Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dokončení obchvatu Otrokovic se o rok odkládá, silničáři čekají i s D49

Byrokratické překážky stojí za oddálením prací na důležitém obchvatu Otrokovic, který je součástí dálnice D55. Stejně je na tom i pokračování dálnice D49 z Hulína kolem průmyslové zóny v Holešově do Fryštáku. Silničáři budou rádi, když začnou na jaře 2017.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P40e20t19r 47S82t94a91r13o34s80t53a 6476348600708

Kdo asi ty "byrokratické" překážky staví?

+1/0
2.2.2016 17:39

M40i17r36e98k 42B42u20c46h21t82í54k 7989294394479

Ó, jak jsem šťasten, že o tom, co si pro zlepšení životního prostředí a zjednodušení autodopravy chceme postavit, rozhodují cizáci z EU!

+2/−2
2.2.2016 16:52

V61í40t 38B92r91z42o77b47o98h24a42t95ý 7280472613781

Kde jste se dočetl, že o silnicích v ČR rozhoduje EU?

+6/0
2.2.2016 17:17

M56i48r91e14k 85B61u74c20h46t30í72k 7979644384959

Tento opětovný administrativní krok požaduje k nelibosti nejen silničářů Evropská unie.

Zdroj:http://zlin.idnes.cz/prutahy-s-d55-u-otrokovic-i-s-d49-z-hulina-pres-holesov-do-frystaku-kvuli-eia-15q-/zlin-zpravy.aspx?c=A160201_2222442_zlin-zpravy_ras

0/0
2.2.2016 18:51

V72í72t 86B29r22z19o40b68o38h61a69t36ý 7840982463901

Tam není ani písmeno o tom, že by o silnicích v ČR rozhodovala EU, pouze, že české ministerstvo má dle pokynu EU vypracovat zprávu o dopadech na životní prostředí ... umíte číst?

+3/0
2.2.2016 21:37

I98v59o 14N96o60v37o35t60n10ý 1643273560715

Evropská unie je významným investorem a pouze stanovila podmínky, za kterých nám peníze na stavbu dá. To u nás to tak drhne. Za to Evropa nemůže.

+2/0
3.2.2016 8:18

V68l79a81s70t27a 69H32l41i27s48n69i26k78o62v52s26k34á 9889203100

Další argument. Pokud vím, vláda se stavbou R49 letos vůbec nepočítá (přesto, že je to její údajná priorita). Takže opět kecy, kecy, kecy........

+14/0
2.2.2016 14:23

J38a72r47o60m40i45r 44C47h35a29l56o90u82p96k68a 4809867655667

Asi mi to nedochází, ale jak budou po dokončení obchvatu jezdit kamiony do barumu a do tomy, aniž by projížděly kvítkovickou křižovatkou?

+2/−2
2.2.2016 14:19

M39i23r59o80s20l44a80v 80T73i82š43e74r 4759169564422

A kolik procent kamionové dopravy na dané křižovatce tvoří kamiony, které jedou do těchto dvou lokalit? 10%?

+3/0
2.2.2016 14:21

R94a41d31e40k 80V34a84ň15h97a90r77a 2426811930700

Snadno. Vyberou si exit před Otrokovicemi. Právě ten, který vede do Barumu a do Tomy.

+5/0
2.2.2016 15:51

V39í68t 32B80r85z78o91b37o25h58a64t70ý 7630912533801

pokud pojedou od Napajedel tak nájezd D55 (nájezd v průmyslové zóně Napajedla) , pak EXIT 30 (Otrokovice) - do Barumu rovně ulicí Nadjezd a dále Objízdná, - do Tomy pak doprava ulicí Komenského ven z Otrokovic směrem na Tlumačov (po cca 1,5km) odbočit vlevo na novou příjezdovou cestu do Tomy z opačného směru z D55 je to uplně stejné

0/0
2.2.2016 17:16

A83n36t63o72n48í64n 35Z84e15l37i53n81k29a 5654488975780

Jsou daleko důležitější komunikace než dálnice Hulín - Slovensko. Nedávno vyšla zpráva, že Praha zastavila výkup pozemků pro stavbu trasy metra "D". Jenom projekt metra stál miliardu....Na trase 1/35 současně E442 Valmez - Slovensko!!!/ jsou vybudovaná 3patrová křížení bez dopojení na komunikace.... Praha potřebuje severní obchvat....

D49 Hulín - Slovensko je dávno u ledu. Kdyby jenom tím, že proti stavebnímu povolení D49 do Fryštáku se postaví všechna občanská sdružení, která si při odsouhlasování Územního plánu města Zlína dala podmínku, že první etapa musí končit až v Lípě.

