obráběcí stroje ve firmě 2km od místa nehody a teď na stará kolena (56) se 3/4 roku učím na brusiče... Mladí strojaři prostě nejsou...

0/0
1.9.2016 12:29

W29a74l45t18e29r 33D31i85v53i96š 6887312452462

Věk není jediné měřítko. Níže vám píšu, jak je v pohodě můj 70letý otec. Na druhé straně jsem byl na pohřbu už dvěma svým kamarádům - jeden umřel v 42, druhý ve 45, oběma selhalo srdce. Známá prodělala ve 35 letech infarkt. Přitom ani jeden z nich nebyl typický nemocný, všichni často sportovali (ta známá sportuje nadále), byli aktivní, neměli nadváhu. Ale některé věci se prostě předvídat nedají.

56 let dnes není nijak vysoký věk, to jsou lidé ještě plně aktivní, většinou bez větších zdravotních problémů (drobnosti nepočítám, je jasný, že se sem tam něco objeví).

+2/0
31.8.2016 10:27

M23a82r34t19i40n 12N55e46v79r70l83a 2657371824107

Pravděpodobnost, pravděpodobnost... Ne že starý URČITĚ zkolabuje a mladý NIKOLI. Jen ta pravděpodobnost a riziko s věkem rostou.

+1/0
31.8.2016 12:27

R51a98d27e61k 59P95a47s10t95o53r 3816505976263

TATRA to opět zachránila :-)

+1/0
31.8.2016 6:27

P39e35t81r 81R10e63m55e54š 5271415512

Všechno je jednou poprvé :-). Tak hlavně že to nedopadlo hůř.

+3/0
31.8.2016 5:25

K55a49r13e61l 51N90e50d31o43p54i79l 7368716499974

Jsem nevedel, ze trolejbus dokaze splhat po sloupech jako drevokocur.

0/0
31.8.2016 1:21

M22i85r79e37k 89P14r38a16ž54s87k11ý 7653732370559

Opravdu jste tady napsal velké "moudro". :-/

+2/−1
31.8.2016 1:36

T33o66m74á16š 20K91o85t58í14k 9136593163526

Koukám tady mají všichni krátkou paměť, včetně redakce ;-D

http://praha.idnes.cz/metro.aspx?c=A141216_145801_metro-extra_row

+7/0
31.8.2016 2:24
Foto

P46a13v62e42l 83P86o76k74o26r37n37ý 2236484930252

Asi vepředu trolejbusy dost lehké, že umí "vyšplhat" na sloup.

0/0
31.8.2016 6:39

V59í84t 27B22r75z19o86b14o30h61a57t21ý 7630802763761

hlavně mají náhon na zadní kola až za kloubem, tudíž ve zlínském případě, vlastně zadní část tu přední na sloup vytlačila

+3/0
31.8.2016 9:48
Foto

P82a60v90e13l 90P55o27k77o95r62n38ý 2956394610662

Aha, dík.

0/0
31.8.2016 9:52

O25l75d36ř72i86c89h 83Š95t65ě42p81á11n83e71k 7332946976484

Tako pokud máte na mysli nehodu z roku 1939 , obávám se , že tu si opravdu už málokdo pamatuje.;-D

+3/0
31.8.2016 7:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.