Diskuze

Zlín doplácí na dlouhou a rovnou silnici, nebezpečný je dlouhodobě

Doprava ve Zlíně patří dlouhodobě k nejméně bezpečným v zemi. Jednoznačný návod, jak tuto skutečnost změnit, však neexistuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Plánovaná pravobřežní komunikace je otázkou několika příštích let? T o je tak pro zasmání. přišla jsem do Zlína poprvé v roce 1985, kdy jsem se vdávala za Zlíňáka a přijela navštívit jeho rodiče v Prštném. Už tehdy mi vykládali o pravobřežní komunikaci, která povede těsně před domem a sousedi budou mít místo domu pilíř nadjezdu. Jakákoli stavební úprava na domě se řešila s ohledem na územní plán a pravobřežní komunikaci. Dnes je mým dětem 30 a 25 let a po pravobřežní komunikaci ani vidu ani slechu.;-D

5 0
možnosti

Radnice i kraj jsou ideální stafáží pro ekoteroristické destruktéry. kteří kam sáhnou, deset let tráva neroste, dokonce všechny veřejně prospěšné stavby, které by mohly neutěšený stav aspoň trochu napravit (jako například R49), cíleně bojkotuje. Čekat, až zahřmí, není ideální strategie těch, kteří chtějí něco vyřešit či něčemu prospět.

2 0
možnosti

Radnice i kraj jsou ideální stafáží pro ekoteroristické destruktéry. kteří kam sáhnou, deset let tráva neroste, dokonce všechny veřejně prospěšné stavby, které by mohly neutěšený stav aspoň trochu napravit (jako například R49), cíleně bojkotuje. Čekat, až zahřmí, není ideální strategie těch, kteří chtějí něco vyřešit či něčemu prospět.

0 0
možnosti

I'm sorry, opět selhává technika.

0 0
možnosti

O ničem nevypovídající statistika. Stačí jedna nehoda a hned je to úplně jinak.

0 2
možnosti

Jestliže se několik let za sebou pohybuje Zlín mezi nejméně bezpečnými krajskými městy, je to dostatečné vypovídající informace.

2 0
možnosti

Zlínská radnice si všimla, že Zlínem projíždí kvanta aut? Už se nedivím, že R49 ještě nestojí a ještě dlouho stát nebude ( jestli vůbec). Když o to nemají zájem radní, běžný občan nic nezmůže.

4 0
možnosti

Řidiči ve Zlíně jsou opravdu specifičtí a je potřeba si na to dávat pozor. Osobně bych všechny, kteří nemají ani dálniční známku, protože jezdí nejdál do makra, ale po městě se snaží vyučovat řízení, poslal do Prahy, aby viděli, jak se dá jezdit slušně a ohleduplně k ostatním.

1 6
možnosti

když ve Zlíně vidíme pražáka tak se od něho držíme dál,

nikdy nevíte co takový tydýt zrovna vyvede;-D

4 2
možnosti

Zlín vděčí za to, že zemřel jenom jeden člověk neuvěřitelné malosti řešení státní komunikace první třídy č 1/49. Nějaká ta změna směru byla nutná, ale objíždět každý odbočovací pruh.. v dnešnídobě...na čtyřproudovce s momentálně vyježděnými pruhy, kdy i na 20 metrech nabourám,,,,

0 1
možnosti

To se divim, ze jsme na tom tak spatne, kdyz mame tak skvele semafory (u podjezdu kde sviti zelena, pak cervena se zelenou sipkou rovne, pak zase zelena, nebo ten smerem od divadla na Vizovice kde blikne plna cervenaa vedle opet zelena sipka a kde me cizinci nekolikrat vybrzdili, protoze to necekali...), mame i skvele prechody na Tr. T. Bati (opet od divadla smer Vizovice, kde by chodec mel mit zivotni pojistku nez ho tam vpusti), mame krasne zelene vlny (centrum-Malenovice, co cloveka tak nastve, ze pak urcite snadneji udela chybu), parkovani pred byvalou "Zlinankou" taky nedela problemy, jak auta zacpou/prekazi v jednom z nejintenzivnejsich mist a takovych blbinek je po meste mraky...

11 0
možnosti

Roční počet mrtvých naznačuje, že to vidíte spíše černě. Podle mne je při průjezdní rychlosti 50 km/hod slušná zelená vlna, když si uvědomím, že doprava v protisměru ve stejnou chvíli požaduje zelenou vlnu a to fyzicky není možné. Doporučoval bych Vám jezdit padesátkou, jinak s úspěchem VŽDY dojíždíte červenou vlnu.

S tou životní pojistkou máte 100% recht. 4proudá státní komunikace 1/49 - tř. T. Bati nemá přechody ani přisvícené. Při nočním průjezdu mám vykulené oči jako slimák. V70 letech by se mně do basy nechtělo.

4 0
možnosti

Masový automobilismus se zvrhnul v neřešitelný problém. Ta socialistická myšlenka, že autem může jezdit každý a kamkoliv, nás dovedla až do bodu, že se nikdo pořádně nedostane nikam, a pokud už ano, je rád, že vůbec dorazil živý. Pravděpodobnostní rozložení lidské inteligence je neúprosné, dát auto do rukou i pitomců se prostě vymstilo, nehledě na to, že tolik místa pro všechen ten zevlující plech prostě ve městech ani není.

2 4
možnosti

Socialistická myšlenka. ;-D;-D

1 0
možnosti

Dost času při rozjíždění na zelenou, dost času při zastavování na červenou, všichni nejpomalejší nacpaní v levém. To jsou Zlín a Otrokovice optikou častého návštěvníka. Bylo by fajn naučit se jezdit taky vpravo, nelelkovat na zelené a pochopit, že v Kvítkovicích se na červenou nejezdí.

5 0
možnosti

Proč tedy nejezdíte pravým pruhem, když jsou ti nejpomalejší v levém?

1 0
možnosti