Diskuze

Stát podpořil D49 a D55, silničáři mohou začít stavět už za rok

Ministerstvo dopravy vybralo důležité plánované cesty, které se vyhnou zdlouhavému posuzování úřadů. Jsou mezi nimi i D49 a D55, které propojí Zlínský kraj se zbytkem Česka a Slovenskem. Silničáři se díky tomu do práce dají už v příštím roce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M56a86r75e21k 80G98a42j82d10a

12. 5. 2016 10:05

To jsou jen kecy, měli začít stavět dávno. Hlavně je problém na D55 od Hradiště do Roharce. Stačil by i poloviční profil.

0 0
možnosti

M50a89r91e82k 42G60a62j59d37a

12. 5. 2016 10:05

Rohatce, omlouvám se.

0 0
možnosti

Když není o čem psát, tak je možné vytáhnout téma D49 a D55 a recyklovat staré články stále dokola téměř bez úpravy. Mění se jenom jména ministrů dopravy, popř. jiných dotčených osob. Jo a pak se ještě silnice přejmenovaly z R na D. Ale takové téma má každý kraj. JMK třeba dálnici do Rakouska, že?!

1 0
možnosti
Foto

J83a67n 44A17d89l80e94r

9. 5. 2016 17:07

Roztomilé pohádky.

I ovčí babička pletla nekonečnou šálu - a tak zřejmě dopadnou i tyto záměry. Pražským a ekologickým kebulím neporučíš.

Křečci už zbrojí ....

Vděčné (a věčné) téma na zaplnění místa v novinách. Ještě tu o novém nádraží bychom si dali.

4 0
možnosti

Hlavně klid. Všechny varianty D49 Hulín Slovensko byly od Lípy zrušeny Podle mých znalostí nemá D49 platné stavební povolení. Toto je natvrdo zašpérováno ekology a občanskými sdruženími, které se jednoznačně dohodly, že první fáze výstavby D49 musí skončit až v Lípě. Možnost minout 30 zlínských semaforů natáhne další dopravu, která nesmí zotročit Obeciny a Bartošovku, Věžové domy a krajskou nemocnici, obchvat Zálešné, Podvesné, Nivy, Vršavu a Kostelec. Navíc se nic od Fryštáku až po Lidl Obeciny nic neděje, přestože jsou to vynucené investice k D49.

Podle výše uvedeného jde o dalšího pražského betla na nás Valachy.

3 0
možnosti

Podle mne je daleko důležitější Lesní obchvat Zlína. Jednou možná do budovaná D49 bude mít na Zlín následující vliv:

1.Bude mít nepatrný vliv na snížení tranzitu městem, který nyní činí 8%.

2.62% vnější dopravy města bude vyžadovat vnější obchvat, aby 80% tranzit centrem města byl odveden mimo město. Potřebných 20% dopravy pak bude přímo do centra napumpováno hlavně přivaděčem Zlín-centrum- např. Gahurova.

Toto řešení bude daleko příznivější, než veškerou dopravu z eventuálně možná jednou vybudované D49 cpát do středu města přes obchvat Zálešné a Lidl Obeciny.

1 0
možnosti

To jsou úplně stejné zprávy jako když se stavěla D1 na Hulín... taky pořád už to bude, už se bude stavět, už už a trvalo to skoro o 20 let déle než bylo hotovo (a u Přerova stále není). Dokud to nebude stát, tak tomu nevěřím, protože aktivisti si zase najdou nějaké křečky nebo ptáčky i kdyby je tam Patrik, Patočka a podobní škodiči měli nanosit sami v batohu. A o těch pár holešovácích co blokují i zonu, ani nemluvě.

2 0
možnosti
Foto

Už D49 do Slušovic by byla výhra, věřte že objíždět Zlín přes Lukov a Velikovou není žádná sranda a byl by to jeden z mála úseků kde bych mýto platil raději než tudy jezdit. Ale není kudy jinudy. A co se týče úseku Otrokovice - Uh. Hradiště. Kdybych to měl jezdit každý den, tak bych asi raději jezdil vlakem. Problém je, že třeba na 6 na ráno tam skoro ničím nedojedete... A hlavně - jak bych táhl materiál 😉

6 0
možnosti

D49 nemá smysl stavět. Slováci plnohodnotnou dálniční spojku Púchov - Lysá v plánu nemají a luxus v podobě dálnice Fryšták - Polanka my tedy přijde jako úlet.

