Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slovácké tratě zrychlí. Po elektrifikaci přibude spojů s Prahou

Stát plánuje elektrifikaci železničních tratí ze Starého Města přes Uherské Hradiště do Luhačovic, Bojkovic a Veselí nad Moravou. Cestování vlakem bude rychlejší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R34a39d17e26k 74N50o62v61a32k 9724583509880

A nebylo by levnější kdyby si vážené kaštanstvo přestoupilo?

0/0
26.7.2016 9:33

D20a80v37i37d 90H27a82m24b58á37l41e17k 4102100580954

To jste tam pro ilustraci mohli dát rovnou fotku něčeho pořádně sešrotovanýho, tohle je jen "trochu škráblý." ;-D Na internetu je fotek asi málo, že tam nějakej trouba musí dát tuhle.

+2/0
24.7.2016 18:31

V85á50c58l45a76v 26K63a45m10í23r 9602877561256

Autor píše o zrychlení a jako ilustrační fotografie slouží snímek vykolejené a nabourané lokomotivy?Idnesko dnes zase perlí :-D

+8/0
23.7.2016 19:15

M48a48r50e42k 90K61o22s86t71e95l97e10c25k74ý 6913656558

Ještě žádná trať po modernizaci nebo elektrifikaci výrazněji nezrychlily!

To jsou jenom řeči před získáváním peněz a v rámci odůvodňování dotací.

http://hradec.idnes.cz/modernizovana-zeleznicni-trat-z-hradce-kralove-do-trutnova-vlaky-nezrychli-1v8-/hradec-zpravy.aspx?c=A160715_2259770_hradec-zpravy_tuu

http://www.denik.cz/jihomoravsky-kraj/opravi-zeleznicni-trat-ze-znojma-do-breclavi-vlaky-ale-nezrychli-20131001-lysy.html

0/−6
23.7.2016 19:08

R88a22d72e98k 40J73a14n21a72t55a 9265686624692

To jste ale uvedl jen dva případy, kdy tomu tak není (první navíc jen dočasně, protože to není ještě hotové celé). Já bych mohl uvést spousty jiných, kde naopak k podstatnému snížení jízdních dob došlo (Praha-Brno, Ústí-Cheb, Praha-ČB, Praha-Ostrava, atd. ...)

+6/0
23.7.2016 21:35
Foto

B80r26o67n61i59s25l15a52v 30G72a23b54r60y45š 2602519701

Nikdy nepište "žádná", když nemáte dostatečné informace.

Vlaky na trati Opava - Ostrava se po elektrifikaci zrychlily o cca 30 %.

+4/0
23.7.2016 22:13

J79i53ř34í 48K25o56c84u73r44e38k 6685454455528

Cože? Česká Třebová - Brno. Před: 10:36 - 12:08

http://www.zelpage.cz/gvd/1988/260_01.jpg

Po: 10:23 - 11:22

http://www.szdc.cz/provozovani-drahy/knizni-jizdni-rady/k260.pdf

A to je modernizace Třebová-Brno dělaná v mezích mírného pokroku.

0/0
24.7.2016 15:53

J34i11ř24í 81K41o63c25u76r60e13k 6685484585548

Jedná se o tuhle trať. http://www.zelpage.cz/news_n/nesovice.jpg

Na fotografii vidíte moderní motorový vůz československé výroby s osvědčenými přípojnými vozy. Na trati dále jezdí modernizované motrové vozy řady 854, ne starší 15 let. Žádný bazarový šrot z neměcka, jako je třeba Desiro.

+1/0
23.7.2016 17:12

P79e37t52r 68Č12e74c71h 3439234544349

Redakce vážně jede. Na internetu jsou tisice fotek zeleznic a oni tam daji rozflakany "eso". Bravo, tleskam a jdu blejt.

+3/0
23.7.2016 16:29

M92a27r30t56i68n 17K76o48n22e39č77n14ý 3960364939295

V článku se píše, že díky elektrifikaci získá Zlín lepší spojení i do Kroměříže. Jenomže úsek Hulín-Kroměříž elektrifikovaný není, a ani se s tím v dohledné době asi nepočítá, což je ale škoda. Modernizace a elektrifikace této trati (Hulín-Kroměříž-Kojetín) by Zlínu hodně pomohla pro trasování vlaků do Brna právě tudy (Zlín-Otrokovice po modernizaci 120km/h, Otrokovice-Hulín nyní 160km/h, Hulín-Kojetín po modernizaci 120km/h, Kojetín-Brno po modernizaci 200km/h.

+3/0
23.7.2016 15:43

J65i10ř65í 11K15o46c91u69r66e70k 6735194205558

Dokud nebudou aspoň z Nezamyslic do Blažovic dvě koleje, tak se tam ty přímé vlaky Brno-Zlín prostě nevejdou. Leda by rychlík čekal v každé stanici na křižování. Pak by cestovní doba Brno-Vyškov vyšla na 2,5 hodiny. Autobus jede 90 minut.

0/0
23.7.2016 17:05

M89a50r47t46i93n 29K90o94n90e10č45n25ý 3110324549425

Trať Brno-Přerov bude v letech 2018-2025 modernizována na 200km/h a zdvoukolejněna... R^

0/0
23.7.2016 17:18

J18i55ř30í 77K23o88c32u35r56e35k 6605894975438

Oznámení vlivů záměru stavby na životní prostředí

Modernizace trati Brno - Přerov, I. etapa Blažovice – Nezamyslice

7. Předpokládaný termín zahájení realizace záměru a jeho dokončení

Záměr má být realizován v letech 2012 - 2015.

Datum zpracování oznámení: 27.02.2009

-----

Tolik nedávná historie. Kéž by se 2018 doopravdy začalo.

0/0
24.7.2016 15:45

V67á37c66l48a37v 66S60v41o73b37o55d73a 5986298859

Až první vlak pojede 200km/h,tak to půjdu pořádně oslavit do hospody.:-)

+1/0
24.7.2016 23:11

J13o24s46e36f 57G24a52r40g96u66l67a 3249908217430

Opravdu se ta ilustrační fotografie k tématu článku hodí?

+8/0
23.7.2016 14:45

F39e92l61i33x 71M78e75d73e64k 7925104430277

Taky by mě to zajímalo!

+1/0
23.7.2016 15:51

J74i14ř23í 68K45o31c41u87r33e41k 6825894375408

Ještě tam mohl být žabotlam, známe Lupu.

+2/0
23.7.2016 17:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.