0/−6
2.2.2016 13:44

M21i14r16o52s35l69a62v 13T14i15š80e26r 4629309234542

Už aby ta D49 stála až po Slovenskou hranici. A za to, co ti "ekologové" nadělali kolem stavby problémů, bych to vedl tím nejhlubším lesem po zářezech a náspech, širokých alespoň 50 metrů!

+6/−6
2.2.2016 13:54

M19i93r15o28s30l31a73v 42T46i74š58e34r 4199179594192

Děkuji Vám za mínus, pane Machu. A to myslím upřímně. R^

0/−1
2.2.2016 14:15

N66i90k52o86l46a38j 57M66a10l68í44k 5584533680521

Některým ekologům jde o peníze - zvláště těm, co jsou nejvíc vidět.

Ale každý ve svém vlastním zájmu by měl chránit přírodu - nejsem proti dálnici, když odvede dopravu z vesnic, ale mohl byste si odpustit takový kec, jakože vést to nejhlubším lesem atd. Tím nepotrestáte ekology, ale přírodu a sebe.

+5/0
2.2.2016 16:17

M17i39r37o19s70l43a78v 58T88i39š73e16r 4609219374932

Ale také uvidí, že výsledná stavba může vypadat ještě mnohem hůře než ta mírumilovná varianta, kterou léta sabotovali.

PS: k přírodě se chovám nadprůměrně ohleduplně, tím jsem si jistý, ale ještě stále mi to nezatemnilo mozek.

0/0
2.2.2016 19:55

A95n55t70o58n71í77n 35Z18e80l45i48n27k60a 5864248885760

Promiňte, ale jste nějaký pomalejší. D49 prostě nebude. Nejen že ani po Fryšták není platný posudek EJA, řešení od Lípy po Slovensko - obě varianty smetlo MŽ prostředí se stolu. Pokud se mluví o 8 tunelech, nebo tunelu v délce 15 km , nejde o ž.p., ale o termín na svatého Dyndy. A mám pokračovat???

0/0
2.2.2016 18:00

M32i51r94o81s97l87a75v 86T42i62š56e72r 4319969554712

Zato vy jste nějaký zrychlený. Demagogické žvásty z vás doslova létají :-)

0/0
3.2.2016 14:33

A74n47t13o81n19í79n 38Z13e28l38i34n94k61a 5964118255830

Ještě bych vám chtěl vřele doporučit přehadování v diskuzi k článku "D49 zůstává na papíře" ve sloupečku "Kam dál" pod tímto novým článkem. Je tam 66 diskuzních příspěvků !!

0/0
2.2.2016 18:25

R38o37m69a42n 22Š97e66n94k71e38ř25í78k 1452585484929

Tam bych moc neodkazoval... 1/3 z toho jsou ničím nepodložené Vaše konspirace... jen OPĚT opravím Vašich pár nesmyslů, které tapetujete do všech diskuzí.

- EIA 4901, 4901.1 je de facto platná, musí ale být znovuschválena, momentálně se jedná v Bruselu o tom jaký má ten proces být složitý a podrobný a jestli vůbec a zda to prostě jen znovu ne-přeorazítkovat.

- Variant staveb 4903-4905 bylo 7 (čtěte SEDM) nikoliv 2 (čtěte DVĚ)

- EIA 4903-4905 byla zamítnuta pro absolutně nedořešené skladování, převoz a manipulace s obrovskými masami zeminy v oblasti (blízkosti) CHKO.

- stavba 4902 (Fryšták - Lípa) byla ze společného procesu s úsekem Lípa - státní hranice vyjmuta a byla posuzována zvlášt a EIA bylo schválena s platností do 16.11.2016 (nicméně musí být znovuschválena také).

- 15 km tunel jsem nikde v žádné neviděl (dokument mám před sebou) v základní variantě jsou 2 tunely - v jedné varinatě 3 tunely (navíc vizovice), v jedné variantě taktéž 3 tunely (navíc Lačnov) ve všech ostatních zůstávají 2 ze základní varianty, délky tunelů od 320 do 960 metrů

- A raději nepokračujte... :-)

+1/0
2.2.2016 22:46

A54n85t49o20n16í66n 51Z22e90l62i68n62k80a 5354458605410

Samozřejmě, že byste tam neodkazoval. Dlužíte mně odpověď na 4 zásadní otázky, pane iNG. ŘÍHO.

