Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Seniorka nestihla vystoupit z vlaku, při rozjíždění z něj vypadla

Při vystupování z vlaku na Kroměřížsku se zranila třiasedmdesátiletá žena. Vypadla ze dveří, které při odjezdu ze zastávky nebyly uzamčené. Případ prověřují policisté i Drážní inspekce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F62r81a45n82t37i70š47e64k 56K72l97í88m35a 2283498634514

Neřekl jí průvodčí ať kouká vypadnout?

0/0
26.7.2016 4:03

V16á58c29l29a92v 31S63ý29k51o26r57a 6402590807520

Ježišmarja, Helenko, zastav! Mušim k doktorovi, mám zlámanou nohu, nemůžu udělat ani krok.

Nejde to teta, máme fakt zpoždění, no.

Čert tě vem, můro! Já bych se už nejradši na to vyprdla!

+2/0
25.7.2016 22:23

P60e33t96r 91B28á85č23a 8285126635435

Zatocila hlava, jasne...

+1/−9
25.7.2016 19:40

P39a85v64l19a 28H46r25a33d74i47l62o76v69a 3607801621854

U nas delali podchody az v poslednich letech. Nechapu, ze pri te prilezitosti nenavysili nastupiste, aby se do vlaku nelezlo. Pritom nastupiste pri staveni podchodu staveli, pred tim se nastupovalo v podstate z pole, zadne betonove nastupiste. No co, duvod to za par let navysovat, dalsi vyluky, dalsi prachy pro vsechny:-/

0/0
25.7.2016 19:07

P54a88v33l96a 90H54r37a12d30i57l44o65v92a 3407261641594

To byla reakce....zase to neradi.

0/0
25.7.2016 19:14
Foto

J90i77ř64í 41D96v20o25ř36á16k 5155969560378

Tak třeba u "popelářských vozů , BOM , svoz domovního odpadu , .... .je již několik desítek let uzákoněno , " V případě , že jsou zadní stupačky " dole " to znamená , že je možnost ,že na nich stojí obsluha , maximální rychlost pro jízdu vpřed je 30 km/h a neexistuje možnost couvání .

0/0
25.7.2016 18:48

J41o46s32e37f 72Z23a39h46á47l40k36a 4173969888796

Šlo o zastávku, vlak tam tedy asi moc nemeškal. Paní se musela přesunout přes celý vagón na opačnou stranu. To měl mladej dost času vystoupit, zabouchnout a průvodčí písknout odjezd. A zbytek je o umíněnosti.

0/0
25.7.2016 18:36
Foto

J66i81ř16í 46D22v19o68ř13á96k 5545579770188

V letech 1985 - 1989 jsem celkem pravidelně jezdil trasu Velké Meziříčí - Křižanov -Žďár nad Sázavou , přestup v Křižanově . Prakticky nikdo si nedovolil jít v Křižanově přes koleje .Všichni chodili podchodem .Pokud někdo šel přes koleje , okamžitě se ozval drážní rozhlas a k dotyčnému přiběhl zaměstnanec ČSD a dostal pokutu . Tu samou trasu jsem jel letos někdy kolem Velikonoc .A byl jsem jediný , který šel podchodem .

+6/0
25.7.2016 18:31

M69i84c49h39a55l 92K25o96z42d64e67r13k34a 4230535461

Blbost, renovace stačí.

Mezi Štrasburkem a Mulhouse lítají 200 km/h s vagóny z přelomu 70 a 80 let. A i nějakých patnáct let po renovaci je to to nejpohodlnější do čeho se dá na Fr. železnici nasednout. (až po TGV samozřejmě)

Novější vlaky ani nemívají míň poruch. (nefunkční klimatizace, vibrující panely, odklopené stolky...)

Ale moc dlouho to už asi nevydrží. Nízkopodlažní vlaky urychlují výstup/nástup, jsou lehčí a mají menší spotřebu. Na cestě jsou ale pohodlnější ty staré.

0/0
25.7.2016 18:23

P33e98t31r 44A68n33g97e60r 9444279712431

Když za jízdy vyskakujete z vlaku, musíte proti směru jízdy!

0/0
25.7.2016 18:22

V35ě82r25a 44B30e75n61o90v95á 9619140723

Ale nesmí vám být 72 let

+1/0
25.7.2016 18:47
Foto

J34i26ř48í 42D86v95o24ř65á67k 5305579560738

Ani tři roky .

