- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z Hradista do Vidna za hodinu a pul! No, mozna az budu za dvacet let v duchode to zaziju:))
Zase ekoteroristé ! Zablokovali stavbu D49 na osm let a s radostí pokračují v destrukci. Je ohromným paradoxem, že občané, podnikatelé, obce i doprava žádají urychlení stavby komunikace, ale brzdy pokroku melou stále dokola. Nemohu uvěřit, že přestože Zlínsko naléhavě potřebuje zlepšit dopravní dostupnost, má nejtvrdší jádro odpůrců snah o zlepšení podmínek rozvoje. Takovým kverulantům nevadí, že obyvatelé měst a obcí na trase silnice se dusí a trpí dopravně přetížená sídliště, blokují hospodářský rozvoj, ale způsobem svého myšlení protahují řešení a zvyšují cenu staveb o miliony. Kdyby byla Guinnesova kniha hlouposti, nadlouho by zaujali první příčku.
Budování D49 Hulín - Slovensko zapadá do opuštěných vizí kraje. Zlín potřebuje neodkladně /viz závěry zjišťovací části nového dopravního generelu města Zlína/ přeložku státní silnice 1/49 ze středu města a to takovou, která bude nejenom suplovat D49, ale zároveň vyřeší dopravu v krajském městě !!
No nevím. D49 Hulín- Slovensko nemá územní rozhodnutí, protože byly zrušeny všechny varianty Lípa - Slovensko.
Vydání stavebního povolení úseku Hulín - Fryšták brání nejenom ekologové, ale i dohoda všech občanských sdružení. Bylo dohodnuto, že první etapa výstavby musí končit až v Lípě. V opačném případě bude nárustem dopravy znásilněn východní Zlín.
Při eventuálním vybudování D 49 se centru Zlína uleví o pár procent stávajícího 8% tranzitu. Jenže Zlín potřebuje obchvat pro odstranění 62% vnější dopravy, která začíná a končí ve městě.
Jsme teda velmi zvědavý, za jako dobu se tedy uvedené silnice opravdu postaví.