Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budova v baťovském areálu získává nový vzhled, nabídne obchody i kanceláře

První část rekonstrukce 64. budovy v baťovském areálu ve Zlíně finišuje. Jeden z největších projektů urbanistické regenerace v této lokalitě bude stát kolem 300 milionů korun. Skončit by měl v roce 2017 či 2018.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z75d20e25n98ě53k 49P21o60s62p70í40š61i66l 8614477674760

Ve zlíně je už "přeobchodováno" a "přemarketováno". Do tohoto baráku pravděpodobně nikdy nevkročím.

0/−1
7.4.2016 11:18

Š98t13ě15p94á73n63k21a 96P38a45v68l46í16k39o74v93á 1379329874521

No, tak jestli dobře počítám, tak v prostoru před budovou zaparkuje 50 aut (to k těm avízovaným 150 místům) a k té zeleni - to jsou jako ty chuďátka zafasované do betonu? Připomíná mi to starý vtip od Renčína: "Les? Za mého mladí jsme tomu říkali osm stromů..."

Úpravu vidím ráda, ale domyšlenou, tohle mi přijde plácnutí do vody "se uvidí" plus obvyklá mediální masáž Creamu. BTW, proč to musí být HOUSE64? To jako čeština není dost dobrá? Nebo jak je to anglicky, tak to naznačuje něco lepšího? Viz slavný zlínský Economy Manager Express?

+2/−1
6.4.2016 8:16
Foto

J97a64n 11A10d90l48e87r 2386401976116

Dnes jsem na to viděl roztomilou reklamu:

"Obchodní prostory v centru Zlína". Legrace nade vše.

0/−1
6.4.2016 15:06

K56a13r22e20l 15E91h24l 5716971146927

Jediné hodnotné budovy jsou 21 a dejme tomu 13.

Ostatní prach sprosté lité betonovky se měly zbourat a postavit znovu s vnější fasádou s vizuálním stylem původních.

Většina budov množstvím pater neodpovídá reálným potřebám... nikdo nechce provozovat prodejnu nad druhé patro.

Zákazníci jsou zdechlí jezdit i výtahem o jedno patro nahoru :-/

Sudé nebo liché řady se měly zrušit zcela a využít jako obslužný prostor, který nyní chybí.

Bohužel se zde prosazují názory lidí, kteří mají právo rozhodnout ale praktičnost mají jak Pat a Mat.

+1/−2
5.4.2016 20:42

J61a35n49a 62N58ě77m78e36č26k98o88v89á 3973724851156

Takhle kdyby se po Svitu nejdřív dalo vůbec bezpečně projít... Chodníky roztřískané, místy nejsou; totálně chaotický provoz aut, už i vrak dodávky, a jako vrchol obšancování kamerami u max32.

Chodím tam často, ale je to peklo... a žel bohu, v pořadí asi patnáctý, nesmírně potřebný :-/ obchoďák to fakt nevyřeší.

+4/−1
5.4.2016 19:22
Foto

J16a82n 64A47d20l32e38r 2856801676296

Pokud se krémovým hochům bude dařit naplňovat prodejní prostory podobným tempem, jako ty nové u I. segmentu (a to leží uprostřed zalidněné oblasti, ne v relativně nedostupné části továrny), budovy zůstanou v příštích desetiletích z většiny prázdné.

(dosavadní obsazenost zajišťuje většinou a.s. Svit, která má v b. 64 v jedné etáži sídlo i se svým archivem)

+2/−1
5.4.2016 17:42
Foto

J51a64n 50A50d30l32e56r 2986591586706

" .... Stavební práce ale nesmí změnit původní a cenný funkcionalistický ráz budovy. Baťovský areál je totiž součástí památkové zóny ...."

V případě krémových hošanů celkem vtipná poznámka.

+2/−1
5.4.2016 17:44

P25e41t39r 79T48i40c40h71ý 4820401665614

Kdyby z cele fabriky radeji vznikl univerzitni kampus i s kolejemi, to by byla pecka.

+1/−2
5.4.2016 15:57
Foto

V82í98t 24M72a36c10h 4518498473840

Kdysi prý tato varianta byla na stole, ale tehdy byla univerzita poměrně malá a neměla tak rozsáhlé finanční zdroje. Navíc dřívější (a konec konců i dnešní) složitá majetková struktura a náročnost rekonstrukcí tomu utla tipec.

+1/0
6.4.2016 8:41

V50l77a83s75t60a 13H49l30i88s19n54i12k43o44v58s10k77á 9359513460

Nedaří se obsazovat prodejny v centru, tak jsem zvědavá na obsazení ve fabrice. Otevřít obchody není problém, horší je tam dostat zákazníky. Abych pravdu řekla, vůbec tam nechodím, není mi sympatické to prostředí. Prostě, je to pořád jen fabrika.

+3/−1
5.4.2016 12:59

I28v73o 39H97r14a20b14a81l 8692601547

Pokud areál nebude dostupný vyhovujícím způsobem pro automobilový provoz, jsou to všechno jen utopické představy.

(napojení na veřejné komunikace v ulici Gahurova velmi problematické, poměrně úzké kominikace v areálu s velmi hustým provozem chodců - zejména po komunikacích, neexistence možnosti zaparkovat - dvě desítky míst na placeném parkovišti stovky metrů od obchodů)

+8/0
5.4.2016 12:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.