- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Knihu sem zakoupil v íčku v Buchlovicích, kdo by měl zájem, cena byla 250,-kč
Batovo rypnuti si do R-U ukazuje, ze ac byl schopny podnikatel, jeho politicky progresivismus asi tak uspesny nebyl.
Válka a komunizmus změnily mnoho věcí, většinou k horšímu. Není však na místě fňukat, musíme pracovat s tím, co nám zůstalo. A že pan Marek pokládá trasu dálnice za nelogickou? Před 80 lety se vůbec uvažovalo trochu jinak než dnes. Nožná, že za dalších 80 let se budou naši nástupci podivovat nad tím, jak jsme uvažovali, když budou v provozu vznášedla poháněná mikrovlnami odebíranými z několika centrálních zdrojů a řízená autopilotem, kdy silnic možná vůbec nebude třeba.
Ono cely ten projekt "Batovy dalnice" je takovej podivnej a nelogickej - nakreslil primku pres republiku a hlavnim kriteriem bylo, aby byl na trase Zlin. A tak holt bylo potreba jet primo pres Chriby, co na tom, ze by se to par km vedle dalo objet.
A to místní novináři nevědí, že původní návrh dálnice Prahu míjel. Cesta si to mastila od Chebu mezi Plzní a Práglem směrem na Zlín. Zlín byl ve středu republiky a rozvojově (tehdy) nejperspektivnější obec státu. Co s jakousi Prahou ....
Ale to jsou pouze plány.