Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové koleje a elektřina mají do Zlína vést v roce 2024, přibude vlaků

Tolik potřebná elektrifikace trati Otrokovice - Zlín - Vizovice je zase o kus dál. Správa železniční dopravní cesty už začala zpracovávat dokumentaci pro územní rozhodnutí, stavět by se mohlo začít do tří let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a92n 81J44e28m59e20l68k31a 1365150

9 mld za cca 36 km kolejí, cca 260 mil na km . Jak to to sždc dělá, když sdružení obcí elektrifikuje 19 km za 0,4 mld. Tedy 20mil/km. To je 12 krát méně.

0/0
18.2.2016 16:23

M17i23r39o84s18l72a47v 36Z68i61k88m18u46n27d 6728772187848

Nějak jste zapomněl na to, že v podstatě se bude stavět komplet nová trať včetně minimálně jednoho tunelu řešícího obtížnou křižovatku silnic 49 / 55 v Kvítkovicích a křížení trolejového vedení s dráhou trolejbusovou, podobný problém se musí vyřešit na Podvesné ...

0/0
19.2.2016 15:16

J70a54n 79J14e23m19e17l90k30a 1285810

2024 ;-D smutné.. A co další tratě, Valašké Meziříčí - Rožnov - krásný adebt na elektrifikaci a aspoň 100 km/h místo 50. To vidím tak na 2040 ;-D Pár km propojka na trať na Boleslav u Milovic taky zdá se v nedohlednu.

0/0
18.2.2016 16:09

T72o25m 66P68á28l80e29k 1671196399558

Slibem nezarmoutíš. R^

+5/0
16.2.2016 23:59

T67o70m60a19s 95N17o21v88o48t54n96y 1591244456845

Tak hlavně že se na tom napakuje Zemek, který je jedna ruka s krajem... Jinak by daleko přínosnější bylo tam udělat něco jako klasickou (rychlo)tramvajovou trať, která by suplovala MHD a v Otrokovicích přestup přímo na vlak na nástupišti. Ta trať, pokud odpočteme podivné překladiště kontejnerů je stejně na nic.

0/0
16.2.2016 20:18

V87l40a66s68t51a 13H29l55i48s92n78i77k90o58v11s26k98á 9889623420

Pohled Zlíňáků je už k jakýmkoliv zprávám tohoto typu skeptický. Sliby, sliby. Dopadne to stejně, jako R49. Ale buďme rádi, opraví nám třeba chodníky.

+7/0
16.2.2016 18:09
Foto

J89a65n 68A22d56l76e83r 2436921416586

Drazí novináři, ať už z jakékoliv tiskové stáje:

Račte si tyto zprávy uchovati (stejně tak činíte) a občas nám je sem pusťte s patřičně upravenými daty (jako to průběžně děláte); abychom nezapomínali, v jakém dokonalém systému to žijeme, kam své výtěžky odvádíme a jak se nám za ně průběžně vysmívají.

+3/0
16.2.2016 16:40

J96a27n 24H61o73r28á25k 1603779769224

A bude se elektrifikovat stejnosměrně nebo střídavě??

+3/0
16.2.2016 14:20

N58i91k96o28l57a56j 58M87a37l46í66k 5674103540471

Podle mě tak, jak je trať 330 kolem Otrokovic, aby to navazovalo... ale co jsem četl poslední dokumentaci, tak tam byly psány tři varianty. Stejnosměr, střídavina, a pak jedno s možností přechodu v budoucnu na druhé.

0/0
16.2.2016 19:11

J35a20n 53H85o14r92á74k 1733639279234

Existuje záměr postupného přepínání ze stejnosměru na střídavinu a prý je nyní v plánu právě trať 330.

0/0
17.2.2016 13:13

V81i88k67t17o91r 43Č84m43e17l79á83k 6191201261422

Obyvatele Zlina by chteli pouze nadrazi, ktere odpovida krajskemu mestu a tomuto stoleti (nebo aspon druhe polovine minuleho). Takhle se ho nedockame nikdy :-/

+7/0
16.2.2016 13:44

T48o93m32a86s 73N38o56v79o53t50n95y 1591634396695

Na co potřebujete moderní předražené nádraží, když tam jezdí 2 motoráky za hodinu a jeden rychlík ráno do Prahy?

+1/−3
16.2.2016 20:19

A34n88t36o24n70í24n 80Z57e62l56i57n83k22a 5974418865650

Proč by naše nádraží nemohlo vypadat stejně, jako obdobně zatížená nádraží v Tyrolsku???

+2/0
17.2.2016 6:30

A22n75t46o94n30í23n 30Z62e28l58i96n82k12a 5174708715910

Nechápu proč se budou dávat peníze na elektrifikaci do našeho železničního apendixu, když jsou v ČR elektrifikovány POUZE hlavní železniční tahy. Každopádně je nutno okamžitě odhlučnit koleje a vypakovat sklad kontejnerů z Lípy k dálnici a elektrifikované železnici. Na noční hluk /hlavně v letním období/ si stěžují obyvatelé J.S., Letné, Chlumu, Mladcové.... Převážené kontejnery působí jako reproduktor a buben dohromady.

