Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlínský magistrát začne hledat firmu, která opraví Baťův památník

Přestavba Domu umění ve Zlíně na Památník Tomáše Bati, který má být chloubou města, je o něco blíž. Zastupitelé odsouhlasili, že radnice může vypsat výběrové řízení na dodavatelskou firmu. Udělá to v dubnu, a pokud vše půjde bez zádrhelů, dělníci se pustí do přestavby památky už v první polovině letošního roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P88e55t91r 71S40t50a63r30o23s70t68a 6426768510578

Muzeum jihovýchodní Moravy v památníku NIKDY nebylo!!! Takové údaje by si měl novinář ověřit, znehodnocuje tak svou věrohodnost.

+1/0
15.3.2016 9:18

N16i90k61o48l13a85j 36M32a42l73í31k 5974673130331

Za to tam byla Krajská galerie. To si asi spletl s tím muzeem, bych tak řekl.

+1/0
15.3.2016 10:22
Foto

J19a90n 44A64d31l26e54r 2316721286186

To si spletli hodně. Ale nepřekvapuje mne to, místní redakce občas neumí do pěti napočítat.

0/0
15.3.2016 12:00

A38n25t27o33n29í35n 51Z95e92l43i68n11k16a 5704628325590

Toto je ten okamžik jestli budovat vymrzající a v létě rozžhavený skleník, nebo využít jednu z možností a vybudovat nové dopravní řešení města Zlína. To původní baťovské je z minulého století - jen po zjednosměrnění. Doporučoval bych anketu, protože bez D49 Hulín - Slovensko státní silnice 1/49 ve středu města obstaráva a vždy bude obstarávat tah Kyjev - Paříž. Tento tah se kraji nepodařilo zařadit do mezinárodního systému TEN -T, ale zato funguje. S narůstajícím průjezdním komfortem se bude provoz jenom zvyšovat. Každý řidič se ve Valašské Polance bude muset rozhodnout, jestli pojede na Val. Mez., nebo ZLÍN. Čili na 1/35 a tudíž E442, nebo 1/49 a Zlín a tím na D1 a celou západní Evropu!!!.

Ve Zlíně se pohybují slovenské, občas i ukrajinské a nevím proč rumunské kamiony. Pochopitelně také české kamiony z ostatních krajů směřujících na Slovensko.

Ve Vsetíně před 50 lety věděli, že státní silnice na NÁKLADY STÁTNÍ KASY musí z města. Ve Zlíně o tom také nelze pochybovat.

+1/−4
15.3.2016 9:06

A97n19t52o95n27í89n 61Z77e97l22i30n41k60a 5694888305930

Kolik vás bude mínusářů, kteří obhajujete zdechlinu v podobě Pravobřežky. V době pana Ing. Šenkýře to měla být náhrada ZA STŘED MĚSTEM VEDANOU

1/49. Měla to být 4 proudá přeložka státní silnice s průjezdní rychlostní 100 km/hod se 400 metrovým ochranným a eventuálně také asanačním pásmem na náklady státu. Doplňovat ji měly tunely od Čepkova po Lidl Obeciny ve variantě A a tunel z Čepkova po Nivy ve variantš B, nad nemocnicí na ̈viadukt přes celé údolí Dřevnice do původní stopy 1/49 za Přílukem.

Pro úplnost uvedu, že toto řešení smetlo se stolu vyjádření min. dopravy a kraje.

0/0
15.3.2016 9:37

A56n20t14o18n53í95n 55Z70e20l88i49n89k38a 5924678925940

Opomněl jsem velmi důlžitou variantu dokonce uvedenou v platném Územním plánu města Zlína. Pravobřežka má být zaústěna a slovy: má využívat !!! ulici Sokolskou, pokračovat /snad dočasně/ přes plánovaný obchvat Zálešné, Podvesné a Věžových domů k Lidlu Obeciny.

