- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Zlínský expres Českých drah je nejrychlejším spojem mezi Zlínem a Prahou. Jezdí dvakrát denně a 311 kilometrů urazí za necelé tři a půl hodiny."
To není úplně pravdivé. Podle IDOSu je rychlejší využít ranní Zlínský expres jen na přepravu do Otrokovice a zde přestoupit na LEO, který bude v Praze o 17 minut dříve, než Zlínský expres.
I když ono úplně nejlepší je dojet autem/trajflem až do Otrokovic a nastoupit na LEO Pokud nemáte jednání brzy z rána, tak 6:39 s příjezdem 9:22 do Prahy je naprostý luxus, který dle mého předčí i auto.
na této trase předčí auto i rychlík ČD ;) samozřejmě pokud ssebou nepotřebujete táhnout kupu věcí
Chápu, co tím sledují, určitý smysl to má. Ale proč tedy i Zlínský expres a Šohaj nepřevedou do stejné katgorie rychlíků, aby jezdily taky za 3:10, to už nepochopím...
Vlaky 550, 551, 560, 561 nepojedou, místo nich pojedou rychlíky v celodenním taktu. Viz návrh na zelpage. A úplně nejlepší jsou příjezdy do Prahy v S:59, když většina jednání začíná v celou hodinu.
Přírůstek deset minut u dopravy, u které 45 minut není žádná míra, nikoho nezabije (ani neposílí).
Někdy jsme rádi, že vůbec jede.
Taky to tak cítím a vzpomínám na pana Krampola a jeho "Kuře na pražcich."
Děkujeme ČD k dalším z tisíců důvodů, proč si vybrat jiného, kvalitnějšího a rychlejšího dopravce!