0/0
25.7.2016 18:50

T11o60m50á78š 20K74u52c63h16a81ř 3527671148461

Nechápu, jak může být vůbec možná kombinace vlak v pohybu a otevřené dveře..

Prostě vlak se nezmí rozjet, dokud jsou nějaké dveře otevřené a dveře nesmí jít otevřít, když je vlak v pohybu. To by snad v 21 steletí neměl být takový problém vyřešit ani u starších vozů, ne?

+1/0
25.7.2016 18:21

Z90d55e42n70ě94k 57G60l43a17s 7598288568315

Tchýně profrčela jednu zastávku na stupačce, nestihla vystoupit.

+1/0
25.7.2016 18:26

T57o76m66á61š 66K87u55c73h11a50ř 3277501398301

Tchýně, to je jiná, tam je to v pořádku. ;-)

+6/0
25.7.2016 18:31

T29o27m44á94š 73T81á58b32o20r35s59k62ý 2974231663532

ano, ucelena jednotka se nerozjede, tam spolu vse komunikuje.... ale vlak sestaven z ruznych vagonu navic s loko starou 30 (treba) nic takoveho nema... proto se to resi blokaci dveri pri rychlosti 4-5km/h... navic pani musela slyset hvizd od vlakove cety, kdyz je blba hlava... trpi cele telo...

0/0
25.7.2016 20:07

V89í60t62ě53z94s85l49a29v 84K79l57o72z89í14k 3241299654377

Paní zariskovala a nevyplatilo se to, pokud se vlak rozjížděl, měla být v klidu a raději přejet. Svůj díl viny má i vystupující před ní. Vlaková četa sleduje odjezd vlaku, pochybuji že kdyby vystupující dal najevo že ještě někdo vystupuje že by se vlak dále rozjížděl. Vidím to na risk staré paní.

+2/−8
25.7.2016 18:13
Foto

J41i26ř71í 63D53v74o71ř34á65k 5405129140898

Pokud jsou dveře otevřené , vystupuji . Další věci má ohlídat provozovatel .

+9/−1
25.7.2016 18:16

V42á17c56l59a66v 86S84ý34k42o77r24a 6192930347850

Když budou otevřené při 100km rychlosti, vystupujete také. Kurnik, kde je zdravý rozum? Nebo jsou snad už všichni nesvéprávní? Jestli jo, potřebují opatrovníka.

+1/0
26.7.2016 6:48
Foto

J42i15ř20í 39D96v70o80ř50á80k 5365169870808

Menšina lidí asi pochopila , že píši o stojícím vlaku . Většina volí Zemana.

0/0
26.7.2016 19:08

J70i30ř18í 27K80o89c25u64r43e54k 6575414795128

Hlavní vina jsou zablokované dveře, když zablokované být nemají. Dveře mají fungovat a ne, že se přes ně v lepším případě nalepí kus papíru, v horším případě jen kus izolačky.

+2/−3
25.7.2016 18:22

J98i48ř57í 53K59o49c84u91r59e29k 6715174285618

Paní měla štěstí, že to dopadlo jenom takto. Přeju brzké uzdravení. Jiná zastávka v témže kraji ... smrťák. Taky kvůli nefukčním dveřím, paní také přecházela k jiným, kterými téměř stihla vystoupit.

0/0
25.7.2016 18:12

J65i75ř32í 59F98o14g63e22l 2680961386142

Když nejsou funkční dveře, tak by především měl průvodčí či vlakvedouci cestující pravidelně informovat.

+3/0
25.7.2016 17:50

N19i30k98o60l62a96j 26M67a81l12í33k 5814563480941

A lidé umět číst, když tam ta cedulka byla...

Pokud tam není, většinou ani vlakvedoucí o tom neví.

+1/−4
25.7.2016 17:51

Z78d69e88ň54k73a 70V63e98s67e32l97á 8429755487860

Číst uměla, když šla k jiným dveřím. Jenže vagon je obvykle docela dlouhý, paní se už mohla hůř pohybovat. Takže jí mohlo nějakou tu chvíli zabrat, než přešla k jiným dveřím a začala vystupovat. A pokud vím, tak je povinnost vlakového personálu se před vypravením vlaku přesvědčit, že nikdo nenastupuje ani nevystupuje. A až pak dát pokyn k odjezdu.

+5/0
25.7.2016 18:24

P79e60t25r 54A40s64c91h98e66n74b89r59e79n63n51e50r 6135593182831

Jak z filmu:

"Nezastavujeme, máme zpoždění..."