0/0
15.3.2016 9:47

N33i62k75o22l21a34j 65M55a31l22í31k 5644413730791

Mínus protože:

Podkopávat půl Zlína je blbost. Pravobřežku nikdo nepovažuje za důstojné řešení. Důstojné řešení je vést dopravu, která Zlínem projíždí, zcela mimo Zlín. To by pomohla dostavba Hulín-Fryšták-Slovenská hranice.

Jeslti nemáte rád Zlín a chcete ho narušit, tak budiž. Já bych nebojoval teda za rychlostní cestu rovnou do centra Zlína, ale rychlostní cestu, která povede kolem města ;-) zamyslete se.

0/−1
15.3.2016 10:27

A80n21t23o51n27í51n 53Z23e95l34i17n10k21a 5864688285610

Nebudete mně věřit, ale až na jednu věc mám tentýž názor. Otevřete si videozáznam z předposledního zasedání zastupitelstva a v diskuzi občanů zjistíte proč D49 Hulín - Slovensko nebude.

Víte, vždycky mne šokovalo plánování a budování dálničních úprav na 1/57 a tedy E442 Valmez - Slovensko. Tvrdá a nesmlouvavá linie M. dopravy mně došla, až jsem si uvědomil, že 1/35 a tedy E442 Valmez - Slovensko se nebuduje jako dálnice ve směru Valmez - Makov - Bytča, ale ve směru Valmez - Vsetín - Valašská Polanka - Střelná - Slovensko. A toto je nejenom zimní tah mimo hřebeny Beskyd, Třeštík a Bumbálku, ale zároveň nový tah na Slovensko, na průmyslový Púchov. Trasa přes Lysský průsmyk je zcela po rovině. MD tedy ani o krůček neustoupilo od svého původního záměru a trvale přehlíží krajem požadovanou D49 Hulín - Slovensko.

Tato skutečnost má 2 aspekty:

1.Zlín bude mít jednoho dne k dispozici dálnici na Slovensko, Ukrajinu a Rusko nejblíže ve Valašské Polance.

2.Státní silnice 1/49 vedená středem Zlína !!! propojuje Valašskou Polanku a výše uvedené východní destinace s D1, čili s celou západní Evropou !! Situace se bude zákonitě vyhrocovat také s budováním D55 na jih od Otrokovic. D55 totiž někdo nazval Balticko - Adriatickou magistrálou.

3.Řešení dopravy měst bohužel zjizvuje jejich tváře.

Jsme ve 3. tisíciletí a to co se nyní naplánuje bude sloužit Zlínu dalších 100 let a nebojím se říct věčně.

Kdo ještě po tomto vysvětlení neuvažuje o přeložce 1/49 ze středu města je hrobař zlínského životního prostředí pro 70 tis. obyvatel.

0/0
15.3.2016 11:41

A47n65t46o35n53í81n 45Z84e48l62i32n82k34a 5164778255690

Nikdy jsem nemluvil a nemyslel na rychlostní cestu středem města. Vždycky obráceně!! Vždycky jsem mluvil o sjezdech v místě Louky, Příluky a Zlín centrum Gahurova a tedy bývalý Dům umění. Takto je to všude jinde VE SVĚTĚ BEZ VYJÍMKY.

0/0
15.3.2016 11:59

K18a26r78e26l 74C53h78r49a78s86t14i34n53a 4673614930685

Výborná zpráva ! Komunisty zohavený památník dostane původní podobu, panu Baťovi aspoň trochu splatí Zlín jeho nepomíjející zásluhy.

+1/−1
15.3.2016 9:04

Š26t75ě37p53á36n39k77a 65P77a87v31l39í71k28o38v83á 1519789524481

Otázka do diskuse je, jak by se na to díval sám Baťa. Osobně si myslím, že by byl raději, kdyby fungovala fabrika, než památník. Nota bene, když se neví, co bude vevnitř. Na letadlo se asi moc diváků nenaláká a nějak se to bude muset udržovat plus personál atd....

Jinak hurá za záchranu, ale mělo by to být domyšlenější.

+4/−1
15.3.2016 10:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.