Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otrokovice a Zlín propojí dvoje koleje, stavět se začne za tři roky

Práce na zdvojkolejnění a elektrifikaci železniční trati mezi Zlínem a Otrokovicemi by měly začít v roce 2019. Zároveň s tím se začne opravovat nádraží Zlín-střed. Přestavba čeká rovněž nádraží ve Vsetíně. Město usiluje o to, aby práce začaly už koncem roku 2018.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P39e19t43r 49N25i37v32n13i40c97k44ý 3812154285407

Škoda, že to neprotáhnou z Vizovic do Valašské Polanky. Zlín by tak dostal železniční napojení na hlavní trať.

https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_tra%C5%A5_Vizovice_%E2%80%93_Vala%C5%A1sk%C3%A1_Polanka

0/0
1.6.2016 9:46
Foto

V23í71t 15M83a61c64h 4558268283680

Vzhledem k trati skrz obytné zóny Zlína je dobře, že se to neprotáhne

+1/0
2.6.2016 7:03

K37a37r94e35l 72Š25o20u20m46a37l 1234633198

Jestli si to z dob studií dobře pamatuju, tak ze Zlína do Otrokovic to je +- 12km? A kopeček tam po cestě není ani jeden. A modernizace bude stát 8mld? Tzn. 1km za 670 mil. Kč. Tenhle týden tady byl článek o VRT a tam se odhadovala cena 1km na 500 mil. Kč....

Tak to mi teda řekněte, jestli je to úplně normální???

+4/0
31.5.2016 23:31

F22e38r39d70i16n47a35n82d 40D31u77j57k52a 13, 36I35n62g66. 5136593877609

8 mld. má stát reko trati až do Vizovic, kde mezi Zl - Viz bude jednokolejka. A jsou v tom i reko nádraží.

To víte, novinář něco pochytí a už to nedokáže napsat jak to má být. Potom jsou ty různé spekulace a pod. Ale stejně je ten odhad moc.

+2/0
1.6.2016 7:39

P81e16t83r 71B69á17č86a 8785556255135

K nicemu, radsi udelejte neco aby hlavni silnice a tah nevedl centrem mesta.

+3/−13
31.5.2016 19:42

P61a68v55e47l 10V45a13ň88h38a66r30a 9568107892830

Navrhuji prestehovat cely Zlin o 5km na sever. Hlavni tah ovsem nechat na soucasnem miste.

+3/0
1.6.2016 12:25

K87a41r87e84l 20C37h83r59a71s35t21i28n86a 4523754550595

Tyto povídačky jsou jen jedním z desítek předchozích blufů. Centru se do Zlína přesouvat prostředky nikdy nechtělo, místní úřady a poslanci mlčeli jak zařezaní. Dnes proto nikdo ničemu nevěří, každý rychle pochopil, že se s ním nehraje férová hra. Než bude vlakové nádraží plně v provozu včetně obou tranzitních kolejí a stanice nebude jako zapomenutá bouda někde v polích mezi Horní - Dolní, proteče ve Dřevnici ještě drahně vody a nenapravitelní dětinové si možná postesknou, že se zase nechali opít dešťovou vodou.

+5/0
31.5.2016 19:30

P17e50t64r 33V80e19s59e15l44ý 7134495604458

Když já raději tu "O červené karkulce".

+10/−1
31.5.2016 17:07

M12i94r42e13k 86B40u78c64h40t24í29k 7799704374729

Nemyslím si, že pro jeden obousměrný spoj každou hodinu je doukolejky třeba.

+6/−1
31.5.2016 16:35

P61e53t26r 12V55e11s68e56l24ý 7374385344468

jak chtějí udělat to mimoúrovňové křížení na otrokovické křižovatce?

0/0
31.5.2016 17:10

M29i85r55e73k 98B65u90c17h78t36í17k 7729604264149

Myslíte v Kvítkovicích? Někde jsem četl, že tam má být pro vlaky 400 metrů dlouhý tunel.

+2/0
31.5.2016 17:14

P63e33t54r 25V78e44s84e63l42ý 7224865834588

tak to chci vidět jak se jim podaří vyústit v Otrokovicích na nádraží, přijde mi, že je tam málo místa. Ale pokud by to vyšlo, tak by to bylo asi největší pozitivum téhle akce....

+2/0
31.5.2016 17:38

J77a40n 57V84a70c31e50k 6132846946433

V tomto případě nevidím až takový problém. Navíc si nemyslím, že by to bylo to největší pozitivum. Další podobné bude v Prštném či na Podvesné. Tam si případné zahloubení či nadjezd nedokážu úplně představit.

+1/0
31.5.2016 20:11

F50r50a26n86t53a 60M20o47u31d42r49ý 8504765223307

koleje půjdou pod zem...

+2/0
31.5.2016 20:30

K82a95r40e40l 94C64h80r36a74s66t48i32n24a 4813844550775

Koleje by měly jít pod zem přes Zlín a trasu prodloužit až do Valašské Polanky, jak bylo plánováno. Jestliže se ovšem komunální funkcionáři, poslanci a lobbisté spokojí se slovy ministerských úředníků a dál nehnou prstem, nic se nevyřeší. Pokud by iniciativu Jana Bati nepřerušila válka, byla by trať dávno zaplacena, zlepšila by se dopravní situace a neflikoval by se desítky let nevyhovující stav dopravy na Zlínsku.

+7/0
31.5.2016 20:47

J61a33n 73V74a58c89e30k 6902706706963

Souhlas. Navíc se plánuje zrušení dvou /nebo tří/ zastávek. V tom případě postrádá tato rekonstrukce smysl, protože se nebude jednat o efektivní příměstskou dopravu, ale pouze průjezd Zlín - Otrokovice. Za mě - NE!

+1/−4
31.5.2016 20:15
Foto

J14a27n 29A19d62l38e81r 2986351726746

Vidím, že pohádkový mor nezachvátil jen televisní stanice. I Babišoviny se přidaly.

Teď ještě tu o úpravě tržiště, budově soudu .....

+5/0
31.5.2016 15:29

H54e20l84e90n88a 78V83e72v64e93r26k36o94v36a 3739147

a úklid torza obchoďáku na JS....;-D

+2/0
31.5.2016 16:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.