- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Velkou roli v tom hraji dnesni umele gottwaldovske kraje, centralismus a nastaveni statu. Velci Amestnavatele muzou take prinest velke propusteni, ale silne lokalni ekonomiky, kde dane zustavaji doma a neprerozdeluji se v Praze dela hodne. Staci se poucit z Rakouska, kdysi jsme take tak fungovali a jejich dnesni spolkovy system dokazatelne vysvetluje dnesni problem u nas.
Ale jednu výhodu to má, aspoň je tu větší klid :)
Klíčová pro Zlínský kraj je dopravní dostupnost a strategický investor. Ten půjde tam, kde má lepší podmínky k rozvoji a zisku. Budování dopravní dostupnosti dlouhodobě maří ekoteroristé, kteří tím pomáhají podvracet hospodářský rozvoj. Podmínky pro strategického investora byly znehodnoceny vybudováním průmyslové zóny na nevhodném místě, takže by bylo spíš potřeba hledat místo jiné, do rizikového prostředí movitého investora nedostaneme a malí producenti problém nevyřeší. Je nejvyšší čas něco s tím začít dělat, kraj se vylidňuje, my stagnujeme a kompetentní orgány mlčí.
Stále stejný příspěvek, všichni už váš názor známe, pane Karle.
Jó, padla Tesla, Zbrojovka, Loana a jiné.
NÍZKÉ platy + VYSOKÉ ceny = NEJNIŽŠÍ životní úroveň obyvatel v CZECHIA
A není to nejlepší obrana proti zlým migrantům?