- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jen se radujte politici, že půjde cena dolů. Firma dá pod náklady (autobus za méně nafty jezdit neumí), takže dají řidičům minimimum, ti se naštvou a buď bude stávka nebo odejdou.
Papírově ušetříte, ve skutečnosti budete mít dopravní obslužnost horší než teď
Dopravní obslužnost ale zajišťuje kraj, nikoliv dopravce, ten jen plní to, co se objedná. A upřímně - stav, kdy dopravu v kraji má pod palcem víceméně jeden člověk, není zrovna tržní.
Ať už zajišťuje autobusovou dopravu na Zlínsku kdokoliv, je stav autobusového nádraží ve Zlíně víc než žalostný, je to jedna z ostud krajského města. Situace se musí velmi rychle změnit a popsaná soutěž dopravců v tom snad pomůže. Tady opět někdo zaspal. Zatímco jiné kraje mají situaci vyřešenu, u nás se začínáme bavit, co s tím. Komunální správa prostě namísto aktivity chrupe na růžích a čeká, až se stane zázrak.
Nádraží patří Zemkovi. To mluví za vše. Ten čeká až se rozhodne o nové budově pro vlakové nádraží, aby ten pozemek pod autobusákem začal zpeněžovat, protože budova a ty opravy mají zasahovat i do jeho pozemků. Když už mu nevyšlo část nádraží prodat na supermarket, jako se to dělo v jiných městech, ve Zlíně měl smůlu, protože hned vedle je Čepkov, Lidl za rohem atd. Pokud tedy nezvítězí konkurenční varianta Creamu, která by chtěla vlakové nádraží zase posunout směrem na své pozemky k plánovanému obchodnímu centru.
Jasně, a konkurovat si bude Vsetín, Krodos a Housacar Kraji nejde o lepší dopravní obslužnost, to by roky nezachovával stálý stav a když přijde nějaká soukromá konkurence, tak jí zakáže v rámci kraje vozit cestující...