Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Traktorista projel stopku, po srážce s autem pro něj letěl vrtulník

Vážná zranění utrpěl řidič traktoru, který u Uherského Brodu vjel bez zastavení na hlavní silnici a srazil se s osobním autem. Traktoristu transportoval do nemocnice vrtulník, škodu policisté odhadují na tři miliony korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T66o22m33á68š 60V96a72l50d56e49r 7243970239

Klasika. Sám když jedu po této silnici setkám se se smrtelnou nehodou s pravděpodobností 50%. Silnice je zablokovaná. Už mě irituje, jací hňupi na této silnici šílí a jezdí jako v kómatu bez rozmyslu. Vytvářejí vláčky, předjíždějí riskantně atd. Motorkáři jsou zvláštní kapitola šílenců.Jako by všichni tam byli ovlivněni chlastem.:-)

+1/0
5.3.2016 8:06

V25í62t 98B45r65z93o66b12o52h46a70t49ý 7100222643751

Já úsek Starý Hrozenkov - Brno jezdím teda taktéž několikrát do týdne, ale mám jiné zkušenosti. Apropo jakou má tato nehoda souvislost s Vámi zmíněnými vláčky, riskantním předjížděním a nebo motorkářema?

0/0
6.3.2016 18:17

T19o59m42á71š 26V34a39l62d10e83r 7633250739

tady jeden příklad a neuplynulo ani deset dní. "http://zlin.idnes.cz/srazka-aut-na-silnici-i-50-u-zlechova-dut-/zlin-zpravy.aspx?c=A160315_153336_zlin-zpravy_ras"........Samozřejmě že nemá vliv na tuto nehodu, ale na jiné nehody mají.A že jich není málo. Popisuji s čím se setkávám. Jinak tím, že vznikají vláčky, tak se vždy najde šílenec, který vytvoří krizovku. Nehledě na to, že když někdo brzdí provoz kde se nedá předjíždět, tak je hulvát a nemyslím tím úseky 500m, ale několika kilometrové úseky. Má na chvilku sjet ze silnice a umožnit průjezd normálním řidičům, kteří jezdí do těch 90-ti km/hod. Je to nejhorší silnice co do pohodlí a pohody z jízdy v ČR, kterou znám. RvRvRv

0/0
15.3.2016 18:22

V97í60t 37B73r98z76o66b53o68h32a27t68ý 7800932953971

tak to máte hodně málo naježděno, zkuste jezdit v jižních čechách - úzké silnice I. třídy, výmoly a v létě samý traktor, oproti tomu I/50 je téměř v celé délce široká, že nemají problém se vyhnout tři auta, a od hranic (SK) až do slavkova (s výjimkou nesovic) s relativně novým povrchem. Vzhledem k provozu na té silnici nehod moc není, problém jsou vesměs buchlovské hory, které si zvláště motorkáři mnohdy pletou se závodní dráhou.

0/0
15.3.2016 18:36

R39a96d96e88k 86Č41e74r25v46e85n51k63a 5324771224342

jezedák má dycky přednost

0/0
4.3.2016 17:13

H43o84n82z65a 76F52á12t82o66r 2789295724110

Ach, to je úd. Ani bych se nedivil, kdyby ho šel řidič z osobáku dorazit. Takhle si jede po silnici první třídy a najednou se mu tam nacpe někdo, kdo zapomněl, že už není na poli. S tím se nejenom nedá počítat, ale nejspíš ani nic dělat.

+2/−1
4.3.2016 15:24

J96a10k86u52b 21S45e60m84e12r48á64d 2757536181311

s predcasnyma soudama bych pockal, tam se da jet klidne 200km/h, takze pri vjizdeni do krizovatky ho jeste ani nemusel videt

+3/0
4.3.2016 15:37

J33a64r69o11s53l96a95v 78L96e95b20e85d85a 3616379117390

Z té křižovatky je směrem na UB viditelnost 500 m (skoro až po nadjezd). I kdyby meďour jel opravdu 200, musel by ho traktorista vidět 9 sekund předem. Při 130 (tolik tam jezdím já :-) to vychází skoro na 14 sec.

Traktorista je @#$%^&*

+1/0
4.3.2016 16:19

V35á60c70l41a42v 42P97o23u52s33t88k86a 3850851792

Nechci obhajovat taktoristu, ale něco jiného je blížící se vozidlo vidět, a něco jiného je odhadnout případně předpokládat, že se blíží rychlostí například 200 km/hod.

+1/0
4.3.2016 16:37

J56a90r96o80s27l90a70v 71L70e48b26e20d77a 3136629717590

Ano, to je taky příčina nehod při nedání přednosti. Nestačí vozidlo vidět - a spokojit se s tím, že "je dost daleko" - je třeba především odhadnout _za_jak_dlouho_ dojede ke křižovatce. Když to neumím, tak počkám.

Na druhou stranu, kdybych tam jel a viděl traktor u křižovatky, tak automaticky ihned zpomaluju. I proto, že je tam 70.

(Sice nevím, kolik mercedes jel, ale 200 tam opravdu zvykem nebývá...)

+2/0
4.3.2016 17:00

M25a74r87t66i31n 51K76a73d72l30e36c 5151355173354

to je přesně proč umíraj motorkáři. Lidi se jen jednou podivaj, i kdyby měli dvakrát aby zjistili jak rychle se blížej...

0/0
5.3.2016 12:38

J56a93r74o17s57l74a39v 78L20e85b81e74d21a 3896319487780

Motorkáři jsou taky někdy prostě blbě vidět...

Mně se stalo, že jsem si jel v pohodě asi 110 po úplně rovné silnici (tušímže poblíž Malacek) a předjížděl jsem, protijedoucí auto bylo fakt v dáli. Bylo vedro a vzduch se nad rozpáleným asfaltem tetelil.

Až později jsem zjistil, že před tím autem jede - a dost rychle - motorka! Její reflektor se kryl s reflektorem toho auta. Žádná krizovka, prostě jsem přišlápl plyn a včas předjíždění dokončil. Ale celkem jsem byl vykolejen zjištěním, že jsem tu motorku viděl až na cca 300 m - kdybych třeba nedával bacha, mohla ta krizovka nastat...

0/0
5.3.2016 13:13

J12a62k80u60b 77S53e98m96e31r72á68d 2267406911601

akorat jeste musite pocitat reakcni dobu ridice traktoru, plus rozjezd a dobu kdy dosahl krizovatky traktor .... no a jeste tam muze byt ten faktor, ze sice mercedes videl, ale necekal ze tech 500m ujede tak rychle... no a nakonec mohl taky chytit treba mrtvicku, proste strilet od boku se na zaklade par vet a fotek moc neda

0/0
4.3.2016 16:42

P62e44t45r 66B22a40r32t79ů22n21ě16k 9161534979769

Při vší smůle klika, že se potkala tak kvalitní vozidla.

+6/0
4.3.2016 14:54

P76e50t57r 67T88i93c25h74ý 4930591385504

Taky "stesti," ze to mercedes nenapalil celne.

+1/0
4.3.2016 15:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.