Diskuze

Zlín počítá s novými cyklostezkami, napojí i obří sídliště Jižní Svahy

Ve Zlíně letos přibudou další cyklostezky. Jedna spojí i centrum města a největší sídliště Jižní Svahy, kde žije přes 20 tisíc lidí. Síť cyklostezek by za pár let měla být dlouhá až padesát kilometrů, Zlín chystá i propojení s Vizovicemi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ta cyklostezka na Svahy je trasována nejhorší možnou variantou, tedy kolem TEPLO ZLÍN. Už současný chodník je úzký a nevím, kam ho chtějí rozšířit, když je to vše v pořádném svahu. A i kdyby se podařilo, tak není moc cyklistů, co to nahoru vyšlapou (je to fakt strk) a naopak dolů to bude při smíšeném provozu o hubu.Rv Rád bych se mýlil, ale aby výsledkem nebyla zbytečnost, kdy se nahoru půjde pěšky a dolů bude cedule "Cyklisto, sesedni z kola" ;-D

Psal jsem do jedné diskuze, že mnohem schůdnější by byl cik-cak nad OC Čepkov. Má příjemnější sklon, je mnohem širší a také vede rovně (samozřejmě krom jednoho 160° zlomu), takže podle situace by to cyklista mohl "pustit" nebo brzdit.

Dále mě zarazil plánovaný podjezd v Prštném? 8-o To jako proč a kam by měl vézt? Jedině že by uvažovali s pokračováním cyklo-stezky kolem SPARu a dále do Svitu (tzn. levý břeh Dřevky).

Obecně jsem ale toho názoru, že stavět "násilím" městské cyklostezky jsou vyhozené peníze. Když vezmu tu slavnou městskou obslužnou, tak měl-li bych ji projet legálně, tak neustále sesedám-nasedám a nebo tlačím.

Cyklostezky mají smysl v propojení měst a vesniček a nebo tam "kde je místo". Například suprová je ze Zlína-Lešná-Lukov, Zlín-Otrokovice (ačkoliv na té šaškárně v Malenovicích se dalo taky hodně ušetřit) a hlavně Otrokovice - Kroměříž R^ ( mezi auta na silnici Bělov-Kvasice to nebylo úplně ono).

1 0
možnosti

No jo, když ale ono jsou na to dotace a někteří politici si myslí, že mají patent na rozum a tím, že někde nastřikají "stezku" na chodník, začnou lidi jezdit na kole místo autem. Nezačnou, většina jezdí tím autem, protože je to nejvýhodnější možnost.

2 0
možnosti

Denně potkávám deset, dvacet cyklistů, co se bojí vjet na silnici, a radši ohrožují chodce na chodníku. Sem tam potkám i hovádko, které na tom kole neumí ani projet světelnou křižovatku.

Bohužel si myslím, že další polštář pod p..el, alias cyklostezka, kde můžou kašlat na pravidla a neznat je, tuhle katastrofu fakt nevyřeší.

2 1
možnosti

Je jich stejně, jako hovádek, kteří kašlou na pravidla a neumí projet světelnou křižovatku autem...

1 2
možnosti

Páteřní cyklostezka, která ovšem vede pouze k bývalému Spáru (Albert) v Prštném. Její napojení na cyklostezku do centra je plánu až za 4-6 let, pokud se do té doby stihne rekonstruovat, elektrifikovat a zdvoukolejnit trať Otrokovice - Vizovice.

Nejhledě na to, že některé části cyklostezky právě v prštném jsou jen něco přes metr široké!!

2 0
možnosti

To je úplně nejhorší řešení, co se dá udělat - společný chodník s cyklostezkou. Chudáci chodci.Rv

2 0
možnosti

J66a74n 81V42a70c36e92k

9. 2. 2016 17:27

Jsem rád za stezku do Otrokovic a Lukova. Těším se na prodloužení směrem k Vizovicím. Zde vidím, že tato práce má smysl. Ale to co se buduje v centru, považuji za čárečku do nějakých povinných tabulek! Na Jižní svahy se rozšíří chodník a bude sloužit chodcům i cyklistům. To nevidíte ten chaos na Fugnerově a Havlíčkově nábřeží?? Je naprostý nesmysl budovat sloučené cesty. Navíc, tam kde je chodník tak bych vyloučil chodce. Vždyť spousta cyklistů raději zase jezdí normálně po silnici. A kreslení piktogramů? Kočkopes. Buď ať se tam udělá cyklopruh, nebo nic. Mimochodem, auta která na Štefánikově "stojí" v zákazu stání porušují co? Zákaz stání, stání v cyklopruhu nebo stání na chodníku?

3 0
možnosti

No to je proste parada, dalsi vyhozeny prachy.

Postavte radsi dalnici na UH.

2 2
možnosti

Přesně tak. Jsou 100x důležitější stavby v dopravě, není za 20 let ani náznak řešení hromadné dopravy do IDS ale my budeme řešit stezky a pruhy pro pár desítek lidí, co se neumí ani na silnicích chovat...

3 1
možnosti