Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jde to i bez dotací. Autobusový soukromník spojil Bojkovice s Brnem

Dopravci, které nemá Zlínský kraj pod smlouvou, musejí jezdit bez dotací. I tak to ale zkoušejí. Třeba přepravní firma Bobosped z Bystřice pod Lopeníkem začala od dubna několikrát týdně vypravovat autobusový spoj z Bojkovic do Brna a zpět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T69o18m68a33s 14N26o61v78o14t41n23y 1541114286245

Ono nebýt SA/Regiojetu, tak i spojení ze samotného Zlína nebo Kroměříže stojí do Brna za houby. Natož Bojkovic a menších obcí, takže je dobře že to někdo zkouší.

+2/0
6.5.2016 19:27

J81i89ř20í 21K36o27c17u61r23e39k 6345664155878

Těch dopravců na trase Brno-Zlín se vystřídalo spousty. Vlakem to stojí za íčka a soudruzi s tím za 40 roků nic neudělali. Teď zas soudruzi melouni shodili ZÚR JMK, takže na rekonstrukci Brno-Přerov nedojde. Když by byly dvě koleje a mohly jezdit přímé vlaky Brno-Kroměříž-Zlín. Takhle je na jednokolejce vyčerpaná kapacita. Leda by rychlík stál v každé výhybně, ale to už by nebyl rychlík.

0/0
6.5.2016 22:24

N67i63k71o42l60a43j 98M68a69l75í78k 5224123760131

Jezdím (a znám spoustu lidí), co jezdí pravidelně ze Zlína do Brna azpět vlakem. Je jen jeden přestup - v Otrokovicích. A cenově na úrovní autobusů. Neměnil bych.

Jasně - až se elektrizuje Otrokovice-Zlín, jakože někdy snad ano, pak doufám, se bude jezdit přímo.

+1/0
6.5.2016 23:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.