- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo asi ty "byrokratické" překážky staví?
Ó, jak jsem šťasten, že o tom, co si pro zlepšení životního prostředí a zjednodušení autodopravy chceme postavit, rozhodují cizáci z EU!
Kde jste se dočetl, že o silnicích v ČR rozhoduje EU?
Další argument. Pokud vím, vláda se stavbou R49 letos vůbec nepočítá (přesto, že je to její údajná priorita). Takže opět kecy, kecy, kecy........
Asi mi to nedochází, ale jak budou po dokončení obchvatu jezdit kamiony do barumu a do tomy, aniž by projížděly kvítkovickou křižovatkou?
A kolik procent kamionové dopravy na dané křižovatce tvoří kamiony, které jedou do těchto dvou lokalit? 10%?
Jsou daleko důležitější komunikace než dálnice Hulín - Slovensko. Nedávno vyšla zpráva, že Praha zastavila výkup pozemků pro stavbu trasy metra "D". Jenom projekt metra stál miliardu....Na trase 1/35 současně E442 Valmez - Slovensko!!!/ jsou vybudovaná 3patrová křížení bez dopojení na komunikace.... Praha potřebuje severní obchvat....
D49 Hulín - Slovensko je dávno u ledu. Kdyby jenom tím, že proti stavebnímu povolení D49 do Fryštáku se postaví všechna občanská sdružení, která si při odsouhlasování Územního plánu města Zlína dala podmínku, že první etapa musí končit až v Lípě.
Už aby ta D49 stála až po Slovenskou hranici. A za to, co ti "ekologové" nadělali kolem stavby problémů, bych to vedl tím nejhlubším lesem po zářezech a náspech, širokých alespoň 50 metrů!
Sklerotická EU a zamindrákovaní ekoteroristé jsou obřími brzdami pokroku. Kdyby takto hospodařil Tomáš Baťa, byl by Zlín dodnes na papíře.