Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na obchvatu Otrokovic se objevují díry, silničáře životnost zaskočila

Nemile překvapení jsou silničáři z nízké životnosti obchvatu Otrokovic, který je v současnosti zakončením dálnice D55 od Přerova. Obchvat je v provozu teprve devět let, přesto už vyžaduje výrazné opravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I28v94a80n 89K72a77n48t16o13r92e97k 3317712786873

V uplynulých letech byly na obchvatu frézovány a znovu pokládány relativně dlouhé úseky nového asfaltu, a to i v místech, která se jevila na první pohled jako bezproblémová. A mám pocit, že koleje a díry na konci obchvatu se ve větší míře začaly objevovat až po těchto opravách. Nebo je to jen časová shoda?

+2/0
22.1.2016 16:59

D69a30v55i28d 28S82ý83k60o13r76a 1235680197530

Časová shoda to není. Po tom, co v létě 2015 z nejasného důvodu položili od sjezdu na Otrokovice komplet novej koberec, to šlo do kopru. Vždyť ten hnus co tam položili byl uplně jiného charakteru, než zbytek dálnice. Ta hrubost a poréznost povrchu byla do očí bijící. Po přejezdu na tento novej povrch hučelo auto, jak kdybych jel v s terenníma pneumatikama. Opravovali to snad měsíc po tom, co to položili. Přitom původní povrch byl po těch 9 letech v lepším stavu, než nově udělanej v 2015. Hnal bych k odopědnosti toho, kdo tuhle opravu z minulého roku zadal a převzal. Samozřejmě až si někdo zhuntuje auto, tak nepřizpůsobil rychlost stavu a povaze vozovky. Za 1500 ročně - neber to. ;-O

+3/0
24.1.2016 10:24

T14o12m10á14š 39L63e49n44h57a70r63t 4883925262818

žádná hitparáda už ani v loňském roce po letním období - teplo zapracovalo také

+1/0
22.1.2016 11:11

J75a55k53u69b 44S77e79m15e21r15á75d 2727766621161

Silnicari jsou mozna zaskoceni, obcan znajici techto kseftu ani moc ne.

+12/0
22.1.2016 11:05

M26a44r38t88i34n 88D76o66n75a86c64z89i 1908784826340

Autem je to cajk to si ho jen rozbijete. V létě to bude horší až do toho vjede nějaký motorkář... je stejně zarážející, že na tom obchvatu není ani nikterak žádný velký provoz oproti jiným obchvatum. Za to máme platit dálniční známku? ???

+7/0
22.1.2016 10:59

P23e95t24r 82V96e85s42e96l59ý 7414655364598

sakra jak se jim tam podařilo zamontovat tak dokonalé kurvítko?

+7/0
22.1.2016 10:50

L58u37k39á81š 96M86u35s86i37l 5643408262633

Jeden by čekal, že jsme dále s kvalitou materiálů a postupů, navíc pořád slyším, jak za komunistů vše stálo za houby, vše se odfláklo atd.

Tak proč za minulého režimu postavené silnice slouží doteď a ty nové se rozpadají??? A to raději nepíši o ceně, která je dnes i po odečtení inflace několikanásobná!

+6/−4
22.1.2016 10:18

J45a55r10o22s38l34a49v 85L80e96b79e80d74a 3306309557910

za minulého režimu postavené silnice slouží doteď - a bez oprav!

;-D

+11/−3
22.1.2016 10:27

I47v55a78n 17K43a30n38t40o42r50e53k 3527252196873

Jmenujte prosím cesty, které jsou v dobrém stavu a zároveň nebyly v posledním čtvrtstoletí vůbec opravované. Ve svém okolí takovou neznám.

+2/0
22.1.2016 16:50

J95a69r30o11s80l94a95v 20L35e46b30e13d88a 3956259887550

Jste si asi nevšiml, že valná část příspěvku je citace pana Musila. A smajl taky nic?

Taky takovou neznám. I když některé na to vypadají.

+1/0
22.1.2016 17:07

I15v61a44n 20K70a71n96t98o30r14e93k 3137212546483

OK, lze to číst i takto. V tom případě jsem váš záměr nerozeznal a nechal jsem se zbytečně vytočit ;-). Smajlíky jsou někteří schopni nasypat i do kondolence, tudíž je většinou přehlížím.

0/0
22.1.2016 19:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.