1 7
možnosti

Víte pane Chaloupko, kdyby takhle uvažoval každý, tak by existovala jen D1. Z Prahy do Bratislavy by dojeli a víc by nebylo potřeba. Už i Baťa plánoval propojení Zlína se Slovenskem. A nedělal to jen z nějakého plezýru, ale dělal to pro Zlín. Bylo mu jasné, že pokud zůstane Zlín dopravně izolovaný, nemá zde smysl jakékoliv podnikání. Proto plánoval dálniční i železniční spojení. Škoda jen, že mu nebylo dáno to dokončit. Zlín tak zamrzl v začátku 40 let a stal se tak místem, kde lišky dávají dobrou noc.

4 1
možnosti

Dokud se po D49 neprojedu, neuvěřím. Když jsem zpracovával diplomní práci, což bylo v roce 1972, byl tehdy odhadovaný termín začátku stavby do deseti let - tedy kolem roku 1982. Dnes je rok 2016 a kde nic, tu nic. Komunikace, která měla dávno sloužit účelu, je stále jen v plánech a lví podíl na zdržení mají kapriciózní ekoteroristé, kteří se podle všeho všemožně snaží, aby silnice se pokud možno nestavěla vůbec a když už, pak co nejpozději a co nejdráž. Píši o tomto problému často, přesto se ledy bojkotu nehnou, naopak - vymýšlejí se nové a nové komplikace. Ekoteroristy už proklel kdekdo počínaje řidiči i veřejností, přes starosty obcí až po podnikatele, kterým absence komunikace přidává starosti a znemožňuje rozvoj.

9 0
možnosti

Pane Chrastino, připravte se na dlouhý život. Naše generace vymře a další generace o nějaké R49 už nebude vědět.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Při nehodě zemřel řidič osobního auta, srazil se s náklaďákem plným kamení

25. března 2024  14:33,  aktualizováno  26.3 8:35

Tragická nehoda nákladního a osobního auta uzavřela v pondělí dopoledne provoz na silnici mezi...

Tehdy a teď. Fotografie ukazují, jak se proměnila známá místa ve Zlíně

23. března 2024  13:57

Některá místa se příliš nezměnila, jiná dostala moderní tvář, další už neexistují. Muzeum ve Zlíně...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Za med bychom neměli chtít méně než 200 kč za kilo, říká včelař. A bojí se sršní

26. března 2024

Premium Díky nezvykle teplému únoru se příroda probudila o dost dříve, než bývá běžné. Rozkvetla řada...

Babiččiny zelové kraslice měl v pracovně i císař, říká krasličářka z Hradiště

22. března 2024  15:56

Nová techniku zdobení velikonočních vajíček se poprvé objevila před více než sto lety. Tehdy ji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Firma Cream už plánuje bytovky na Rybníkách, chce vybudovat novou čtvrť

25. března 2024  8:56

Zlínští zastupitelé v únoru rozhodli o změně územního plánu, podle které se může východní polovina...

Holík odvrátil konec sezony. Na sedmý zápas se těším, říká zlínský útočník

29. března 2024  14:10

Devět zápasů byl v play off gólově na nule. Dočkal se až v desátém, ve kterém hokejisté Zlína...

Zákazníci ve Zlíně vrátili za pět měsíců 14 tisíc PET lahví a plechovek

29. března 2024  10:16

Zatímco stát připravuje zákon, který by zaváděl povinný zálohový systém na PET lahve a plechovky,...

Mizera s číslem 99: Láme mi to srdce, bohužel musím Zubří vyřadit

29. března 2024  7:50

Že Murphyho zákony fungují spolehlivě, poznal i lovosický házenkář Bohdan Mizera. První série play...

Zlín porazil Litoměřice a vynutil si v semifinále první ligy sedmý zápas

28. března 2024  20:16

Zlínští hokejisté zvítězili v šestém utkání semifinále play off první ligy doma nad Litoměřicemi...