- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak pokud to byl řidič a ne nemehlo, tak by měl vědět, že na cestu, kde se nevyhnou dvě protijedoucí osobní auta, je nesmysl se cpát s kamionem. Asi špatně nastavená navigace....
Je mi zle z chytráků co se opírají do řidiče a sami nezvládají ani tříkolku ... ten kdo řídí kamion nebo velkou soupravu tak ví o čem to je - ostatní jen tupě plácají nesmysly ..... mimochodem - podívejte se na mapy jak se tam dostal a možná pochopíte .......
fakt ?
Řízení kola, tříkolky, auta i kamionu vyžadují myšlení a pozornost. A pokud řidič sleduje provoz a dopravní značení, nemůže vjet takhle daleko na cyklostezku.
Jenže když profík čumí na TV, to je věc jiná
Well,
za volantem kamionu jsem strávil 16 let,dnes jsem na pozici kdy mám pod sebou těch půlmozků více jak sto u nejmenované německé firmy.
Ano je jistě bez diskuze že tenhle řidič jel někam kam by vjet neměl,měl to sám odhadnout podle silnice.
Ale všeobecné kamenování řidičů kamionů je nesmysl.
Každý z nás tady během posledního týdne viděl reklamu od firmy co nabízí plat od 40 do 48 tisíc čistého,jen tam není uvedeno že je to včetně diet,popravdě základní plat je minimální mzda plus tyhle diety.....kdo marodí a nebo čeká pěkný důchod má smůlu,vše dle minimální mzdy.Ze zákona lze snížit diety až o 30 procent na osobu a den,oblíbená forma jak vydělat na daních.Místo 56 euro dáte řidiči 35 ale vyúčtujete 56,běžná praxe.O nucení překračovat maximální dobu řízení nemá cenu psát,falšování údajů o jízdě,přetěžování kamionů,šizení servisů...
Řidič kamionu v České republice je o proti jiným zemím finanční ubožák,permanentně ve stresu a pod tlakem času a toho co mu jeho zaměstnavatel nadiktuje.
Vše se dá dohledat na netu,kde u nás končí tzv max plat tam v Německu začíná základ plus diety a příplatky...
Problém je nehledejte v řidičích samotných ale v těch co je zaměstnávají,nikdo z nich nechce zaplatit praxi a proč by měl profík s deseti lety praxe mít plat stejný jako nováček?V Rakousku si řidič kamionu vydělá s příplatky přes milion ročně,v Německu ještě víc a bez stresu a šikanování a hlavně všechno oficiálně a na důchod.
Jistě,řidič kamionu asi není neurochirurg,zřejmě ani nemá takové chování a je pravda že je mezi nimi je spousta polomozků,otázka je kdo je mnohokrát k jejich bezohlednému chování nutí třeba pod hrozbou snížení platu který je dnes na úrovni šičky triček v Thajsku..
Mimochodem víte že dle našich zákonů ručí za všechno řidič?Úplně za všechno,kamion technický stav,zboží... a komu se to nelíbí může jít.
Jistě v tom máte asi pravdu., Ale uniká mi jeden fakt. Všude slyším jak řidičů je absolutní nedostatek atd. Tudíž jejich cena na trhu práce musí růst, takže není na místně bouchnutí do stolu?
Tady se to chytrolinama jen hemzi.
By me zajimalo kolik z vas ma ridicak na velky auto a kolik z vas ho uz nekdy ridilo. Aji na 'blbym' kole se da klidne spatne odbocit, ale to uz se nikdo nepochlubite!!!!
jedna věc je blbě odbočit (a zastavit hned jak mine značku), druhá je pokračovat dál
Nevím sice jak se tam dostal. Ale vím, že i přesto, že vezl Kofolu, tak rozhodně Kofolu nepil. Bych to viděl tak na vodku se slivovicí :-)
Zrejme pomerne brzo, ale kamion se na uzke cyklostezce neotoci ani rozumne nevycouva, tak jel dal a doufal, ze nekde zase sjede.
Jo kdyby silnice měly tak hezoučký ́povrch, jako dotované cyklostezky, tak by ho ta blbost vjet tam ani nenapadla
Profesionální šofér musel vědět, že tam nemá co dělat. Oba vozy bohužel dost podstatně snížily životnost stezky. Vyvázl z toho dost lacino.
Jak myslíte že se taková cyklostezka staví? Asfalt posílají po vodě???