0/0
3.2.2016 7:57

A87n92t69o84n39í62n 48Z46e85l47i51n22k34a 5824788855120

Když si to tak znovu pročítám ten Váš diskuzní příspěvek.... je to jenom bzučení komára. Faktem je pouze jedno: všechny varianty jsou smeteny do koše. Viz také poslední podzimní návštěvu prezidenta. Krajští tvůrci D49 se pokoušeli vymámit od něj podporu. Ten se zachoval férově a řekl, že MD neplní termíny na odvolání a že na ně nemá METR.

0/0
3.2.2016 9:00

A16n20t61o14n77í70n 84Z56e51l58i38n13k24a 5464928645460

Bylo by smutné, kdybyste neměl jako profesionál přesnější informace, než 70 letý starobní důchodce. O 8 tunelech mluvil pan Ing. Šenkýř, rádoby Šenkeříku Romane.

0/0
3.2.2016 8:42

R57o65m78a17n 25Š32e11n73k29e29ř10í10k 1652795884769

- Po 152-té žádný ŘÍHA - vemte si prosím už na to nějaký prášek...

- Bzučení komára možná - ale třeba si to bzučení konečně zapamatujete a přestanete psát faktické nesmyly a polopravdy (žádné 2 varianty, žádných 8 tunelů, žádný 15 km tunel, nic nebylo smeteno ze stolu, byly tam faktické nevyjasněné věci - nedostatečný průzkum biodiverzity a nevyjasněná situace se zeminou a materiálem z tunelů a zářezů - EIA byla několikrát před podáním dopracovávána a doplňována a vznikl z toho paskvil, co se nepovedl, minulý rok bylo vypsáno výběrové řízení na přeprojektování - mrkněte na ergodion).

- Nevím jaké 4 otázky Vám dlužím, ale vy dlužíte odpovědi mnohým diskutérům, když Vás vyzvali, kde čerpáte své konspirační fakta.

- nejsem žádný profesionál, pouze používám mozek a možnosti internetu a rodinné zázemí projektantů a zeměměřičů

- a jen tak mimochodem a to jsem zapomněl napsat v tom komářím bzučení: EIA je samozřejmě od Hulína až do Lípy platná, ale pouze při financování z národních zdrojů. Protože je ale D49 v programu TEN-T (což vy zatvrzele popíráte i přes mých 100 upozornění a odkazy na dokumetaci EU), je možné na ni získat peníze EU, a pokud je chceme, musíme skákat jak EU píská. JInak řečeno, pokud by se v českém rozpočtu našly peníze, můžeme si tu dálnici postavit za své a EIA je nám ukradená...

0/0
3.2.2016 10:07

A77n28t34o97n37í19n 31Z83e38l86i14n19k43a 5714118575570

Vy patříte k těm, kteří chtějí, realita je ale někde jinde.

0/0
3.2.2016 12:02

R87o35m23a17n 93Š90e86n60k40e57ř51í84k 1562855784489

A co chci? :-) Jo už vím, abyste mi přestal říkat Řího :-) Musím se podívat do google kdo to vlatně ten Říha je :-D

0/0
3.2.2016 12:28

K35a45r27e67l 65C18h47r43a93s77t38i28n90a 4393574270515

Sklerotická EU a zamindrákovaní ekoteroristé jsou obřími brzdami pokroku. Kdyby takto hospodařil Tomáš Baťa, byl by Zlín dodnes na papíře.

+15/−2
2.2.2016 11:19

K51a76r53e75l 69C82h37r46a47s96t60i79n98a 4813104340705

Potrefené husy minusují.

+4/−1
2.2.2016 18:15

R17o35m82a89n 90Š78e87n79k22e26ř62í68k 1692105104339

Presne tak, a nic kloudného a logického z nich (něho) nevypadne. By mě zajímalo, jestli bude taky tak usilovně blokovat i stavební povolení pro D55 JV obchvat. Ale asik ne... Protoze je z Otrokovic a místní by si ho asi podali :-)

+2/−1
2.2.2016 22:24

A43n14t18o34n72í65n 61Z89e31l27i21n85k62a 5944958375920

Adresa a telefon by nebyl?

0/0
3.2.2016 8:47

R30o32m31a43n 61Š59e96n65k94e56ř66í73k 1772775964609

Napište do google toto: miroslav mach egeria

najdete adresu pro doručování v Otrokovicích, email, mobil...

