Diskuze

Slovácké tratě zrychlí. Po elektrifikaci přibude spojů s Prahou

Stát plánuje elektrifikaci železničních tratí ze Starého Města přes Uherské Hradiště do Luhačovic, Bojkovic a Veselí nad Moravou. Cestování vlakem bude rychlejší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A nebylo by levnější kdyby si vážené kaštanstvo přestoupilo?

0 0
možnosti

To jste tam pro ilustraci mohli dát rovnou fotku něčeho pořádně sešrotovanýho, tohle je jen "trochu škráblý." ;-D Na internetu je fotek asi málo, že tam nějakej trouba musí dát tuhle.

2 0
možnosti

Autor píše o zrychlení a jako ilustrační fotografie slouží snímek vykolejené a nabourané lokomotivy?Idnesko dnes zase perlí :-D

8 0
možnosti

To jste ale uvedl jen dva případy, kdy tomu tak není (první navíc jen dočasně, protože to není ještě hotové celé). Já bych mohl uvést spousty jiných, kde naopak k podstatnému snížení jízdních dob došlo (Praha-Brno, Ústí-Cheb, Praha-ČB, Praha-Ostrava, atd. ...)

6 0
možnosti

Jedná se o tuhle trať. http://www.zelpage.cz/news_n/nesovice.jpg

Na fotografii vidíte moderní motorový vůz československé výroby s osvědčenými přípojnými vozy. Na trati dále jezdí modernizované motrové vozy řady 854, ne starší 15 let. Žádný bazarový šrot z neměcka, jako je třeba Desiro.

1 0
možnosti

P91e59t65r 78Č30e50c90h

23. 7. 2016 16:29

Redakce vážně jede. Na internetu jsou tisice fotek zeleznic a oni tam daji rozflakany "eso". Bravo, tleskam a jdu blejt.

3 0
možnosti

V článku se píše, že díky elektrifikaci získá Zlín lepší spojení i do Kroměříže. Jenomže úsek Hulín-Kroměříž elektrifikovaný není, a ani se s tím v dohledné době asi nepočítá, což je ale škoda. Modernizace a elektrifikace této trati (Hulín-Kroměříž-Kojetín) by Zlínu hodně pomohla pro trasování vlaků do Brna právě tudy (Zlín-Otrokovice po modernizaci 120km/h, Otrokovice-Hulín nyní 160km/h, Hulín-Kojetín po modernizaci 120km/h, Kojetín-Brno po modernizaci 200km/h.

3 0
možnosti

Dokud nebudou aspoň z Nezamyslic do Blažovic dvě koleje, tak se tam ty přímé vlaky Brno-Zlín prostě nevejdou. Leda by rychlík čekal v každé stanici na křižování. Pak by cestovní doba Brno-Vyškov vyšla na 2,5 hodiny. Autobus jede 90 minut.

0 0
možnosti

Opravdu se ta ilustrační fotografie k tématu článku hodí?

8 0
možnosti

F22e25l10i73x 51M79e39d27e29k

23. 7. 2016 15:51

Taky by mě to zajímalo!

1 0
možnosti