Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejen Otrokovice. Chodci riskantně přecházejí koleje i ve Zlíně a Vsetíně

Nádraží v Otrokovicích, kde nedávno jen těsně unikli smrti dva chlapci, patří dlouhodobě mezi kritické úseky na železnici ve Zlínském kraji. Chodci extrémně riskují, když přecházejí koleje, také ve Zlíně a Vsetíně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M33i12r79o23s60l97a63v 83P27a33v94l47í35č73e67k 7743200805974

A nejen tam.

0/0
24.3.2016 7:17

N53i76k13o31l79a47j 57M19a28l85í76k 5344973800271

Místo tohoto článku máte udělat článek - chcete se zabít? Ne? Tak se dívejte kolem sebe. To je vše, je to jen o lidech.

A pokud někoho vlak přejede, je to smutná událost, ale opět se má zdůraznit, že si za to ten člověk může sám.

0/0
23.3.2016 13:25

V67í97t 67V12ý41m86o34l94a 8598214724355

Přesně tak. Připadal bych si jako blázen, kdybych ve Zlíně v centru čekal pět minut, než přestane přechod vyzvánět, zatímco vlak celou dobu stojí na dohled na nádraží.

+1/0
23.3.2016 13:06

V57í51t 51B31r12z61o21b66o88h11a31t41ý 7640512783771

je opravdu namístě srovnávat železniční koridor, kde jezdí vlaky běžně 160km/h s lokálkou do Zlína končící ve Vizovicích?

+1/0
23.3.2016 12:50

M17i91r34o24s29l67a75v 98P72a78v92l72í57č26e91k 7573530885154

Nejde o koridor ale o to že lidé přecházejí přes koleje tam kde nesmí.

0/0
24.3.2016 7:19

M67i96r82o25s22l41a90v 26K45a65š12p60a61r 7190271127346

No tak ono hlavně na Vsetíně u vlakového přejezdu u nádraží je problém, že výstražné světla bimbají, závory dole a opravdu dlouhé minuty žádný vlak od nádraží nejede. Zato z druhé strany od Valmezu vlak přijede do 10sec co jdou závory dole...

+1/0
23.3.2016 9:53

J95a53n 67V81a51l78o52u19c87h 6632497968520

To je problém všech přejezdů blízko zastávky/nádraží. Spínání vlak sepne přejezd ještě před stanicí a pokud pak třeba ještě čeká na protijedoucí, může se to natáhnout. Jenže když se "to tak vždycky dělalo", je snadnější pranýřovat i chodce, kteří znají poměry v vlezou na přejezd, když vlak stojí ve stanici.

Jinak obecně - chodci přelézají (i koridorovou) trať kvůli pár metrům všude. Pak je průšvih, že když se něco stane (a strojvedoucí jasně viděl, příp. je natočeno, že tam chodec vlezl), stejně se čeká na drážní inspekci, polici, měří se, fotí a trať je uzavřená hodiny.

0/0
23.3.2016 10:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.