+1/0
3.2.2016 10:13

R56o65m76a91n 10Š96e50n72k92e68ř72í67k 1112265274309

Ale nema cenu panu Machovi moc psat... Na par emailu co jsme mu napsal mi bud vubec neodpovedel (bo by vlastne nemel na co - tezko rozbít jasnou logiku) a na něco jsem měl zase pocit že odpovídá studentík základní/střední školy - moc to nedávalo smysl. Ptal jsem se ho o co mu šlo tím podáním rozkladů proti SP od Hulína do Fryštáku - což byl jen trapný zdržovací pokus, který soud smetl ze stolu a doufám že mu napálil pořádné soudní poplatky. Je naprosto jasné o co mu jde... zdržovat donekonečna. Dokud D49 začíná a zároveň končí na Hulínské křižovatce, je to pro ekoteroristy a vydírače cílový stav... nepostavit ani metr. Jak by se to postavilo do Fryštáku, je to v háji... vzroste tlak na další úsek (v tom máte pane Zelinko pravdu - situace pouze do Fryštáku je dlouhodobě neudržitelná - ale musíme jít holt postupně a být rádi za každý vybojovaný kousek "salámu") - protože pak bude enormní tlak na posun do Lípy a pak tlak na dostavbu na hranice a spojit průmyslové oblasti Zlínska a Pováží na SK. A o to jde... jak bude stát první kilometr, už bude tlak na další a dalsí posun a zdržovat už bude hodně okaté a klasifikovatelné jako brzda rozvoje.

+1/0
3.2.2016 10:36

A34n74t49o76n77í88n 80Z53e20l67i77n19k94a 5254528495240

Jistěže máte svoji pravdu. Jenže do pohraničí jdou peníze na E442 a 1/57 a 1/49 na Slovensko. Na D49 Hulín - Slovensko všichni prdí. Nevidíte si ani na špičku nosu.

0/0
3.2.2016 12:14

R35o16m39a28n 45Š92e32n80k57e50ř92í86k 1392645774399

No nevim jak Vaše pravda, ale na E442 se jediné peníze vrážejí do Palačovské spojky, která ovšem nemá a velmi dlouho nebude mít pokračování... Mezi všemi odborníky má tato stavba přivlastek jako nekoncepční absurdita... Vím kam míříte, ale aby R35 od Olomouce a provoz po ní šel chvíli peáží s D1, pak chvíli s R48 a dále už jako R35 až do Valmezu, kde by 4-pruh pokračoval plynule dál na jih už jako R57... tak to bude dříve postavená D49, D52, D43 a ještě severní pražský okruh :-) Jediné peníze které se opravdu velmi vrážejí do spojnice CZ-SK je na silnici 1/11 Nebory - Oldřichovice a Oldřichovice - Bystřice... v podstatě obchvat Třince a několika obcí. Ale pořád chybí spojka na R48 a dotáhnout to k SK hranicím (dalších 10-20 let???)

0/0
3.2.2016 13:44

J45a49n 13T38u29r81e66k 7830333804418

Dne 19. 11. 2015 vodoprávní úřad obdrţel podnět pana Miroslava Macha, zástupce spolku Egeria, IČ: 22892133, se sídlem Obchodní 1324, 765 02 Otrokovice, na prověření stavebních prací, které jsou prováděny v souvislosti se stavbou plynovodu a meliorací v trase plánované rychlostní silnice R49 mezi Hulínem a Fryštákem, v lokalitě Kučovanice – Dolní Ves.

0/0
3.2.2016 12:40

R29o41m77a76n 25Š33e53n75k20e86ř12í88k 1802265954299

Presne jak rikam...ten bude sabotovat každou přeložku vodovodu, sloupu el. vedení...jeho cílem je zamezit za každou ceu postavění prvního úseku...protože pak už se to nezastaví. By mě zajímalo čím se živí..asi jako všelijaký pojídač státních eko-grantů, ale z našich daní a nám přitom neustále ztrpčuje život a totálně likviduje rozvoj zlínského kraje a východu republiky.

0/0
3.2.2016 13:55

J87i66r80i 13C98i78z 6584758480207

Pane, kdo dava na nejakou akci penize ma pravo urcit podminky, za kterych ty prostredky poskytne. Ty podminky plati pro vsechny clenske staty EU, tedy i pro CR. Kdyz pujdete do banky pro uver taky jim nadiktujete svoje podminky, za kterych si jejich penize vezmete? Mel byste obcas vycestovat z podrevnicke kotliny do vyspele zapadni civilizace, abyste se presvedcil, ze pokud v techto statech se zada o nejakou vyhodu automaticky berou dane pravidla jako samozrejmost. Tak si to laskave vryjte do pameti.

0/0
3.2.2016 11:57

I94v52o 48N55o93v64o61t13n49ý 1793733760625

Kdyby Tomáš Baťa stavěl za Evropské peníze, stavěl by podle jejich kriterií. Ale byl by svižnější než jeho následovníci.

+1/0
3.2.2016 8:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.