- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Místo tohoto článku máte udělat článek - chcete se zabít? Ne? Tak se dívejte kolem sebe. To je vše, je to jen o lidech.
A pokud někoho vlak přejede, je to smutná událost, ale opět se má zdůraznit, že si za to ten člověk může sám.
Přesně tak. Připadal bych si jako blázen, kdybych ve Zlíně v centru čekal pět minut, než přestane přechod vyzvánět, zatímco vlak celou dobu stojí na dohled na nádraží.
je opravdu namístě srovnávat železniční koridor, kde jezdí vlaky běžně 160km/h s lokálkou do Zlína končící ve Vizovicích?
Nejde o koridor ale o to že lidé přecházejí přes koleje tam kde nesmí.
No tak ono hlavně na Vsetíně u vlakového přejezdu u nádraží je problém, že výstražné světla bimbají, závory dole a opravdu dlouhé minuty žádný vlak od nádraží nejede. Zato z druhé strany od Valmezu vlak přijede do 10sec co jdou závory dole...
To je problém všech přejezdů blízko zastávky/nádraží. Spínání vlak sepne přejezd ještě před stanicí a pokud pak třeba ještě čeká na protijedoucí, může se to natáhnout. Jenže když se "to tak vždycky dělalo", je snadnější pranýřovat i chodce, kteří znají poměry v vlezou na přejezd, když vlak stojí ve stanici.
Jinak obecně - chodci přelézají (i koridorovou) trať kvůli pár metrům všude. Pak je průšvih, že když se něco stane (a strojvedoucí jasně viděl, příp. je natočeno, že tam chodec vlezl), stejně se čeká na drážní inspekci, polici, měří se, fotí a trať je uzavřená hodiny.