Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Liják pravidelně ochromí dopravu ve Zlíně, situace se jen tak nezlepší

Nedělní prudké deště otevřely otázku, zda je nutné, aby při lijácích bylo zaplavené centrum Zlína. Pod vodou byla opět část třídy Tomáše Bati, Gahurovy ulice i podjezd pod železničním mostem v Dlouhé ulici, takže stál veškerý provoz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M96i65r52o33s41l95a75v 92S21u12r35m62a90ř 7656299790842

Teda ty trolejbusy se s tím nemažou ;-D

0/0
3.8.2016 13:05

K57a73r31e72l 71C25h98r69a76s68t78i97n47a 4563574220445

Zase jen nemastné, neslané přešlapování ve stylu sliby nic nepokazíš. Ve Zlíně se ví o problémech roky, ale nic se neděje, tak je to u nás se vším. Když se nakonec něco rozumného prosadí (např. KUC), řve půl Zlína jak smyslů zbavená ! Chceme jen podřimovat na chvostu dynamických měst ? Totéž D49, aquapark, vlakové nádraží, neschopnost prosadit železniční dopravu tratí Brno - Zlín - Žilina... stále jen čekáme, až se stane zázrak ! Že štěstí se musí chodit vstříc, se odchodem Baťů z povědomí úřadů i řady lidí vytratilo.

+6/0
2.8.2016 17:49

R84a59d67e41k 35Č34e13r20v17e28n15k80a 5704641384732

to Brno-Zlín-Žilina je vtip rokuR^;-D

+2/0
2.8.2016 20:38

V25e37r84o97n86i34k49a 52M62a64r37t95í94n73k54o76v50á 1553793690

Tu železniční trať kraj označil za nepotřebnou, takže nejde o neschopnost ale prostě na to kašlou a nechtějí ji - což značí nízký intelekt ale co už naděláme... ;-D

+3/0
2.8.2016 20:42

K21a53r31e48l 27C62h63r95a92s87t15i14n50a 4333324290725

Pane Radku, proč se v médiích prezentujete jako neinformovaný ignorant? Zkuste si o tom něco nastudovat, abyste byl aspoň jakž takž v obraze. Jinak nic ve zlém.

0/0
2.8.2016 21:12

K23a57r59e19l 24C77h70r96a17s24t43i73n37a 4403254830675

Paní Veroniko, pokud máte pravdu, je tragédie, že na KÚ máme hrobaře Zlína. Město bez dálnic a živé železnice má omezený rozvoj. Něco o Vaší informaci vím, ale jak vidno, ne dost. Z vlastního zájmu jsem tuto věc konzultoval s odborníkem, jehož jméno si však nechám pro sebe a on se vyjádřil, že ten, kdo takto rozhodl, je sabotér, neboť zkušení projektanti dokážou takový problém poměrně snadno vyřešit. Jestliže Jan Baťa se do toho pustil, je to důkaz, že předvídal a věděl, co se musí udělat, aby Zlín nezůstal bokem.

0/0
2.8.2016 21:25

A62n70t15o45n80í33n 70Z53e59l74i58n32k55a 5714518355140

D49 dokáže z 8% tranzitu městem odvést cca 2%. Dalších 62% vnější dopravy /která začíná a končí ve Zlíně/ potřebuje bezodkladně rychlý obchvat se sjezdy západ, východ a centrum. Celkem tedy 70% zlínské dopravy se ve Zlíně motá zbytečně. No a jako bonus máte to, co ve Vsetíně před 50 lety: přeložku státní silnice ze středu města.

A proč bezodkladně? Podle nového generelu města dopravní skelet města nesnese žádný dopravní nárust, který ročně činí cca2% !!!

Železnice do Žiliny? Proč ne, ale určitě NE ve stávajíci dislokaci.

+3/0
2.8.2016 22:02

A36n96t29o59n96í75n 60Z50e20l48i30n32k64a 5564898295810

Toto je nejdůležitější plus, jaké jsem kdy získal. Děkuji.

