Diskuze

Nejen Otrokovice. Chodci riskantně přecházejí koleje i ve Zlíně a Vsetíně

Nádraží v Otrokovicích, kde nedávno jen těsně unikli smrti dva chlapci, patří dlouhodobě mezi kritické úseky na železnici ve Zlínském kraji. Chodci extrémně riskují, když přecházejí koleje, také ve Zlíně a Vsetíně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
NM

Místo tohoto článku máte udělat článek - chcete se zabít? Ne? Tak se dívejte kolem sebe. To je vše, je to jen o lidech.

A pokud někoho vlak přejede, je to smutná událost, ale opět se má zdůraznit, že si za to ten člověk může sám.

0 0
možnosti
VV

V21í74t 29V17ý31m44o52l79a

23. 3. 2016 13:06

Přesně tak. Připadal bych si jako blázen, kdybych ve Zlíně v centru čekal pět minut, než přestane přechod vyzvánět, zatímco vlak celou dobu stojí na dohled na nádraží.

1 0
možnosti
VB

je opravdu namístě srovnávat železniční koridor, kde jezdí vlaky běžně 160km/h s lokálkou do Zlína končící ve Vizovicích?

1 0
možnosti
MP

Nejde o koridor ale o to že lidé přecházejí přes koleje tam kde nesmí.

0 0
možnosti
MK

No tak ono hlavně na Vsetíně u vlakového přejezdu u nádraží je problém, že výstražné světla bimbají, závory dole a opravdu dlouhé minuty žádný vlak od nádraží nejede. Zato z druhé strany od Valmezu vlak přijede do 10sec co jdou závory dole...

1 0
možnosti
JV

J91a49n 86V73a49l63o79u48c55h

23. 3. 2016 10:31

To je problém všech přejezdů blízko zastávky/nádraží. Spínání vlak sepne přejezd ještě před stanicí a pokud pak třeba ještě čeká na protijedoucí, může se to natáhnout. Jenže když se "to tak vždycky dělalo", je snadnější pranýřovat i chodce, kteří znají poměry v vlezou na přejezd, když vlak stojí ve stanici.

Jinak obecně - chodci přelézají (i koridorovou) trať kvůli pár metrům všude. Pak je průšvih, že když se něco stane (a strojvedoucí jasně viděl, příp. je natočeno, že tam chodec vlezl), stejně se čeká na drážní inspekci, polici, měří se, fotí a trať je uzavřená hodiny.

0 0
možnosti