- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta cyklostezka na Svahy je trasována nejhorší možnou variantou, tedy kolem TEPLO ZLÍN. Už současný chodník je úzký a nevím, kam ho chtějí rozšířit, když je to vše v pořádném svahu. A i kdyby se podařilo, tak není moc cyklistů, co to nahoru vyšlapou (je to fakt strk) a naopak dolů to bude při smíšeném provozu o hubu. Rád bych se mýlil, ale aby výsledkem nebyla zbytečnost, kdy se nahoru půjde pěšky a dolů bude cedule "Cyklisto, sesedni z kola"
Psal jsem do jedné diskuze, že mnohem schůdnější by byl cik-cak nad OC Čepkov. Má příjemnější sklon, je mnohem širší a také vede rovně (samozřejmě krom jednoho 160° zlomu), takže podle situace by to cyklista mohl "pustit" nebo brzdit.
Dále mě zarazil plánovaný podjezd v Prštném? To jako proč a kam by měl vézt? Jedině že by uvažovali s pokračováním cyklo-stezky kolem SPARu a dále do Svitu (tzn. levý břeh Dřevky).
Obecně jsem ale toho názoru, že stavět "násilím" městské cyklostezky jsou vyhozené peníze. Když vezmu tu slavnou městskou obslužnou, tak měl-li bych ji projet legálně, tak neustále sesedám-nasedám a nebo tlačím.
Cyklostezky mají smysl v propojení měst a vesniček a nebo tam "kde je místo". Například suprová je ze Zlína-Lešná-Lukov, Zlín-Otrokovice (ačkoliv na té šaškárně v Malenovicích se dalo taky hodně ušetřit) a hlavně Otrokovice - Kroměříž ( mezi auta na silnici Bělov-Kvasice to nebylo úplně ono).
No jo, když ale ono jsou na to dotace a někteří politici si myslí, že mají patent na rozum a tím, že někde nastřikají "stezku" na chodník, začnou lidi jezdit na kole místo autem. Nezačnou, většina jezdí tím autem, protože je to nejvýhodnější možnost.
Denně potkávám deset, dvacet cyklistů, co se bojí vjet na silnici, a radši ohrožují chodce na chodníku. Sem tam potkám i hovádko, které na tom kole neumí ani projet světelnou křižovatku.
Bohužel si myslím, že další polštář pod p..el, alias cyklostezka, kde můžou kašlat na pravidla a neznat je, tuhle katastrofu fakt nevyřeší.
Je jich stejně, jako hovádek, kteří kašlou na pravidla a neumí projet světelnou křižovatku autem...
Páteřní cyklostezka, která ovšem vede pouze k bývalému Spáru (Albert) v Prštném. Její napojení na cyklostezku do centra je plánu až za 4-6 let, pokud se do té doby stihne rekonstruovat, elektrifikovat a zdvoukolejnit trať Otrokovice - Vizovice.
Nejhledě na to, že některé části cyklostezky právě v prštném jsou jen něco přes metr široké
To je úplně nejhorší řešení, co se dá udělat - společný chodník s cyklostezkou. Chudáci chodci.
Jsem rád za stezku do Otrokovic a Lukova. Těším se na prodloužení směrem k Vizovicím. Zde vidím, že tato práce má smysl. Ale to co se buduje v centru, považuji za čárečku do nějakých povinných tabulek! Na Jižní svahy se rozšíří chodník a bude sloužit chodcům i cyklistům. To nevidíte ten chaos na Fugnerově a Havlíčkově nábřeží?? Je naprostý nesmysl budovat sloučené cesty. Navíc, tam kde je chodník tak bych vyloučil chodce. Vždyť spousta cyklistů raději zase jezdí normálně po silnici. A kreslení piktogramů? Kočkopes. Buď ať se tam udělá cyklopruh, nebo nic. Mimochodem, auta která na Štefánikově "stojí" v zákazu stání porušují co? Zákaz stání, stání v cyklopruhu nebo stání na chodníku?
No to je proste parada, dalsi vyhozeny prachy.
Postavte radsi dalnici na UH.
Přesně tak. Jsou 100x důležitější stavby v dopravě, není za 20 let ani náznak řešení hromadné dopravy do IDS ale my budeme řešit stezky a pruhy pro pár desítek lidí, co se neumí ani na silnicích chovat...