- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za toto jednání cyklistů mohou aktivisté z hnutí automat, kteří neštítí k prosazování svých cílů dělat rukojmí z ostatních účastníků silničního provozu. Viz uzávěrky Smetanova nábřeží v Praze a jiné jejich akce.
Já tu cca před 24 hodinami pod jiným článkem napsal osobní aktuální zážitek situace podobající se té popisované tímto článkem - jen vozidlo bylo drážní (tramvaj) a v trase se "motající" osobou byla žena, kterou také výstražné znamení řidiče vozidla tzv. naštvalo, ale naštěstí ji ještě nenapadlo vzít jakýkoliv předmět a ten hodit po řidiči/jím řízeném vozidle::
No já jsem zase dnes viděl a slyšel ženu přecházející šikmo tramvajovou trať za jednou stanicující tramvají zády k tramvaji přijíždějící po 2.- vzdálenější ze dvou kolejí, na jejíhož řidiče po jeho zazvonění na upozornění hrozící kolize řvala "č...ku nezvoň"
Je velmi smutnou vizitkou provozovatele příslušné TRAMvajové dráhy, že viditelně nedokázal poučit osobu jdoucí na tu danou TRAMvaj, že:
1.) TRAMvaj je malý vlak mající delší brzdnou dráhu než silniční vozidla (auta)
2.) zvonění TRAMvaje není rovno troubení auta
3.) v okolí TRAMvajové dráhy (a hlavně na ní) je třeba dbát zvýšené opatrnosti (a do ní rozhodně nepatří přecházení kolejí za zádí stojící TRAMvaje a ještě zády k TRAMvaji jedoucí po druhé koleji)
JSEM VELMI PŘESVĚDČEN, ŽE CHYBNÉ/NEBEZPEČNÉ CHOVÁNÍ LIDÍ V OKOLÍ TZV. VELKÉ ŽELEZNICE JE ZNAČNĚ ZPŮSOBENO JEJICH IGNOROVÁNÍM KOLEJÍ, KTERÉ SE NAUČILI DÍKY CHYBNÝM PŘÍSTUPŮM K NIM (PŘEHLÍŽENÍ JEJICH PROHŘEŠKŮ VŮČI BEZPEČNOSTI DRÁHY) PROVOZOVATELI TRAMVAJOVÝCH DRAH
Zajímalo by mě, jak by soud posoudil případné použití auta coby zbraně.
Tomu říkám odvaha. Na někoho si dovolit zatroubit.
Ten člověk by měl hlavně dostat pořádně po držce. A upřímně, normální cyklisti mi nevadí. Vadí mi zarytí sportovci, kteří nezpomalí, i kdyby měli toho člověka na přechodu srazit a auto kvůli nim narazit do sloupu. A vadí mi také lidé, kteří se zjevně na kole drží silou vůle a přesto vyjedou na silnici.
Jde hlavně o to, že nikomu nemůže ani soud zakázat jízdu na kole, není k ní potřeba žádné řidičské oprávnění a od 10 let věku na kolo může sednout prakticky každý. I když doktor při prohlídce shledá řidiče nezpůsobilým řídit, na kolo i tak sednout člověk může.
No jo - jízda - ti to vždycky se šavlemi uměli
Asi nějaký český inženýr, atomový fyzik, případně doktor :-D
Kdo ví, jak to doopravdy bylo.
Pumpičkář, pán silnic...
ne, jen ožrala na kole...
Když jsem jezdíval po vojně jako řidič z povolání, tak za sedačku jsem měl po ruce trubku od heveru. Dnes mám po ruce teleskop a na takového bych ho neváhal použit.