+5/−1
25.7.2016 17:22

V51á78c51l64a42v 55Š31t41ě38p64á64n50e29k 5937319724661

Jelikož jezdím vlakem velmi často tak vím, jak je to s vystupováním seniorů. Vlak se zastaví, seniorka se začne teprve zvedat z místa, k tomu za sebou táhne 10ti kilovou tašku na kolečkách, přijde ke dveřím, teď neví jak se to otevírá, kde se to mačká... pak jí to nejde otevřít a když už se to všechno podaří tak průvodčí, zcela logicky začne pískat, protože si myslí, že uz nikdo nevystoupí. Chápu seniory ale nelze tyto problémy svalovat na průvodčí, protože ti to ohlídat nemohou.

+13/−15
25.7.2016 16:50

P17a40v85l69a 31H79r82a20d83i44l25o80v93a 3817661631444

Tak ja vidam spis opak, ze se duchodce zvedaji nejdriv se vsech. Ale to je jedno. Nejvetsim problemem pri vystupech/nastupech jsou dvere metr nad nastupistem, z kterych slezate po strmych uzkych schudcich. To ma nekdy co delat i mlady clovek, pokud treba tahne tezky kufr. Nastupiste by mela byt v urovni podlahy vlaku.

+26/−2
25.7.2016 16:54

Z10d18e59ň21k84a 42K60a70z12d19o48v40á 6842415783

JJ, v neděli jsem jela vlakem z Písku do Plzně. Přestup v Ražicích je neskutečný!!! Starší lidi nemohou do vlaku (totéž i z vlaku) nastoupit, téměř šplhají po schůdcích po čtyřech. My jsme jednu paní rvali do vagonu způsobem - za ruce někdo z vagonu a zdola za zadek z nástupiště nahoru do vagonu. prostě děs. I já mám problém udělat tak dlouhý krok vysoko na schůdky . Ty jsou navíc úzké a nedejbože, aby měl člověk jakékoliv zavazadlo. Přestup v Ražicích z rychlíku je také smrtelná kombinace. Zlatý Regiojet s nízkopodlažním vagonem!

0/0
25.7.2016 21:51

V97a80c57l71a80v 32H71a85j25e56k 3696819839

On má regiojet nějaké nízkopodlažní vagóny?? Jsem na trati Praha-Ova nějak nevšiml

0/0
26.7.2016 8:08

K64a59r31e63l 16Ř89e32h96á34č98e29k 9692440781972

Regiojet a nízkopodlažní vagón, vy už jste dobře zpracovaná mediální masáží. Samozřejmě, že regiojet nemá žádný nízkopodlažní vagón, má vagóny stejné stavby jako ČD.

0/0
26.7.2016 8:21

P12e45t96r 92L39a88n65g62e52r 6455775880232

Také mám opačnou zkušenost - senioři se řadí u dveří jako první. Problém mají spíše s otevřením dveří, ale upřímně, někdy to jde skutečně těžko - dost často mne žádají o otevření. O úzkých nášlapech na těsném, strmém schodišti vysoko nad nástupištěm nemluvě.

Každý z nás bude jednou v seniorském věku.

+29/0
25.7.2016 17:03

P56a45v24l41a 37H64r75a35d19i24l76o21v30a 3797731811374

Presne. Navic ty schudky neuveritelne zdrzuji. Predstavte si, ze byste vysel rovnou nohou na nastupiste. To by se nekolika nasobne vystup/nastup zrychlil.

Ja si pamatuju, ze kdyz byla dcera mala, k tomu treba kufr, tak nastup i vystup byl fakt stres. Nic nezapomenout, stihnout sundat sebe, kufr, dite......

+6/−1
25.7.2016 17:07

J12i46ř52í 72K82o79c58u76r52e93k 6985954785288

Nápodobně, vlak se rozjezde, staří lidé jdou ke dveřím, aby "to stihli do příští zastávky". Problémy s klouby se nevyhýbají ani štíhlým.

V tomhle jsou nízkopodlažní vlaky u vysokých nástupišť super. Prostě překročíte mezeru, žádná horská pasáž. A s tím, jak roste průměrný věk dožití bude přibývat lidí, kteří už nejsou jako zamlada.

+1/0
25.7.2016 18:20

V38l11a18d50a 88M84u86s42i79l 9130726918303

Delate ten púruvodcim advokata

0/0
25.7.2016 18:07

K30a80r18e19l 90Z80e24m43a41n 8456506721649

Stačí, aby konečně dráhy daly do šrotu takové historické vagony a VŠECHNY!

