Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slovácko spojí s Prahou a Trenčínem nový víkendový vlak

Další přímý vlakový spoj z Prahy do regionu začne od soboty vypravovat soukromý dopravce Arriva. Přímým spojem přes Uherské Hradiště bude zajíždět až do Trenčína. Zlínský kraj chce v létě rozhodnout, zda soukromníkům otevře regionální tratě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V29í11t 12B95r35z61o56b55o31h38a15t26ý 7450772803101

Ona je to vlastně taková zážitková jízda absolvovat dálkový spoj příměstským motorákem.

0/0
6.3.2016 18:14

M75a21t77ě22j 63V58o44n88d66ř94i87č34k53a 4264400358916

Tento výrok myslí autor článku vážně?!

"Otevření regionálního trhu by soukromí dopravci uvítali. Mohli by pak jezdit do Prahy přímo ze Zlína. V současnosti mají totiž na regionální trať mezi Zlínem a Otrokovicemi monopol České dráhy."

Když si dopravce, jakýkoli, zaplatí dopravní cestu, může jezdit KAM CHCE. Tedy názor, že pro to, aby soukromníci mohli jezdit ze Zlína přímo do Prahy, by kraj musel otevřít trh regionální dopravy, podporující blud "České dráhy nechtějí soukromé dopravce pustit na své koleje", je naprosto nesmyslný"! Problém spočívá v tom, že z Otrokovic do Zlína je pouze neelektrifikovaná jednokolejná trať.

0/0
4.3.2016 20:05
Foto

J56a69n 26A59d60l70e38r 2416301396296

Vyobrazený vlak asi nebude ten dálkový, že?

Úsměvná novinářská přesnost.

0/0
4.3.2016 13:51

V13í31t 51B92r42z90o41b49o69h25a15t69ý 7650232383401

vtipné je, že se skutečně jedná o vlak, který tu trasu jezdí ... příměstský motorák použitý na dálkovou dopravu :-D

0/0
6.3.2016 18:11

N72i32k12o14l97a78j 34M88a18l63í49k 5254493490801

Jasně, otevřete tratě...

Pak třeba získá některý soukromník trasu Vizovice-Zlín-Otrokovice. A k čemu to povede? Každý ze Zlína, kdo pojede někam dál si radši dojede trolejbusem do Otrokovic, než aby se kupoval dvě jízdenky na vlak...

Pokud se nebudou uznávat jízdenky, tak je to blbost, protože výhoda Českých drah je v jejich síťovosti - na jednu jízdenku můžu jet po celé republice, to jakkoliv jinak docílit nejde...

+1/−2
3.3.2016 21:15

T42o28m25a84s 45N52o94v90o61t84n90y 1651754516985

Tak jistě že se budou uznávat jízdenky, pokud dopravce pojede v rámci objednané dopravy. Stačí to dát do podmínek VŘ. A když to bude vlak "navíc" kromě objednaných, tak si prostě koupím jízdenku na soukromého dopravce. S tím nemá nikdo problém kromě šotoušů z K-Reportu co pořád řeší nějakou nesmyslnou "síťovost"

+1/−2
3.3.2016 22:13

N60i46k31o40l64a18j 28M35a30l34í95k 5624833780511

Síťovost není vůbec nesmyslná. Já jezdím vlakem několikrát týdně - do práce / do školy. Popř. na výlety... síťovost je sakra dobrá věc.

Ano, pokud to v podmínkách VŘ bude uznávání jízdenek ve všech objednaných spojích Zl. krajem, není problém a je mi jedno, s kým jedu.

+1/0
3.3.2016 22:18

N25i98k29o44l71a51j 49M37a92l86í76k 5404503280171

Ale upřímně - ano, stačí to dát do podmínek VŘ. Nevím proč - ale veřejná doprava ve Zlínském kraji není pro Zlínský kraj prioritou a KOVED - koordinátor dopravy ve Zl. kraji je spíš k smíchu... takže se bojím, že se cestující je zajímat nebudou.

+2/0
3.3.2016 22:23

T23o58m46a18s 12N12o92v19o83t71n24y 1911934606485

A na ten trolejbus si druhou jízdenku kupovat nemusí? ;-D;-D;-D

0/0
3.3.2016 22:14

N89i20k22o19l68a90j 45M41a79l57í20k 5194383520861

Jenže málo kdo bydlí u nádraží a tak si stejně jízdenku na trolejbus kupuje.

Příklad. Jezdím ze Zlína do Brna. Na nádraží Zlín-střed dojedu trolejbusem a dál jedu vlakem - když bych si ale musel kupovat další jízdenku na Zlín-střed/Otrokovice, tak to můžu jet rovnou trolejbusem do Otrokovic, když už si na ten trolejbus budu jízdenku kupovat (připlatím si 3-6 Kč a můžu jet až do těch Otrok).

Nebo když někdo bydlí na Jižních svazích? To rovnou radši pojede trolejbusem až do Otrokovic bez přestupu...

0/0
3.3.2016 22:21

V76í76t 16B23r20z47o25b75o75h48a32t88ý 7440712563581

tratě už dávno otevřené jsou, ale světe div se, nikdo o trať Otrokovice-Vizovice nemá zájem ....

0/0
6.3.2016 18:13

J55o76s53e96f 66P28a40v59e25r76a 6278666600

Jo kdyby byla již dostavěna trať Vizovice - Valašská Polanka to by byla jiná. Měla být hotová již před 70-ti lety a stále se uvažuje o ní. Zlín nemá přímé připojení na rychlíkovou trať.

+1/0
3.3.2016 16:50

T92o63m65á95š 94B47a85ř80i49n11k73a 2443465707469

A v tom je zakopaný pes,že se pořád jenom uvažuje .

0/0
4.3.2016 15:14

V11í11ť68a 32K97r64u41t83i55š 1300584455567

A proč by tu trať někdo nakladne stavěl? Spojení Zlín - Otrokovice je kratší a logictejsi, než Vsetín - Zlín přes kopce a Vizovice. Když tuto trať nedostavili před válkou nebo hned po ní, tak dnes už nemá žádný smysl a ekonomické opodstatnění.

0/0
4.3.2016 22:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.