+4/−4
16.2.2016 13:15

P36e56t62r 67V57e36s94e90l10ý 7174265804438

elekrifikace má logiku, odpadne nutnost přepřahání lokomotivy v Otrokovicích minimálně u rychlíků

+2/0
16.2.2016 13:33

A58n29t82o39n10í21n 20Z36e16l34i16n10k52a 5874578355100

Máte pravdu, jenže ty rychlíky jsou jenom dva ráno a večer. Nejsou elektrifikovány ani tahy Mor. Písek - Brno a Kroměříž - Brno.

0/0
16.2.2016 20:26

M93i25r63o70s45l95a65v 14T59i64š60e71r 4929479324272

Sklad v Lípě bude u dálnice D49, která povede ani ne kilometr od něj.

+2/0
16.2.2016 14:19

J46a86n 55K94o82v63á70ř 8494201789307

Chtěl bych mít váš optimismus.

+1/0
16.2.2016 14:51

M62i73r41o72s33l54a13v 50T21i31š77e96r 4579889914762

Tak určitě! :-)

0/0
16.2.2016 15:23

A93n72t48o59n38í33n 46Z80e48l46i56n78k41a 5514328975210

Jste jeden z posledních, kteří věří na D49.

0/0
16.2.2016 20:27

J50a61n 62J47e43m82e74l45k57a 1405490

Už jste někdy viděl, aby tramvaj jezdila ve městě na naftu?

0/0
18.2.2016 16:11

P52e24t16r 44V53e39s34e67l71ý 7414735834418

Nevím, ale tu "O perníkové chaloupce" mám raději.

+2/0
16.2.2016 13:12

J88o49s35e42f 62P88a57g82á43č 3236813532434

Nechapu, proc by mela byt elektrifikace trati tak potrebna? Pro koho? Za 9 miliard budu v Otr ze Zlina o minutu driv? Podle me je daleko dulezitejsi cesta Hulin-Frystak-Zlin. Ale na planovane trase je zase 27 krecku, tak zase nic,no.

+7/−2
16.2.2016 12:16

K46a54r30e34l 53F92u78k17s56a 3804740250153

To bychom museli mít svolení capo di tutti capi všech zlínských ekoteroristů... Občas sem chodí, tak ho možná dostaneme ;-D

+3/0
16.2.2016 14:53

T57o20m42a57s 85N17o98v73o88t59n49y 1611624136955

No a pak nastoupí vyšší liga, Patrik z Brna, co škodí vždy a všude.

0/0
16.2.2016 20:20

V13l97a93s80t90a 60H59l26i20s90n66i57k77o83v78s17k76á 9569543880

Co je s Machem?

+1/0
16.2.2016 20:49

N82i93k82o73l30a89j 40M49a50l31í40k 5714113280561

Zrychlí to o víc než o pár minut + odpadne to přepřahání v Otrokovicích...

No, že to stojí 9 mld? Ale bude za to 24 km trati... Dálnice by se za tu sumu postavilo jen 9 km :D

0/0
16.2.2016 19:13

T40o70m82a57s 56N78o35v63o50t18n59y 1531844156655

Když to zrychlí o víc jak pár minut tak by ty vláčky pak musely jezdit aspoň 120 - ve zlínské aglomeraci nerealizovatelné. Prostě předražená zbytečnost.

+1/−1
16.2.2016 20:22

K65a86r42e22l 65C63h56r71a50s29t58i40n69a 4793304820105

Soudě podle dosavadního dění kolem železnice ve Zlíně: zlaté oči, které tuto změnu za dalších dlouhých osm let uvidí. Řešení se odkládalo tak dlouho, až se stalo výsměchem a názornou ukázkou, jak si centrální i komunální úřady dělají z občanů šprťouchlata.

+5/0
16.2.2016 12:12

Š31t14ě52p52á36n48k94a 45P97a87v27l18í42k57o27v82á 1869739684311

Vy si připadáte ve vztahu k místním úřadům jako šprťouchle? Šťastlivče! Já si připadám jako vůl a korunovanej k tomu, že v baťovském Zlíně občané něco takového dovolí...

+3/0
16.2.2016 12:30

K81a69r25e69l 89C62h74r56a57s30t20i96n81a 4213584480175

Paní Štěpánko, souhlasím s Vámi. Občan v tomto státě je pro politiky páté kolo u vozu potřebné jen tomu, aby jednou za čtyři roky vhodil obálku do urny. Pak se zavřou vody a jediné, co se děje, je horečná snaha politických gaunerů urvat co nejvíc prostředků a výhod pro sebe. Můžeme se přít o šprťouchlatech nebo korunovaných volech, poměry se dají nazvat třebas bor... na kolečkách.

+3/0
16.2.2016 17:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.