- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A nebylo by levnější kdyby si vážené kaštanstvo přestoupilo?
To jste tam pro ilustraci mohli dát rovnou fotku něčeho pořádně sešrotovanýho, tohle je jen "trochu škráblý." Na internetu je fotek asi málo, že tam nějakej trouba musí dát tuhle.
Autor píše o zrychlení a jako ilustrační fotografie slouží snímek vykolejené a nabourané lokomotivy?Idnesko dnes zase perlí :-D
Ještě žádná trať po modernizaci nebo elektrifikaci výrazněji nezrychlily!
To jsou jenom řeči před získáváním peněz a v rámci odůvodňování dotací.
To jste ale uvedl jen dva případy, kdy tomu tak není (první navíc jen dočasně, protože to není ještě hotové celé). Já bych mohl uvést spousty jiných, kde naopak k podstatnému snížení jízdních dob došlo (Praha-Brno, Ústí-Cheb, Praha-ČB, Praha-Ostrava, atd. ...)
Jedná se o tuhle trať. http://www.zelpage.cz/news_n/nesovice.jpg
Na fotografii vidíte moderní motorový vůz československé výroby s osvědčenými přípojnými vozy. Na trati dále jezdí modernizované motrové vozy řady 854, ne starší 15 let. Žádný bazarový šrot z neměcka, jako je třeba Desiro.
Redakce vážně jede. Na internetu jsou tisice fotek zeleznic a oni tam daji rozflakany "eso". Bravo, tleskam a jdu blejt.
V článku se píše, že díky elektrifikaci získá Zlín lepší spojení i do Kroměříže. Jenomže úsek Hulín-Kroměříž elektrifikovaný není, a ani se s tím v dohledné době asi nepočítá, což je ale škoda. Modernizace a elektrifikace této trati (Hulín-Kroměříž-Kojetín) by Zlínu hodně pomohla pro trasování vlaků do Brna právě tudy (Zlín-Otrokovice po modernizaci 120km/h, Otrokovice-Hulín nyní 160km/h, Hulín-Kojetín po modernizaci 120km/h, Kojetín-Brno po modernizaci 200km/h.
Dokud nebudou aspoň z Nezamyslic do Blažovic dvě koleje, tak se tam ty přímé vlaky Brno-Zlín prostě nevejdou. Leda by rychlík čekal v každé stanici na křižování. Pak by cestovní doba Brno-Vyškov vyšla na 2,5 hodiny. Autobus jede 90 minut.
Opravdu se ta ilustrační fotografie k tématu článku hodí?