Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zásobovací auta blokují průtah Zlínem, dohlédnout na ně mají kamery

Zlínská radnice chce vyřešit problém s nevhodně parkujícími vozy zásobování, které často blokují hlavní průjezd městem. V plánu je pořízení speciálního kamerového systému, který bude i rovnou rozdávat pokuty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R79o64m94a93n 44P30o72l80á83č87e32k 5936759415

Nechci rýpat, ale dodatková tabulka "Zásobování max 15-30 minut" ideálně s kotoučem a je klid. Cena je ve stovkách Kč a MP tam může sázet pokuty jak o život...

+7/0
24.6.2016 22:23

V13í57t 64H49o32l68l18e62r 8237242372386

jenže kamerový systém je dražší a pro dětskou policii i výhodnější ,můžou jinde dávat boty a tady jim pokuty budou naskakovat sami - nějáké obchody se zásobováním nebo PPL co Vám domů něco doveze je radnici úplně u ... vždyť kvůli Vám na radnici nejsou , že:-P.

+4/0
25.6.2016 8:31

R34a84d13e37k 28Č79e91r49v30e46n94k15a 5154501654732

MP sázet pokuty ;-D no to jste mne pobavil, to jo, ale jak komu. Ono je zajímavé, že luxusní vozy advokátů a podnikatelů co mají v místě kanceláře či provozovny tam stojí od rána do večera a MP chodí kolem jako s vadou zraku, a to je realita ;-(

+1/−2
25.6.2016 11:55

T97o47m77a93s 58N70o59v90o51t67n75y 1871434656505

A možná by si ti chytří radní a městapáci mohli uvědomit, že když budou zásobování znemožňovat zásobování nebo chtít, aby všichni jezdili ráno (což logicky nejde, že) tak se jim nakonec může stát, že se ty obchody začnou zase stěhovat úplně pryč. Přitom by stačilo udělat jim tam stání na max půl hodiny s parkovacími hodinami a to hlídat. Ty odborníky, co se vydávají za zásobování, by brzo přestalo bavit co půl hodiny chodit do auta posunovat hodiny. Případně placenou zónu na půl hodiny zdarma a pak vysokou sazbu za další čas.

+8/−1
24.6.2016 19:24

A67n64t20o44n68í53n 65Z18e40l54i54n94k18a 5524598985650

Věřím, že problém hodně zmírní přeložka státní silnice 1/49 ze středu města. Předešlá garnitura magistrátních úředníků vždy tvrdila, že se přeložka a současně obchvat Zlína pro desetiprocentní tranzit neoplatí. Zjišťovací část nového generelu dopravy tvrdí dvě věci:

1.Stávající dopravní řešení Zlína nesnese žádný nárust dopravy.

2.Tranzit společně s vnější dopravou tvoří 70% průjezdů.

Oba dva body jsou dostatečně alarmující a korespondují s tvrzením, že obchvat měl stát před 50 lety současně s obchvatem Vsetína.

Nejenže dopravní řešení Zlína nepokryje nárust dopravy, zácpy na výpadovkách a Gahurové se Štefánikové dokumentují totálně nevyhovující současný stav.

Poznámka: Vnější doprava = začíná a končí ve Zlíně!!!

+2/−1
24.6.2016 17:22

V93á19c25l44a30v 77P67o73u92s61t68k51a 3900571822

A kudy ta přeložka povede? :-P:-P

+2/0
24.6.2016 19:41

A79n78t39o94n69í81n 22Z17e89l17i33n48k63a 5624178415520

Ale no tak.. Sám dobře víte, že od doby zamítnutí plánu nového Pravobřežního západo - východního průtahu městem jako přeložky státní silnice 1/49 ministerstvem a krajem nic jiného nezbývá. Je to jako v tom filmu: když to může udělat jenom jeden člověk, tak to prostě udělat musí.....!

0/−1
25.6.2016 12:41

P12e80t77r 28T30ě29t88h95a45l 4518166834249

Nezlobte se na mě, ale už to s tou přeložkou přeháníte. Neříkám, že není důležitá, je. Bydlím na Zálešné, takže i já bych to uvítal. Ale u každého článku ve Zlíně, který se týká dopravy, cpát do komentáře část o přeložce, to už musí být trauma. Chtěl bych mít Váš problém a řešit pouze přeložku. Hezký den...

+7/0
24.6.2016 19:57

A26n81t70o74n25í77n 57Z89e26l52i86n29k17a 5214808245150

Jsem 11 let v důchodu..... Jinak dočkejte času. Návrhová část nově vypracovaného Generelu dopravy města Zlína má přinést řešení přeložky státní silnice ze středu města a obchvat města Zlína. Projednání mělo proběhnout v polovině roku ? a hotový měl být koncem roku.

0/0
25.6.2016 9:07

A66n61t19o66n69í23n 39Z62e59l88i43n58k27a 5744388925720

Jenže ta přeložka vyřeší současny a budoucí Zlín na dalších 50 let, protože Zlín nic dalšího za celou vaši generaci nedostane. Žlučníková záležitost to každopádně je. Od roku 2014 jsem 16 krát vystoupil na zastupitelstvu magistrátu a 2 krát na krajském zastupitelstvu. Příslib na papíře, že se změní Územní plán města jsem dostal před cca 2 měsíci. Obávám se. že reálný obchvat budeme muset teprve vybojovat, proto to tady při každé příležitosti protlačuji. Doporučuji vyhledat videové záznamy z jednání posledních 4 zastupitelstev na hlavní stránce města Zlína - viz diskuze občanů před jednáním.

0/−1
25.6.2016 9:25

A34n62t72o47n83í58n 51Z35e58l93i57n20k19a 5474748895780

V tuto chvíli jde o videozáznam z jednání zastupitelstva s mým vystoupením z 5.5.2016. Poslední záznam z 23.6. by tam měl být do 7? dnů.

0/0
25.6.2016 9:35

N89i96k26o54l12a52j 18M25a35l43í97k 5714513230921

Se mi zdá, že zatím bojujete jen vy ;)

Jestli neexistují pro většinu náhodou prioritnější věci.

0/−1
25.6.2016 16:13

A55n82t58o18n75í30n 17Z20e83l17i74n64k29a 5524218245530

Zajímavé. Odkud jste, že je Vám jedno, že ať se hnete ve Zlíně kamkoliv, vždy jsou přítomny ve středu města náklaďáky jak stodoly? Tak to přece v ostatních městech a i vesničkách není. A pokud je, budují, nebo plánují řešení!!!!

+1/0
25.6.2016 17:22

A79n37t76o21n47í70n 81Z54e57l21i50n60k78a 5824448105120

Zajímavé. Odkud jste, že je Vám jedno, že když se ve Zlíně hnete kamkoliv, vždy jsou přítomny náklaďáky jak stodoly. Přece to tak nemusí být. A kde to tak je, města i vesničky budují, nebo alespoň plánují OBCHVATY.

+1/0
25.6.2016 17:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.