+1/0
3.8.2016 7:07

R70o60m23a36n 42Š34e88n65k64e12ř21í74k 1602525914479

jo, konecne uvadite spravne fakta a ne konspiracni bajky :-) Jinak k te prelozce ve Vsetine, haha, uz jste se ptal Vsetinaku, kdo ji pouziva? Kdo ze sychrovaku jedouci od Zlina, si zajede pres "prelozku" a sjede na druhem konci Vsetina a pak se vraci na Sychrov treba? Odpoved zni: nikdo (dva sychrovaci vedle me sedi v kancelari...) Stejne vsichni stredem pres kruhace k rece a nahoru domu. Problemem Zlina je, ze i kdyby nekdo mavnul kouzelnym proutkem a postavil D49 (jejiz vyznam neni jako obchvat Zlina, ale to chce videt i v jinych makro-mikro ekonomickych a jinych spektrech a prilezitostech) a i tu vasi hopsa strasse po kopcich na jihu, tak ji stejne nikdo nepouzije. Nevim jak vy to vidite ...ale podle me 3/4 vnitrni dopravy (z tech 62%) se pohybuje ve smeru stred - sever. sever-sever. sever-stred a jinak a tyhle lidi proste nedonutite prejet na protejsi kopec pres udoli... Tedy z JS na Otrokovice z JS na cepkov, z JS na priluky (nemocnici...atd) z Cepkova jinam atd... jinak receno vetsina vyznamnych lokalit kde se koncentruje vnitrni doprava/tranzit je na severu. A jak rikam, nevim, jak byste me donutil, kdybych jel z JS nebo z cepkova a potreboval se dostat k nemocnici, nebo na Otrokovice ze nejak pouziju Vasi lesni prelozku...ani omylem!! Nez bych na ni najel, a sjel z ni na nejakem vychod/zapad sjezdu nejlepe 3 km dale nez cilovy bod tak bych se klickami i pres 10 semaforu dostal tam kam chci :-) Takze podle mych zkusenosti z jinych evropskych mest, po zazracnem postaveni D49 a i Vasi prosazovane prelozky by to bylo asi takto tranzit se plus minus rozdeli na D49/prelozku (takze tak 4% a 4%) a pak z tech 62% pouzije vasi prelozku tak dalsi max 5-10% vnitrniho tranzitu :-) suma sumarum, nikam se v podstate nepohnem :-) to bude 4% D49, 14% prelozka a 52% vnitrek. Ale to je ma vize,jak jsem videl v rade evropskych mest, kde postavili prelozky, obchvaty, obchvaty obchvatu, propojky obchvatu a pak rezignovali a zkapacitnili stredove prupichy a problem vyresen :-)

0/0
3.8.2016 9:33

A33n14t27o64n17í65n 94Z54e94l69i84n49k31a 5934278675120

Taková zemákovice se Vám, pane odborníku, Karle ještě nepovedla. O vnitřní dopravě, která činí 30% vůbec nebyla řeč!!!

0/0
3.8.2016 20:10

R73o10m89a22n 77Š93e72n39k93e41ř72í48k 1752595944379

Prášek už byl? Jaký Karel? Uff mate pravdu, nepřelouskal jsem správně Vaši šifru a přehodil vnitřní a vnější: Vaše definici jsme letmo proletěl a byla to chyba - vnější doprava, která začíná a končí ve Zlíně je více než dvouvýznamová, a matoucí :-) Jinak to ale na zbytku moc nemění - maximálně se prohodí čísla. A jestli zemákovicí nazýváte zkušenosti dvou vsetíňáků co sedí vedle mě... No jo, ale já to chápu, moc se Vám to nehodí se ohánět furt Vsetínem, když mi Vsetíňáci potvrdí, že to tam nikdo nepoužívá. jinak zemákovící jsou samozřejmě mé zkušenosti z evropských měst, data od fy cross, která snímá unikátní bluetooth mac adresy z aut, které říkají, že většína dopravy je střed - sever, sever - střed, a dále distribuce na východ a západ kdy většina provozu které zatěžuje centrum, jde ze severní strany středu města, tak je Vám přeložka s e sjezdem na jihu k ničemu... Jak vyřešíte ten sjezd střed? sice by se ulevilo 4-proudové t. Bati v úseku od divadla k nemocnici a od 21. budovy možná po Terno v malenovicích, ale střed Vám zkolabuje, bo budete muset všechnu dopravu která se steče do středu od přeložky na jihu stejně předistribuovat na druhou stranu města (severní), kde jsou místa, kam lidi jedou... Odpovězte mi na otázku, jak mě jako vizovjáka donutíte, když pojedu třeba z centra na čepkov na nákup a apak domů, nebo z JS, nebo někde od zlatého jabka, že mám se přemlátit napříč údolím na nějaký sjezd střed a pak frčet na sjezd východ a napojit se na 1/49? Za tu dobu si to prokličkuju středem (vodní - T Bati) nebo klidně postojim na 2 semaforech. Když budu jako obyvatel JS chtít jet na Otrokovice, Vizovice? Kama pojedu? Budu se cpát přes střed města na nějaký exit střed a stopouat na jih do kopců? Nebo si to vezmu hezky zadem (rybníky) a nebo naopak snad co nejdříve přes obchvat zálešné a hurá na vizůvky? To co Vám tady říkám už x let - nápad dobrý, umístění na jihu mimo realitu a skutečné potřeby.

