- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže i v Hradišti to bude vypadat jako v Brně, kde se vezmou staré vraky, přetřou se štětkou na hnusnou růžovou a protože ty osoby, co na tom jezdí, jsou prudce chytré, tak se to kolo pak válí přivázané někde u sloupku na frekventovaném chodíku a týden tam překáží než na to zase jiný "hipster" sedne a šrot převeze o kousek dál... Ono vůbec stačí pozorovat tu sortu lidí, co se pohybuje po městě v silném provozu na nějaké "ukrajině" ve stavu šrotu a má co dělat aby to vůbec udržela jakž takž rovně na silnici. O agresivitě městských cyklistů ignorujících veškeré předpisy, ohrožující chodce na chodnících kde nemají co dělat, ani nemluvě. Kdyby městapo dělalo co má, tak by byl za chvíli pokoj po pár pokutách.
Zvláštní, když chcete provozovat půjčovnu koloběžek, tak mimojiné musíte dokládat atestace, certifikáty a další fůru papírů Když se náhodou něco někomu stane, tak opět složitá dokládání potvrzení o tom, že provozovatel opravdu nemůže za hloupost svých zákazníků........
a tady přijde parta "nadšenců" provozovat půjčovnu kol, která ještě nedávno byla v nálezovém stavu, těžko budou mít jakékoli potvrzení o způsobilosti provozu (dle fotek na fb nemají ani základní výbavu, nicméně tu snad doplní) a najednou to ouřadovi nevadí a ještě se schrastí i dotace.
Já nemám proti tomu nápadu nic, sdílení kol se mi líbí, ale vadí mi ten dvojí metr......
Osobně si myslím, že všechna ta potvrzení potřeba budou, tohle je jen první nadšení, které narazí na úřednickou realitu - přesně z těch důvodů, co píšete.