+8/−9
25.7.2016 16:44

M64a64r83t69i76n 39V40o95t48a20v21a 6388838961505

A s čím budou jezdit? Dokážete si představit, kolik by stála taková obnova parku? To je jako kdybyste prohlásil, že zakážete všechny autobusy, které nemají bezpečnostní pásy - ty se taky dřívě běžně vůbec nepoužívaly (jako blokování dveří za jízdy).

+3/0
25.7.2016 17:06

K69a66r49e98l 90Z58e38m94a43n 8836176241649

A ona se ta obnova za 27 let od revoluce nedalo stihnout a ufinancovat? Čím jezdí na Západě?

+2/−2
25.7.2016 17:20

T84o95m 64J67u77r33e29č31k57a 6195362435615

Jakto, že vysokopodlažní vlaky i autobusy jezdí i v takovém Německu a Švýcarsku naprosto běžně? ;-)

+3/0
25.7.2016 17:27

J34i81r70i 96J79a17v83u72r73e74k 7956502812166

Tohle dělají i nové vagony. Blokace je závislá na rychlosti jízdy.

0/0
25.7.2016 17:15

V35l69a50d85a 68M24u74s21i51l 9540526608593

Ad úpan Javurek...

̈ To je teda sila

0/0
25.7.2016 18:08

V76a28c21l56a23v 65P38e33r56o33u45t14k98a 6408907204311

zlatej vagon,kde si můži otevřít okno.

+1/0
25.7.2016 17:22

K68r27y95š27t93o61f 17L33a66n29í85k 1239390255545

jj, dnes z Prahy do Plzne, vozy bez klimatizace, zavrena okna, az pruvodci nam ukazal jak je otevrit, tahem za prave madlo za pouziti velmi hrube sily, chvili to vypadalo, za to madlo utrhne.

0/0
25.7.2016 18:32
Foto

J28i56ř16í 53D61v27o82ř84á52k 5815779450148

Nezapomenu na rok asi 1987 , byl jsem vyhozen z internátu , a dojížděl jsem na praxi. Nástup na Žďasu 6.00 . Odjezd vlaku z V.M. 4.35 . Starý vagón , dřevěné sedačky , uprostřed vagónu kamínka . Nástup , proroštování , nasypat uhlí ,v pohodě si zapálit , natáhnout nohy ke kamínkům . ...

0/0
25.7.2016 18:57

M81a68r82t82i10n 29V85o34t64a42v81a 6668148331555

Je otázka, jak přesně se to seběhlo. Pokud průvodčí / vlakvedoucí dal příkaz k odjezdu, tak pak logicky musí nastoupit. Pokud poté někdo otevře dveře mezi tím, než se vlak rozjede na rychlost, při které se již dveře zablokují, tak se klidně toto mohlo stát aniž by vlak měl jakoukoliv poruchu.

+5/0
25.7.2016 16:39
Foto

J45i51ř20í 26D17v90o84ř52á33k 5475589140858

Možná druhý případ za dva dny ? Někde bude asi chyba . Mám pocit , že blokace a případná signalizace nezavřených dveří není technicky ani finančně neřešitelný problém .

0/0
25.7.2016 16:34

V52a44c25l25a12v 51P96e45r12o22u20t39k29a 6638237344861

krásně ty sitace spojujete...až no to,že podrobnosti u tho děcka se dosud neví a tady paní vystupovala v době ,kdy vlak se již rozjíždel. Bordel je vtom,že tam byly nefunkční dveře.

0/0
25.7.2016 17:25
Foto

J56i92ř36í 48D11v71o61ř37á22k 5955269580458

Vlakem pár let nejezdím . Ale nevěřím tomu , že si tříleté dítě dokáže samo otevřít dveře .Mimo jiné ty dveře byly funkční , protože se otevřely , zůstaly otevřené .Co nefungovalo , bylo zabezpečení , signalizace. V obou případech.

0/0
25.7.2016 18:14

V50a25c10l91a22v 97P66e50r12o81u57t98k48a 6968167774711

http://pvnovinky.cz/krimi/33571-dite-vypadlo-z-okna-vlaku-sdelil-mluvci-drazni-inspekce

0/0
25.7.2016 20:18

K31r38y98š59t12o20f 58L93a51n72í63k 1879880545805

financne je zrejme vyhodnejsi pojistka a odskodneni.

0/0
25.7.2016 18:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.