0/0
4.8.2016 12:11

A84n41t52o72n64í73n 14Z64e68l41i71n48k48a 5444698845520

Jestliže popíráte všude ve světě zavedený systém, čuráte proti větru. Městu Vsetín slouží obchvat hlavně k odvedení tranzitu, to jste nepochopil???? Vy průpichu!! Jak to, že si ten průpich neponechali?

0/0
4.8.2016 12:35

P71a85v51e11l 34R55o19c53h34o23v33a32n15s28k20ý 6880227450622

Zlín hlavní město!!! 8-o Postavte nám koridor, dálnice, letiště, metro, novou kanalizaci,....nechcete Zlín třeba zbourat a postavit ho celý znova? A nejlépe ještě vše v jednom roce....lidi trochu rozum! Myslím, že aktuálně se pro krajské město Zlín dělá až moc věcí a ostatní podobně velká města můžou závidět. Ano, je to dáno zanedbáváním v posledních desítkách let, ale přece nemůžete mít vše (případně ne najednou) !?:-/8-o

0/0
3.8.2016 8:45

P36a59v85e43l 28R39o59c80h42o63v22a60n58s36k97ý 6170207570332

A o myšlence nové železnice Brno - Zlín - Žilina by se nemělo mluvit ani na úrovni podobného projektu jako je D-O-L ;-O8-o;-€ úplná hloupost

0/0
3.8.2016 8:51
Foto

J85a55n 75A81d18l86e29r 2446621616446

Pod "rozumným KUC" myslíte ten výplod ondrovštiny, který nejen zničil vyváženost Gahurova prospektu, ale v úspěšném roce stojí 17 milionů a vynáší čtrnáct? A to tam nemají zahrnuty odpisy (ty vylučují dotace, na které se ale skládáme všichni).

KUC je statický, trvale prodělečný pomník velikáštví, podobně jako koupaliště na JS. Stačí základní školní počty, oproštěné od propagandy.

0/0
3.8.2016 14:15

A18n24t47o45n84í85n 75Z40e76l17i49n24k92a 5884338705740

Město roste a páteřní síť je stále stejná. Pan Ing. Karel Říha má pravdu. Baťovská kanalizační síť byla dělená na splašky a dešťovku. Proto nás to vyplavuje a bude vyplavovat přesně jako ty potkany! Za prohlídku stojí trosky záchytného systému povrchové vody nad Letnou.

+2/0
2.8.2016 17:49

V62í61t 63B76r48z79o85b96o60h77a76t55ý 7970942963281

Kde jsou ty trosky? a jak ten systém fungoval?

+2/0
2.8.2016 19:09

A96n54t97o22n23í50n 21Z41e78l80i26n46k40a 5814918845250

Můžete začít nad Letnou u odbočky k Černému medvědovi. Směrem na západ. V lese, těsně nad domky je patrný sběrný kanál. Nad rozpadlým agitačním střediskem bylo vybetonována sběrná jímka. Znám to v místě u 91. budovy, kde povrchově vedené dešťové vody podešly třídu Úderníků. Nevzpomínám si, že by na celé tehdejší Lípové ulici byla jediná silniční vpusť.

+1/0
2.8.2016 21:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.